Pokud máte pět tisíc navíc, jděte do vedlejšího hotelu
Recenze hotelu Riadh Palms Resort & Spa **** (Tunisko - Sousse - Sousse)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Eubie |
Vloženo: | 11. 9. 2016 |
Pobyt: | září 2016 |
Přečteno: | 465x |
Recenze se líbila: | 529 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Kvalita odpovídá ceně, ale jestli máte pět tisíc navíc, jděte vedle do Movenpicku, který je o dvě třídy výš. Pokud jste nenaročná klientela, budete spokojení.
Recenze je relativně negativní. Ne proto, že by pobyt byl špatný. Ale proto, že chci vypíchnout věci, které se z webu cestovky člověk nedoví. Myslím si, že na lokální poměry je Riadh Palms z těch lepších hotelů, ale standard českého návštěvníka je prostě jinde.
Ubytování
Tunisani mají zvláštní mentalitu - místo aby opravili něco opotřebovaného, raději to nechají a postaví vedle něco nového. Odráží se to nejen na stavbách v celém Tunisu (VŠUDE jsou rozestavěné domy), ale i na pokoji. Ten už zažil pár sezón a místní si s tím nedělají hlavu - opotřebení a sem tam špínu asi nevidí.
Po příchodu do pokoje nás trkla "vůně" jako v kostele - vhlkost a plíseň. Prošel jsem vše a všechno bylo čisté a vyprané, takže plesnivá byla klimatizace. Pustili jsme jí všehovšudy jednou, ale zápachu jsme se nezbavili za celých osm dní.
Vybavení pokoje ujde, jen pozor na to, že hvězdičky udělované hotelům tuniským Ministerstvem turismu jsou jakési řídké. Hotel možná byl 4* před těmi 12 let kdy byl nový, dnes bych to viděl objektivně na 3*. Jako přikrývky slouží prostěradla nebo nepovlečené deky maskáčové barvy, které mně osobně moc nevábily, přítelkyně s nimi problém neměla:)
Pokud máte pokoj s okny směrem k moři, trpíte animačním programem, před kterým neutečete ani zavřením okna, ani špunty v uších. Pokud máte pokoj směrem od moře, uslyšíte automobilový provoz do raních hodin (z druhé strany hotelu jsou 2 kruhové objezdy a 2 proudá jednosměrka). Suma sumárum, dá se spát pouze se zavřenými okny. Jestli si pustíte plesnivou klimatizaci, je na každém.
Teď k těm animačním programům. Management hotelu asi tvoří blbci. Člověk si přijede odpočinout od práce a v klídku poslouchat moře a místo toho má celý den "animační program". Celý den znamená od desíti ráno do čtvrt na dvanáct v noci, kdy se program jen ztiší a pokračuje dál asi do půl jedné (při spaní samozřejmě ruší dál). Náplní programu je pět arabáčů, kteří pouští opravdu špatnou hudbu, do toho hecují publikum do dost stupidních her atd. Kdo viděl, chápe moje rozhorčení. Pokud někdo z recenzentů píše, že si animační programy užil, tak je mi ho/jí líto. Kvůli zábavě pochybné kvality pro 30 - 50 hostů nejnižší inteligence je rušeno celé osazenstvo hotelu čítající odhadem 600 - 700 lidí. To prostě mohl vymyslet jen blb.
Strava a stravování
Stravování rozhodně NENÍ na české úrovni, jak psala jedna recenze.
Předně, Tunisani absolutně neumí okořenit jídlo - jak v našem hotelu, tak ve všech restauracích, kde jsme byli, jsme prostě nedostali opravdu chutné jídlo. Zadruhé, vše je tu tak nějak šizené. K mlékům polotučné a tučné se ještě otevírá v tunisu nová kategorie .. ředěné:) Vodní meloun, který je tu podávaný, je opravdu krásně červený ale naprosto, ale naprosto bez chuti. Máslo tu neexistuje, pouze margarín.
Abych jen nekritizoval ... pokud nejste náročný strávník, tak se tu najíte dosyta. My jsme si vždycky něco dokázali vybrat, ale že by se jednou z nás stýskalo po místní kuchyni, to ne.
"All Inclusive" opravňuje hosta k "neomzené konzumaci". Ta je místní cedulkou upravena na "dva drinky na osobu a den". Ale ta tam ani být nemusí ... stačí když si dáte dva alkoholické drinky z jejich nabídky a více nechcete:) My jsme nakonec nejvíc pili vodu, která je na baru zadarmo z automatu, balenou vodu a horkou čokoládu z automatu na kávu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení pokoje má vše, jak je na obrázku. Trezor je menší, takže např. notebook se do něj nevejde. My jsme to řešili zámečkem na kufru, do kterého jsme si všechno zamkli, v trezoru jsme měli jen doklady.
Personál hotelu ... ačkoliv někdy byly zmatky, je personál opravdu milý a usměvavý a snaží se pomoci, za to palec nahoru.
Pláž a moře
Moře - je teplé, vstup je velmi pozvolný. Můžete plavat asi 50 od pevniny, pak narazíte na bójky, které ohraničují "bezpečnou zónu". Za touto zónou jezdí skútry apod, takže plavat dál není doporučeno.
Pláž - je veliká, písek krásný, lehátek je dost. O to víc člověka zarazí, jaký je na ní nepořádek. Vajgly VŠUDE. Není nad to, když si prstama u nohou hrajete s pískem a narážíte na další a další vajgly, které jsou už pod povrchem. Hotel sice najímá jakéhosi ňoumu, kterého jsem za celý týden jedenkrát viděl vajgly sbírat, ale ten si s tím hlavu neláme. Sebere jich pár a jde dál:) A člověk to nechápe, ta pláž by prostě mohla být jak z pohlednice.
Okolí hotelu
V okolí jsou restaurace, atd. V jedné nás natáhli o cca 200 korun, ale myslíme, že to bylo omylem, ten večer byl opravdu hodně rušný. V druhé nám jako "talíř mořských plodů" za cca 750 korun přinesli opravdu velký talíř s rybou, párem filé a pět krevetami, z čehož se vyklubaly krevety dvě a zbytek byly prázdné krevetí hlavy. Po reklamaci nám čísník řekl, že nerozumí, ale že to je tím, že ty ryby jsou moc drahé. Prostě na pěst. Jen pro ilustraci ... průměrný výdělek Tunisana je méně než 4 000 korun na měsíc, takže oni si o jídle za 750 kaček můžou nechat jen zdát, je to jako by si průměrný Čech šel dál jídlo pro dva za 4 500 ... Ve třetí restauraci bylo vše v pořádku a najedli jsme se palačinek k prasknutí za dvě stovky.
Celkový dojem
Kvalita odpovídá ceně. Pokud si odpočítáte DPH, letenku, marži cestovky, vyjde Vám že hotel dostane za osm dní Vaší dovolené pár jednotek tisíc (my jsme to odhadli na 5-6 tisíc). Pokud si chcete opravdu užít dovolenou plnými doušky, mít pocit luxusu, jíst dobré jídlo ... připlaťte si pět tisíc a jeďte do hotelu vedle, Movenpick. Slintali jsme na něj celý týden a pokud se do Sousse vrátíme, tak jen tam.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 44 z 84 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »