Recenze hotelu Hannibal Palace (Tunis, Port El Kentaoui)
Recenze hotelu Hotel Hannibal Palace ***** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | důlek |
Vloženo: | 5. 9. 2012 |
Pobyt: | srpen 2012 |
Přečteno: | 455x |
Recenze se líbila: | 592 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 2 |
Hotel, který má ***** a který je cestovní kanceláří prezentován jako hotel se službami na dobré úrovni je špinavá velkokapacitní ubytovna v dezolátním a havarijním stavu. Nefunguje zde nic - výtah, klimatizace, na našem pokoji ani vysoušeč vlasů, vázne úklid, jste rádi, když vám vůbec vymění ručník (někdy jsme ručníky vůbec nedostali), reklamovali jsme špinavé ložní prádlo, některé dny jsme neměli ani toaletní papír, na pokoji šváby. POkud chcete změnu, je nutné vše podpořit "bakšišem".
Ubytování
Špinavý pokoj čpěl. Matrace v postelích byly velmi proleželé, povlečení bylo špinavé a zjevně nebylo před naším převzetím pokoje vyměněné! byla nutná reklamace na recepci. Koupelna - nemyté umyvadlo, vana, wc a podlaha - a to pocelou dobu naší dovolené. Před prvním použitím jsme si sami umyli. Nefungoval fén. Nefungovala klimatizace, zato z ní permanentně tekla voda. Úklid pokoje se omezil na vynášení koše a občasnou výměnu ručníků - po reklamaci na recepci. Museli jsme i "zabojovat" o doplnění toaletního papíru.
Strava a stravování
Otřesné! 15 dnů spálené hořké maso, spálená rýže, spálené brambory. Stále stejná a velmi omezená nabídka po celou dobu naší dovolené. Ke snídani loupák, vejce natvdro. Ty štastnější si mohli nabídnout z jednoho druhu sýra (obvykle jedno plato na celou dobu snídaně!) to samé platilo o salámu neurčitého druhu. Pozotivní bylo, že u snídaně jste mohli pít! Sice džus z prášku, ale byl. A káva, kakao. Obědy a večere probíhaly dle stejného scénáře. Fronta na jídlo jako ve školní jídelně, 30 - 40 osob fronta, tj. cca 20 min čekání v nekklimatizované restauraci. Měli jsme AL, kuchař ale porce přiděloval sám!, nabrat sami jste si mohli jen přílohy. Výběr masa nebo více kousků masa bylo nad poměry! Byl zde nedostatek talířů, skleniček, misek - čekala se fronta, až bude nádobí doplněno, talíře apříbory nutno překontrolovat, zda nejsou špinavé. Ovoce žádné jen stále meloun. Zeleninové saláty ze zelí, cibule a rajčat-nic víc. Saláty byly občas zkyslé. Nápoje při obědě a večeři jste dostali jen občas, když se číšník smiloval! Tedy pokud jste si rovnou nechtěli koupit celou lahev pití za peníze, to pak čišník fungoval ochotně a rychle. Některé dny jsme se setkali s naprostou ignorací a odcházeli jsme bez nápoje. V rámci AL dopolední svačina žádná, jen oranžový a žlutý džus z prášku a místní alkohol. Odpolední svačina - nakrájené palačinky, sendvič. Nápoj na požádání číšníka, káva žádná, ovoce žádné, zmrzlina žádná. AL jako vyšité. Otřesné, otřesné, otřesné!
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení žádné. Všechny služby vázly. Neochota, ignorace klientů. Animační programy zoufalé, pro děti programy žádné. U bazénu a pláže nefungovaly sprchy,nesplachovala WC. Katastrofa.
Třešinka na dortu, potvrzující katastrofický tehnický stav hotelu, byl zážitek z hlavní hotelové recepce. Poslední den naší dovolené skutečně intenzivně pršelo. Strop v repeci nevydržel a začal propouštět doslova proudy vody. Personál vč. animátorů vyháněl vodu smetáky ven vstupním vchodem, kde se jindy za slunečných dnů honosil červený koberec. Vodu chytali do kýblů a vaniček a bylo to opravdu vtipné. Přes vodu jsme se přebrodili s kufry a rádi jsme nastoupili do busu, kzerý nás - konečně - odvážel na letiště!
Pláž a moře
Pláž miniaturní ve srovnání s velikostí hotelu. Naprostý nedostatek lehátek. Avizovaná lehátka pro klienty s programem AL zdarma, byla zdarma pro naprosto všechny klienty. Pokud jste chtěli na lehátko matraci, denně nutná úhrada 2 dináry, pokud jste chtěli na pláž i ručník, další 3 dináry denně. Toto považuji ze strany cestovní kanceláře jako oklamání klienta. V písku "vajgly", střepy. Úklid se příliš neřeší. Vodní sporty ok a za přijatelné ceny.
Okolí hotelu
Okolí celkem v pohodě, když odhlédnete od všudypřítomných odpadků a špíny. Obchody a zábavní centrum blízko, pěkný přístav s restauracemi, kde měli i fajn jídlo, ne jako v hotelu, takže za peníze to asi jde.
Celkový dojem
JIŽ NIKDY VÍCE!!! Těšili jsme se domů jako již dlouho ne. Velmi naštvaní na Exim - cítili jsme se podvedeni. Zájezd nepatří k nejlevnějším. Nabídka v katalogu neodpovídá tomu, co vás na místě čeká. Dovolenou jsme celkem přetrpěli, v noci jsme se díky vedru nevyspali, jídlo bylo nechutné. Negativně vnímáme i schůzku s delegátkou. Nechápu, že v době relativně velké nezaměstnanosti může tak renomovaná cestovní kancelář zaměstnávat tak neschopného člověka.
Do Tunisu jsme jeli proto, že jsme před 10ti lety trávili dovolenou v Sousse. Super! Další naše dovolená pak byl na Džerbě před 4mi roky. Opět vše super. Letošní dovolená nás ale myslím na dlouho od Tunisu odradila.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 7 z 19 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Daniela: Se vším mohu jen souhlasit - 6. 9. 2012 15:19
Pobyt v hotelu byl skutečně otřesný, nic takového jsem dosud nezažila. Kromě výše uvedeného nám při příjezdu do hotelu na recepci oznámili, že pro nás nemají pokoj, takže nám dají pokoj "nadstandardní" (mj. dost hrozný špinavý a hlučný pokoj vedle centrální klimatizace), za který ale musíme velmi výrazně připlati. Když jsme si stěžovali delegátce, tak nám sdělila, že to musíme zaplatit anebo, až bude nějaký pokoj volný, tak se přestěhovat. Takhle nás dusili tři dny. Po třech dnech jsme dali na recepci úplatek, pak najednou pokoj byl. Byl to opravdu hrozný hotel a úplně zkažená dovolená. reagovat