Hotel katastrofa
Recenze hotelu Le Soleil Abou Sofiane Hotel **** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
Sandra |
Vloženo: |
25. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
2x |
Recenze se líbila: |
40
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel katastrofa, personal na recepci neochotný, pláž spinava se střepy skla. Bazén přeplněný místními.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Koupelna velmi zastaralá, člověk se štítí, balkon , omítka uz hodně pamatuje
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
V jídelně boj o místo, příbory, jídlo. Vecere od 19h v 19:30h došla pizza, maso. Fronta na pití, kde vám nabídnou jen fantu. Vyber jídla hruza, dezerty na příděl.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Neochotny personal ve všech směrech, pokud tedy nejste místní, mate smůlu. Odsekávají , neprijemni.
Pláž a moře
průměrně
(2,7/5)
Pláž spinava se střepy od skla. Na plazii bar, kde vám velmi neochotně daji pití do malého kelímku , tak na jeden lok
Okolí hotelu
průměrně
(2,6/5)
Raději nevychazet
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
Velmi špatný, nikdy více!
Hotel je vhodný pouze pro místní, nikoli na dovolenou s dětmi/ v páru.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 13 z 25 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.