Riadh Palms a *** NIKDY!
Recenze hotelu Riadh Palms Resort & Spa **** (Tunisko - Sousse - Sousse)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jarda Chalupa |
Vloženo: | 15. 8. 2023 |
Pobyt: | červenec 2023 |
Přečteno: | 7x |
Recenze se líbila: | 88 čtenářům |
Fotografie: | 22 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Hotel starý, neudržovaný, nefunkční vybavení. Pod balkony je skládka vyhozeného rozbitého nábytku. Personálu málo, nepořádek, neochota. Uřvané animační programy infantilního soutěžení mezi klienty. Jídlo stále stejné, nevalné chuti, v jídelně chybí talíře i příbory. Na jídlo i pití dlouhé fronty. Jídelna bez klimatizace, vedro cca 40 st.C. Voda v bazénu tvoří širokou linku špíny na hladině. Na pláži nepořádek, v moři tráva a medúzy. Nejdůležitější je, že v hotelu nešla klimatizace, větrali ten žár otevřenými okny dovnitř. Často nejezdil výtah a museli jsme chodit pěšky. Níže v uvozovkách uvádím odpovědi CK na moji reklamaci. Tomu, že jsme do hotelu přijeli ve 23:30 a na letišti v Praze jsme přistáli v 01:30, CK *** říká dva dny dovolené! Ani slovem neřešili zkrácení pobytu.
Ubytování
První noc v pokoji bez klimatizace bylo 32 st.C. Dusno k nepřežití! Bez vody k pití.
"Původně přidělený pokoj byl ihned druhý den po příletu do destinace vyměněn, kdy v nově přidělením pokoji byla klimatizace již funkční. Rovněž od Vás neeviduje žádnou připomínku o tom, že jste uprostřed pobytu řešili opravu zámku dveří od Vašeho pokoje, či že v nově přiděleném pokoji jste neměli k dispozici TV. Není povinností hotelu mít všechny veřejné prostory klimatizované, např. jídelna, recepce, chodby atd. Ve věci zmíněného výtahu mi dovolte uvést, že v případě technické závady, může opatření náhradních dílů nějakou dobu trvat v závislosti na typu destinace a kvalitě či rychlosti opravárenských služeb. Může samozřejmě dojít také jen ke krátkodobému výpadku. Chápu, že se jedná o nepříjemnou situaci, tyto skutečnosti bohužel není možné ovlivnit. Vždy jsou tyto situace řešeny s vysokou prioritou tak, aby došlo k jejich rychlé nápravě. Je třeba však být v tomto ohledu vstřícný.
Co se týká bazénu, voda v bazénech je ošetřována bazénovou chemií, aby splňovala stanovené hygienické normy. V pravidelných intervalech jsou také bazény vypouštěny a procházejí celkovým čištěním. Vámi uvedený argument ohledně „silné linky“ může stejně tak signalizovat usazeniny vodního kamene. Hygiena bazénů byla dodržena dle obvyklých standardů, možnost koupání nebyla nijak omezena. Vodní prvky v bazénech vykazují běžnou známku opotřebení.
Křivě pověšený obraz, odřený stůl opotřebením, vypínač, zašlé kachličky, lustr v hale, kupole v hotelu, výhled z pokoje atd., nejsou závady, které by znemožňovaly či narušovaly průběh Vašeho zájezdu. Fotografie dokumentují běžné opotřebení a stav hotelových pokojů v přímořských destinacích s jiným stupněm vlhkosti a prostředí hotelu. Fotografie dokumentují běžné opotřebení hotelových pokojů a hotelu, ke kterým ve všech ubytovacích zařízeních dochází během jejich provozu. Fotografie dokumentují nedostatky, které se jistě nepodílely z hlavní části na kvalitě trávení Vaší dovolené. Rozumím, že jste si pokoj a prostředí hotelu představoval jinak a stav zcela nesplňuje očekávaný estetický standard běžného hotelového pokoje a nebylo naplněno Vaše očekávání z prostředí. Funkčnost pokoje není však zachycenými nedostatky nijak omezena."
Strava a stravování
"Co se týká stravování a zajištění pitného režimu, je rozsah a sortiment all inclusive určován vnitřními směrnicemi hotelu. Je mi líto pokud Vám nabídka a výběr stravy nevyhovovaly. Pokud jde o samotný výběr, pak nabídka odpovídá kategorii hotelu v místních podmínkách. Rozmanitost stravování je plně v kompetenci hotelu, kdy není možné mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely, a to ani hotely v rámci jedné destinace. U stravy formou all inclusive se dá rovněž předpokládat, že se budou některé pokrmy opakovat. Co se týká Vaší připomínky k frontám, tak nám dovolte uvést, že případnému tvoření front při výdeji stravy/nápojů se v době turistické sezóny, v níž se Váš zájezd uskutečnil, nelze bohužel zcela vyhnout. Dovolte mi zmínit, že podávání nápojů do plastových kelímků probíhá především z důvodu zajištění bezpečnosti v prostorách hotelu. Také v hotelech nejvyšší kategorie je toto pravidlo naprosto běžné. Je plně v kompetenci daného hotelu, jakou zvolí organizaci programu all inclusive. Ráda bych uvedla, že kulturní a hygienické zvyklosti jsou v jižních zemích odlišné od našich, tamní hygienické předpisy jsou mnohem tolerantnější, jak uvádíme v Důležitých informacích."
Vybavení, služby a personál hotelu
"Chování zaměstnanců, byť spolupracujících subjektů, můžeme jen velmi stěží ovlivnit."
Pláž a moře
Pláž neudržovaná, plno trávy a medúz, namnoze rozsekaných šrouby člunů z atrakcí. Na to jsem si ani nestěžoval.
Okolí hotelu
Místní výstavbu mimo hotel nebudu komentovat, pozemek před hotelem hořel - viz foto.
Celkový dojem
Odškodnění z reklamace:
"Dovolte mi uvést, že předmět Vaší reklamace byl ze strany ***., v maximálním možném rozsahu vyřízen. Z pohledu naší cestovní kanceláře již nelze poskytnout žádné nové stanovisko ve věci, aniž bychom opakovali již řečené skutečnosti.
Prosíme o zaslání bankovního spojení do 16.8.2023, abychom Vám mohli zaslat přiznanou kompenzaci ve věci nefunkční klimatizace za 1 noc, vypočítanou dle kodexu ITQ. V opačném případě Vám bude kompenzace ve výši 448 Kč poskytnuta formou slevy na Váš další zájezd. Legislativa cestovním kancelářím neukládá, jakou formou bude poskytnuto vyrovnání se zákazníkem." :-))))))
S TOUTO CK JIŽ NIKDY NIKAM CESTOVAT NEBUDU.
Podívejte se na fotky a zvažte sami.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 44 z 84 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Jarda Chalupa: Proč tajíte CK ??? - 15. 8. 2023 17:03
Zájezd do zcela nevyhovujícího hotelu Riadh Palms prodala a stále prodává CK *** (*** + ***). Je to zcela nezodpovědné jednání, stejně jako jejich přístup k reklamacím klientů. Mají se za co stydět! reagovat