Napsat recenzi

HRŮZA

Recenze hotelu Soviva Resort (ex Palmyra Aquapark Kantaoui) *** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 103 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

• Hotel rozhodně NENÍ vhodný pro rodiny s dětmi !!

• Nefunkční WiFi.

• Necítili jsme se tam bezpečně.

• Pláž byla o x metrů dál, než uvedla CK.

• Příšerná hygiena v hotelu & chování afrických turistů.

• Na fotkách vypadá vše jinak a hotel neodpovídá popisu- na fotkách byly vyfocené prostřené stoly s bílýmy ubrusy, které tam ve skutečnosti nebyly (to i v McDonald's mají lepší hygienické podmínky než v tomto hotelu !)

• Spoustu lidí, se kterými jsme se tam seznámili si na tento hotel stěžovalo a žádali o přesun.

• Po velkých stížnostech nám CK vyměnila hotel (bez doplatku), s kterým jsme byli plně spokojeni.

Ubytování  průměrně (3/5)

HOTEL, VYBAVENÍ:

Starší vybavení pokojů, klimatizace nefunkční, lednice staré a zrezivělé, koupelna nedůkladně uklizená. Na chodbě světla nefunkční, tma.

Interiér hotelu nevypadá špatně (recepce, vzhled jídelny), ale chtělo by to renovaci pokojů a nové vedení. Urgovat na zvýšenou hygienu !! (katastrofa).

Exteriér hotelu- nepořádek v areálu, rozmlácené kachličky, nebezpečný tobogán.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

STRAVA:

Po chuti jídlo nebylo špatné.

Jednotvárnost jídel, nedostatek jídla.

Ke snídani nebylo co jíst, žádný jogurt, téměř žádná zelenina, lupínky žádné, jeden druh salámu (pro menší děti naprosto nevhodné ! - celý pobyt není možné jíst jen a pouze palačinky). Při otevření jídelny v ranních hodinách byl nepořádek na zemi, neumyté stoly, jedním slovem hrůza.

Obědy a večeře byly katastrofální, ve frontě se čekalo půl hodiny na přílohu, půl hodiny na maso. Nedostatek příborů a talířů. Nepořádek na všech stolech, nedůkladný úklid ze strany personálu

Když jste si něco chtěli nabrat, nabrali vám zaměstnanci (jedna z příčin proč zde byly takové fronty). Zaměstnanci vám upírali jídlo a nedali vám například více než 2 ks zákusku. (zajímavé však je, že afričané si mohli vzít tolik, kolik chtěli- byly to však neskutečně ohromné porce, které nikdy nedojedli a proto tak zůstávalo spoustu zbytků. Zdá se nám to jako diskriminace evropanů.)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

ZAMĚSTNANCI:

• V recepci jsou schopni vás okrást.

• Na baru na pláži po vás chtějí peníze za nápoje, na které máte nárok zdarma při All inclusive.

• Zaměstnanci v jídelně, kteří mají na starosti úklid tam jsou naprosto k ničemu- nepořádek tam je všude, hygiena hrůza.

• Uklízečky na pokojích by měly důkladněji uklízet.

• Uklízečky kradou.

> někteří zaměstnanci byli milí.

Pláž a moře  průměrně (2,5/5)

Pláž tvořila cca 15 slunečníků a asi 30 lehátek, což je k velikosti hotelu velmi málo. Pláž nebyla nikterak velká, nepořádek tam však ve velké míře nebyl. Byla na pláži cítit žumpa.

Bar na pláži věčně nefungoval (zaměstnanci byli neustále pryč a když už tam byli, chtěli po nás peníze !! - bar měl být však pro All inclusive zdarma. Nakonec se tam sešlo asi 10 lidí, kteří si prosadili to, že máme nárok na nápoje zdarma vzhledem k našim předplaceným službám - All inclusive.)

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Nic moc, žádná sláva

Celkový dojem  průměrně (3/5)

ŠOKUJÍCÍ INFORMACE NA ZÁVĚR:

Hned vedle hotelu Soviva, u hotelu Imperial Marhaba se na pláži stal v roce 2015 teroristický útok, nějaký terorista zavraždil nejméně 39 lidí a 38 bylo zraněno. Byli jsme ubytováni pár metrů od toho, kde se stala taková nešťastná věc. Vědět to dříve, nikdy tento hotel nenavštívíme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 51
z 102 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Port El Kantaoui - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání