Nejhorší hotel kde jsme kdy byli
Recenze hotelu Lella Meriam Hotel **** (Tunisko - Zarzis - Zarzis)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Jana P. |
Vloženo: |
22. 8. 2018 |
Pobyt: |
srpen 2018 |
Přečteno: |
182x |
Recenze se líbila: |
274
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nevím kde začít... s All inclusive to nemělo absolutně nic společného, personál arogantní a neochotný, prodávají více pokojů než je rezervováno - takže se nedivte když vás odvezou do jiného “hotelu”, pláž nic moc a na závěr čistota hotelu je taky strašná. Takže pokud chcete mít spokojenou dovolenou, tak raději zůstaňte v Evropě, když uvidíte tu špínu, ty skládky bordelu mimo ubytovací komplex a ty jejich primitivní mozky, tak si vážíte vyspělé České republiky.
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
Jak kdo. Někdo špína někdo normální. Hotel nebere ohled na to, zda mate nějaký příplatek za luxus, proste Vás dá tam, kde mají volno.
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Katastrofa, All inclusive nečekejte.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Personal strašný
Pláž a moře
průměrně
(3,1/5)
Všude same chaluhy
Okolí hotelu
průměrně
(2,4/5)
Bazén se dal, byl hezčí než moře
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Nikdy více. Do Afriky me po této zkušenosti nikdo nedostane. Celý náš tým měl z hotelu jeste 2 týdny sracku
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 22 z 49 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.