Kritika na delegáty
Recenze hotelu Royal Jinene Beach Resort & Spa **** (Tunisko - Sousse - Sousse)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
Pa. Kučerová |
Vloženo: |
24. 9. 2013 |
Pobyt: |
září 2013 |
Přečteno: |
488x |
Recenze se líbila: |
557
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Po mnoha změnách v odletovém čase, i zpoždění letadla jsme se dostali do autobusu, kde jsme s dítětem čekali další hodinu a půl na odjezd do hotelu. Špatná organizace, to se nám ještě nestalo. Při odletu z dovolené daší šok, vysadili nás z autobusu a starejte se sami. Měli jsme jiné číslo letu, aniž by nás někdo upozornil. Chyba delegátky této cestovní kanceláře, chtělo by to nápravu.
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
Pokoje čisté. Mohlo by být více ramínek na šaty. Někdy chyběly osušky celý den.
Strava a stravování
průměrně
(2,8/5)
Jídlo chutnalo, oceňuji stálé místo v jídelně
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Personál ochotný, žádný problém
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
Pláž docela malá, ale lehátko se vždy našlo
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
Nekomentuji
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
Až na cestu do destinace jsme si dovolenou i s vnučkou užili.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 24 z 44 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
gusta: ŠOK - 24. 9. 2013 13:03
za zpoždění letadla může vždycky cestovka . Pokud se rozbije v autobusu motor, převodovka, za to může delegát. Problém pro některé, najít si na info tabulích když ne číslo letu , tak aspoň to PRAG a stejný čas odletu - někoho by ck měla vodit za ručičku i v letadle na WC ( tam byly zase fronty, všichni češi se šli vyčurat zdarma ). A ramínka, já vozím 3-4 drátěné z čistírny a pak je na hotelu nechávám pro ty, co si je po mě lohnou domů jako suvenýr. reagovat