Tento hotel ne !
Recenze hotelu Soviva Resort (ex Palmyra Aquapark Kantaoui) *** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Ema |
Vloženo: |
7. 8. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2015 |
Přečteno: |
333x |
Recenze se líbila: |
494
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V tomto hotelu si hostů neváží.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Pokoje a vybavení zastaralé, otlučené.
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Fronty na jídlo, flekaté ubrusy, upatlané plastové kelímky na pití.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
Nemají nás nevěřící rádi a tvrdě vám to dávají najevo. Tohle nejsou vyškolení profesionálové a profesionálně se k hostům proto chovat neumějí.
Pláž a moře
průměrně
(2,5/5)
Pláž je neuklizená, plná nedopalků cigaret a plastových kelímků. Moře plné chaluh a řas.
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
V muslimských zemích je zvykem místních všechno nepotřebné házet na zem.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Obsluha hotelu byla ta nejhorší co jsem kdy v Tunisu zažila.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 51 z 102 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Terez: Nevím proč chcete tenhle hotel pohoršit. - 25. 8. 2015 13:09
Nechápu jak si můžete stěžovat na fronty na jídlo :D tohle mě vážně dostalo podle mě to je zřejmé když je v hotelu ubytováno hodně lidí. Pokoje a vybavení zastaralé, otlučené? Pro vaši informaci hotel je po rekonstrukci a nevím jak u Vás ale u nás na pokoji vše nové. A že by byl personál neprofesionální? Tak to pardón ale já byla také v tom samém hotelu co vy a personál byl úžasný!!! Vždy byli usměvaví a velice přátelští pokud se Vám tohle nelíbilo tak už neví co ! reagovat