Kritika stravování
Recenze hotelu Yadis Morjane Tabarka Hotel *** (Tunisko - Tabarka - Tabarka)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Eva M. |
Vloženo: |
11. 9. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
242x |
Recenze se líbila: |
703
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
pohled z balkonu na moře
Nejhorší stravování ,jednotvárné,jedné chuti,skoro bezmasé,málo ovoce pouze melouny a hroz.víno.Odpolední občerstvení pouze kafe a suchá sušenka.Alkohol pouze pivo,víno.Je to škoda,protože ostatní v pohodě. Také pozor na změny času odletů a hlavně místa.Přesto že Tabarka má letiště byli jsme odvezeni autobusem 3 hod. do města na letiště Tunis,což je tady častý jev ..
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Slušné, ale kvalita úklidu hrozná, zapatlané skla atd.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Katastrofa , nejhorší z hotelů v Tunisu i když je to 3kategorie- v jiných destinacích o mnoho lepší stravování a nejhorší bylo to občerstvení.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Výborné animační programy
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Moře úžasné vč.teploty tak asi 26st. ale ten nepořádek na pláži - hrůza , rozbité lehátka , podložky roztrhané a pouze tak cca 6 ks
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Krásné, nezvyklá zeleň a kopcovité okolí
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Škoda, že celkový dobrý dojem zhoršila místní kuchyně hotelu Yadis.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 20 z 26 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.