Napsat recenzi

Riadh Palms a *** NIKDY!

Recenze hotelu Riadh Palms Resort & Spa **** (Tunisko - Sousse - Sousse)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 7x
Recenze se líbila: 80 čtenářům
Fotografie: 22
Videa: 0
Komentáře: 1

Hotel starý, neudržovaný, nefunkční vybavení. Pod balkony je skládka vyhozeného rozbitého nábytku. Personálu málo, nepořádek, neochota. Uřvané animační programy infantilního soutěžení mezi klienty. Jídlo stále stejné, nevalné chuti, v jídelně chybí talíře i příbory. Na jídlo i pití dlouhé fronty. Jídelna bez klimatizace, vedro cca 40 st.C. Voda v bazénu tvoří širokou linku špíny na hladině. Na pláži nepořádek, v moři tráva a medúzy. Nejdůležitější je, že v hotelu nešla klimatizace, větrali ten žár otevřenými okny dovnitř. Často nejezdil výtah a museli jsme chodit pěšky. Níže v uvozovkách uvádím odpovědi CK na moji reklamaci. Tomu, že jsme do hotelu přijeli ve 23:30 a na letišti v Praze jsme přistáli v 01:30, CK *** říká dva dny dovolené! Ani slovem neřešili zkrácení pobytu.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

První noc v pokoji bez klimatizace bylo 32 st.C. Dusno k nepřežití! Bez vody k pití.

"Původně přidělený pokoj byl ihned druhý den po příletu do destinace vyměněn, kdy v nově přidělením pokoji byla klimatizace již funkční. Rovněž od Vás neeviduje žádnou připomínku o tom, že jste uprostřed pobytu řešili opravu zámku dveří od Vašeho pokoje, či že v nově přiděleném pokoji jste neměli k dispozici TV. Není povinností hotelu mít všechny veřejné prostory klimatizované, např. jídelna, recepce, chodby atd. Ve věci zmíněného výtahu mi dovolte uvést, že v případě technické závady, může opatření náhradních dílů nějakou dobu trvat v závislosti na typu destinace a kvalitě či rychlosti opravárenských služeb. Může samozřejmě dojít také jen ke krátkodobému výpadku. Chápu, že se jedná o nepříjemnou situaci, tyto skutečnosti bohužel není možné ovlivnit. Vždy jsou tyto situace řešeny s vysokou prioritou tak, aby došlo k jejich rychlé nápravě. Je třeba však být v tomto ohledu vstřícný.

Co se týká bazénu, voda v bazénech je ošetřována bazénovou chemií, aby splňovala stanovené hygienické normy. V pravidelných intervalech jsou také bazény vypouštěny a procházejí celkovým čištěním. Vámi uvedený argument ohledně „silné linky“ může stejně tak signalizovat usazeniny vodního kamene. Hygiena bazénů byla dodržena dle obvyklých standardů, možnost koupání nebyla nijak omezena. Vodní prvky v bazénech vykazují běžnou známku opotřebení.

Křivě pověšený obraz, odřený stůl opotřebením, vypínač, zašlé kachličky, lustr v hale, kupole v hotelu, výhled z pokoje atd., nejsou závady, které by znemožňovaly či narušovaly průběh Vašeho zájezdu. Fotografie dokumentují běžné opotřebení a stav hotelových pokojů v přímořských destinacích s jiným stupněm vlhkosti a prostředí hotelu. Fotografie dokumentují běžné opotřebení hotelových pokojů a hotelu, ke kterým ve všech ubytovacích zařízeních dochází během jejich provozu. Fotografie dokumentují nedostatky, které se jistě nepodílely z hlavní části na kvalitě trávení Vaší dovolené. Rozumím, že jste si pokoj a prostředí hotelu představoval jinak a stav zcela nesplňuje očekávaný estetický standard běžného hotelového pokoje a nebylo naplněno Vaše očekávání z prostředí. Funkčnost pokoje není však zachycenými nedostatky nijak omezena."

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

"Co se týká stravování a zajištění pitného režimu, je rozsah a sortiment all inclusive určován vnitřními směrnicemi hotelu. Je mi líto pokud Vám nabídka a výběr stravy nevyhovovaly. Pokud jde o samotný výběr, pak nabídka odpovídá kategorii hotelu v místních podmínkách. Rozmanitost stravování je plně v kompetenci hotelu, kdy není možné mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely, a to ani hotely v rámci jedné destinace. U stravy formou all inclusive se dá rovněž předpokládat, že se budou některé pokrmy opakovat. Co se týká Vaší připomínky k frontám, tak nám dovolte uvést, že případnému tvoření front při výdeji stravy/nápojů se v době turistické sezóny, v níž se Váš zájezd uskutečnil, nelze bohužel zcela vyhnout. Dovolte mi zmínit, že podávání nápojů do plastových kelímků probíhá především z důvodu zajištění bezpečnosti v prostorách hotelu. Také v hotelech nejvyšší kategorie je toto pravidlo naprosto běžné. Je plně v kompetenci daného hotelu, jakou zvolí organizaci programu all inclusive. Ráda bych uvedla, že kulturní a hygienické zvyklosti jsou v jižních zemích odlišné od našich, tamní hygienické předpisy jsou mnohem tolerantnější, jak uvádíme v Důležitých informacích."

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

"Chování zaměstnanců, byť spolupracujících subjektů, můžeme jen velmi stěží ovlivnit."

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž neudržovaná, plno trávy a medúz, namnoze rozsekaných šrouby člunů z atrakcí. Na to jsem si ani nestěžoval.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Místní výstavbu mimo hotel nebudu komentovat, pozemek před hotelem hořel - viz foto.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Odškodnění z reklamace:

"Dovolte mi uvést, že předmět Vaší reklamace byl ze strany ***., v maximálním možném rozsahu vyřízen. Z pohledu naší cestovní kanceláře již nelze poskytnout žádné nové stanovisko ve věci, aniž bychom opakovali již řečené skutečnosti.

Prosíme o zaslání bankovního spojení do 16.8.2023, abychom Vám mohli zaslat přiznanou kompenzaci ve věci nefunkční klimatizace za 1 noc, vypočítanou dle kodexu ITQ. V opačném případě Vám bude kompenzace ve výši 448 Kč poskytnuta formou slevy na Váš další zájezd. Legislativa cestovním kancelářím neukládá, jakou formou bude poskytnuto vyrovnání se zákazníkem." :-))))))

S TOUTO CK JIŽ NIKDY NIKAM CESTOVAT NEBUDU.

Podívejte se na fotky a zvažte sami.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 44
z 84 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jarda Chalupa: Proč tajíte CK ??? - 15. 8. 2023 17:03

Zájezd do zcela nevyhovujícího hotelu Riadh Palms prodala a stále prodává CK *** (*** + ***). Je to zcela nezodpovědné jednání, stejně jako jejich přístup k reklamacím klientů. Mají se za co stydět! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Sousse - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání