NIC MOC
Recenze hotelu El Mouradi Palm Marina Hotel ***** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
LK+RT KRALUPY NAD VLTAVOU |
Vloženo: |
27. 9. 2019 |
Pobyt: |
září 2019 |
Přečteno: |
98x |
Recenze se líbila: |
252
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
HOTEL NEODPOVÍDÁ 5* JE TO TAK SLABÁ 3*,ULTRA ALL INCLUSIVE UVEDENÝ VE SMLOUVĚ NEEXISTOVAL
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
POKOJ PĚKNÝ,ČISTÝ,UKLID V POHODĚ,MENŠÍ PRAVIDELNÉ PROBLÉMY S VODOU
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
STRAVA DOBRÁ ,OVŠEM ORGANIZACE OBĚDŮ A JEŠTĚ HŮŘE VEČEŘÍ KATASTROFA.NEBYLY PŘÍBORY,SKLENIČKY,TALÍŘE ,TALÍŘKY ANI MISKY U TĚCHTO JÍDEL NÁPOJE I OBYČEJNOU VODU ROZLÉVAL PERSONÁL TAKŽE JSTE ČASTO PO JÍDLE A NEMÁTE CO PÍT.PROSTĚ CHAOS NAD CHAOS,ULÍTANÍ ,VYSTRESOVANÍ ČÍŠNÍCI A OTRÁVENÍ LECKDY ROZČILENÍ HOSTÉ
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
BARY ALL INCLUSIVE 5*HOTELU????????NEODPOVÍDÁ ANI V NEJMENŠÍM
Pláž a moře
průměrně
(3,7/5)
MÁLO LEHÁTEK,HODNĚ ŽAHAVÝCH MEDŮZ NA KTERÉ NÁS DELEGÁTKA JAKSI ZAPOMNĚLA UPOZORNIT,NĚKTERÉ DNY SE ANI NEDALO PLAVAT,STÁLI JSME NA BŘEHU A KOUKALI NA MOŘE CO JICH TAM BYLO.NAKONEC JSME SKONČILI TRAPNĚ U BAZÉNU
Okolí hotelu
průměrně
(3,6/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
ZKLAMÁNÍ, PO LONSKÉ SUPER DOVOLENÉ V MAHDII
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.