Napsat recenzi

Nikdy ne

Recenze hotelu El Ksar Resort & Thalasso **** (Tunisko - Sousse - Sousse)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 355x
Recenze se líbila: 463 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Uzeniny Uzeniny
  • Lehátka u bazénu Lehátka u bazénu
  • Pečivo u snídaně Pečivo u snídaně
  • Sprchy u bazénu Sprchy u bazénu
  • Sýry a další Sýry a další
  • Špinavé stolečku u bazénu Špinavé stolečku u bazénu

SEM NE NE NE !!! Nic strašnějšího jsem nezažil, projeli jsme dost zemí, v Tunisku jsme s manželkou byli 3x, ale do tohoto hotelu bych nejel už nikdy v životě. CK si zničila jméno, a nám dovolenou, když sem posílá své klienty. S touto CK jsme byli několikrát různě ve světě, ale teď zřejmě naposledy, protože tady naprosto selhal. Zde nefungovalo opravdu VŮBEC NIC!!! Pokud vyberete tento zájezd, vezměte si sebou ještě peníze minimálně na jídlo a nápoje. Myslím, že než cestovní kancelář začne prodávat zájezdový pobyt, měla by si ověřit, jak to skutečně v hotelu vypadá a jak je o zákazníky postaráno! Takto jsme zůstali úplně napospas děsu.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Po příjezdu na hotel, okolo 10 hodiny, bez vložených dolarů budete ubytováni až po 14 hodině. Cca po 6 hodinách bezradného lelkování. Nakonec jsme zaplatili všichni. Pokoje špinavé, páchnoucí močí, úklid 0, zamčený trezor, ručníky žádné, mýdlo nic. Za pomoci dalších peněz a kontroly uklízečky, se podařilo tak nějak vytvořit z hnusu obyvatelný prostor. Na násobnou reklamaci trezoru v recepci, jsme byli několikrát odkázaní, „že kolega hned jde a vyřeší to“. Přišel skutečně již okolo 19 hodiny. Tedy za „slabých“ osm hodin. Po předání úplatku paní uklizečce jsme dostali nějaké, podle zjevu, již použité ručníky. Následující den nám byly ale stejně odebrány. Čistější přinesli po dvou dnech. Nakonec jsme si ke svým ručníkům, přivezeným z domova, koupily další dva v místním obchodě. Klimatizace pofukovala neparně chladnější vzduch, než byl venku. Další dny k tomu, ale přidala zápach, jakoby z veřejného, obrovského WC. Večer zde hlučela silně reprodukovaná hudba. Každý den tak do 23 hodin. V sobotu byl program obohacen ještě diskotékou z vedlejšího hotelu do páté hodiny ranní. Hluk byl tak silný, že se třásla skla v oknech. Pokoj ve třetím patře byl ještě „vylepšen“ několik dní nejezdícím jedním výtahem. U druhého se následně tvořily fronty. Některé dny nejel ani druhý a museli jsme do třetího patra po schodech. V recepci to nikoho nijak nermoutilo.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

A hrůza pokračovala. Ještě jsem nikde a nikdy v životě jsem nezažil takový hnus a špínu. Zapatlané stoly, špinavé ubrusy, špatně umyté talíře, příbory a další. Snídaně od šesti hodin, ale to tu nebylo nic. Dobré bylo přijít tak okolo půl sedmé. V sedm nebylo žádné pečivo, uzenina ani sýr. Později částečně a opatrně doplněno. Nedostatek talířů, hrnečků a jiných nádob, nehradili číšníci papírovými kelímky. Lžíce asi vůbec neznají, nebo je před námi schovávají. Jogurt jsem se naučil jíst vidličkou. Ale i tak snídaně byla to nejlepší z jídla za celý den. Pokud jste přišli tak v 6:30 a vydrželi do 8 hodin, dosáhli jste pocitu sytosti. Obědy a večeře byly doslova bojem o jídlo! Maso prakticky nebylo skoro žádné, a pokud se v nepatrném množství objevilo, sebrali jej Rusové. Takže nás čekal týden o suché rýži, těstovinách s čímsi červeným, nedovařenými bramborami a zeleninovými saláty, bez kousku masa. Večeřím dominovaly nespotřebované zbytky od oběda a opačně a tak dál do kola. Osobně jsem vydržel na strouhané mrkvi, melounu a zákuscích. Zákusků byl dostatek. Ovšem nesmazatelný dojem ve mně zanechala návštěva místní hotelové restaurace, na níž po objednání máte jednou za pobyt nárok. Ceaser salát představovalo jakési ovadlé lupení s krutonem, a to celé zalité octem. Místo hlavního chodu donesli opět ten samý výtvor. Hlavní chod, ke kterému jsme se po dohadování dopracovali, mělo být kuře v citronové omáčce a hranolky. Nedopečené kuře s citronem a polosyrové hranolky jsme již „nedali“ a z restaurace odešli. Opravdu hnus.

Další možností bylo najíst se někde v okolí hotelu. Našli jsme dobrý gyros cca za 4 dináry a občerstvení s hamburgery. Ale kde je program „All Inclusive“?

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,4/5)

Bar u bazénu po celou dobu pobytu uzavřen. Prý je již po sezóně, ale to nám v cestovce také neřekli.V baru na pláži jste bez peněz byly jenom na obtíž. Káva pro nás nebyla- údajně vadný stroj. Rusům číšníci nosili kávu ve skle či hrnečcích. Stejně tak nápoje měli převážně ve skle. Nám ostatním zbyla fronta a na jejím konci kalíšek 1dcl s nápojem. A bylo jedno, jestli pivo, či cola a jiné. V tom vedru jste jej vypil na jeden lok a šel zpátky do fronty. A takto po celý den. Nebo jste mohl dostat ½ l láhev vody. S tím se dalo vydržet. A hlavně lahev byla uzavřená, kelímky sbírali číšníci večer z košů a oplachovali. Zřejmě k dalšímu použití. V odpoledních hodinách měla být v baru na pláži pizza nebo pannini. Po objednávce u číšníka zjišťoval číslo našeho pokoje, a když jsme měli přijít na řadu, odnesl naše jídlo nějakému Rusovi na pláž. Po té zavřel okénko a byl konec.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž byla čistá a krásná. Z jemného písku. Ale zase jenom pro někoho. Místo jste museli obsadit brzy po ránu. Jinak jste měli smůlu. Většinu lehátek obsadili, jak jinak, Rusové. Osušku jenom na písek vám místní zaměstnanci nedovolili a lehátka bez úplatku prostě nebyla. U bazénu obrovský nepořádek. Špinavé nádobí a stolky, nehnuté několik dní. Lehátka špinavá a místy zaházené plody a větvemi okolních stromů.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Možnosti nákupu, promenáda, mnoho obvhodů

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Opravdu zkažená dovolená

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jarica: hruza hotel LTI EL KSAR A THALASSO - 22. 10. 2016 20:46

Uz nikdy vic reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Sousse - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání