Napsat recenzi

Už nikdy v životě

Recenze hotelu Lella Meriam Hotel **** (Tunisko - Zarzis - Zarzis)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 214x
Recenze se líbila: 267 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 1

Tento hotel naprosto nesplňuje žádné hygienické ani lidské normy.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Po příletu nás ubytovaly v naprosto katastrofickém pokoji. V pokoji nefungovala klimatizace slibovaný trezor tam taktéž nebyl a pokoj nešel dokonce ani zamknout. Při sprchování jsme vytopily vedlejší místnost jelikož chyběla vana nebo aspoň funkční odtok. Výhled jme měli na smetiště. Následující den nám byla slíbená výměna pokoje, bohužel jsme se jí nedočkali. Na recepci se nám v podstatě smály do obličeje. Abychom výměny pokoje dosáhly museli jsme se půl dne hádat se zaměstnanci a požadovat zavolání managera. Následně nám tedy pokoj vyměnily. Byl sice lepší, ale voda nám skoro netekla občas pro jistotu netekla vůbec. Všude byly šváby.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Zaplatily jsme si za all inclusice, což teda byly vyhozené peníze. Jídlo nebylo vůbec pestré. Na snídani nebylo žádné ovoce ani zelenina. Jídlo bylo bez chuti občas spíše divně zapáchalo. Dopolední svačinky neexistovaly, za týdení pobyt jsme na ně narazily jednou a to byly zbytky sladkého pečiva ze snídaně v malé vitrínce, kde bylo množství tak pro 5 lidí. Odpolední svačinky se skládaly jen z palačinek, na které se stála dlouhá fronta takže jste neměli moc šancí dostat se na řadu. V celé jídelně byl neskutečný nepořádek. Špinavé talíře, příbory, poházené zbytky jídla z předešlého dne. Nesklizené stoly špinavé potahy na židle.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vybavení hotelu bylo nedostatečné, v jídelně nebyl dostatek nádobí ani personálu. Personál měl příšrné chování, při jakékoliv stížnosti se nám jen smály.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Pláž byla špinavá všude byla mořská tráva, kterou hotelový personál neuklízel. Jediný plus byly lehátka, která byla na pláži zdarma.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Všude byla špína, kolem bazénu se uklízelo jen 1x za den a to kolem 8 hodiny ranní. Kdy už tam byly hoteloví hosté a mezi nimi chodil personál a uklízel nepořádek z předchozího dne.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Nejhorší dovolená na jaké jsem kdy byla. Rozhodně už nikdy nepojedeme ani do tohodle hotelu ani s touto cestovní kanceláří. Jelikož tato CK prodává služby, které si dostatečně neprověřuje, například tento hotel prezentuje jako nově postavený no já ho prezentuju jako těsně před rozpadem.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 49 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Gaba: Hnus - 14. 8. 2018 22:13

Uplne mam rovnaky nazor boli sme tam 6.7.2018 dovolenka otras. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zarzis - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání