Hrozný servis
Recenze hotelu Marabout Hotel *** (Tunisko - Sousse - Sousse)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
18. 7. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
7x |
Recenze se líbila: |
48
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Užili jsme si to v rámci možností.Bazén super a tobogány a moře. Servis,čistota,jídlo a jídelna hrůza.All inclusive k smíchu. Vše na přídělový systém - toaletní papír, žebrání o balenou vodu na pokoj, přídělový systém jídla (2.mini pizzy na os.,2.mini palačinky,hranolky) ve frontě lidí.Špinavé ručníky, koupelna zadubená špínou , úklid k smíchu. Hrůza děs.
Ubytování
průměrně
(2,5/5)
Špína,špinavé ručníky,závěsy , koupelna katastrofa, záchod nesplachuje,klimatizací funguje na heslo
Strava a stravování
průměrně
(2,5/5)
Boj o stole a ještě špinavé, boj o příbory, boj o jídlo v dlouhých frontách o přídělové jídlo a malý výběr.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Tobogány super,arogantní často personál
Pláž a moře
průměrně
(3,7/5)
Udržované
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
obchody a restaurace
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
Nikdy víc tento hotel.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 32 z 81 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: V laciné 3* nelze očekávat úroveň 4* a 5* - 19. 7. 2024 11:41
Paní Jano, vše bez problémů věřím. Ale o to víc mne zaráží vaše naivita při výběru... 3* v Tunisku úrovní plošně odpovídá našim hotelovým domům na Ostravsku, bufetovým restauracím v Bílině a vybavenost sezónní JZD ubytovny. S nízkou úrovní 3* se setkáte i v Dubaji (a to je plošně +2 stupně výš), předchozí recenze byly ze 750 % silně negativní.¨ Tak příště raději investujte 2-3 tisíce alespoň do 4* a nedejte jen na informace prodejce zájezdu ! reagovat