Napsat recenzi

Plísní prolezly smrdutý pokoj

Recenze hotelu El Mouradi Palace Hotel ***** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 1x
Recenze se líbila: 28 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Nikdy myté Nikdy myté
  • Posuvné ovládání vypadlo, teplotní ovládaní nebylo Posuvné ovládání vypadlo, teplotní ovládaní nebylo
  • Za 4 dny byla na stropě vetší hrůza Za 4 dny byla na stropě vetší hrůza
  • Nikam jsme nic nedali vše zůstalo v kufrech stejně to smrdělo plísní Nikam jsme nic nedali vše zůstalo v kufrech stejně to smrdělo plísní
  • Ani vchodové dveře nedovíraly a nešly odemknout Ani vchodové dveře nedovíraly a nešly odemknout
  • Koberec byl místy vyřezaný a nahrazený podobným Koberec byl místy vyřezaný a nahrazený podobným

Krásný hotel plný Arabské klientely, pokud by byl vyměněný pokoj ihned. Špatný pocit z delegátek které neměly zájem se o nás postarat.

Ubytování  průměrně (2/5)

Smrad z plesniviny, pak hnus plesnivé stěny, oprýskaný nábytek, smradlavé ,propálené koberce v záchodě protékal strop a voda protékala na podlahu, rozbité a špinavé kachličky. V koupelně špinavá vana, plíseň v rozích, sprcha zlomená, zrezavělý odpadkový koš. Ve skříních nabobtnané oloupané desky, smrad. Klimatizace slabě foukala a z ovládaní lezly dráty , opravář řekl že je dobrá ať na ní nesaháme, pak začala prskat až vypla úplně. Pokoj jsme chtěli vyměnit, řekli že nemají a tak nám to podala i delegátka při první a poslední snaze. Třetí den jsem delegátce volala s tím že to chci řešit, nepomohla pouze poslala formulář pro podání stížnosti. Po dalších neúspěšných pokusech nám zateklo i do chodbičky , pokoj nám vyměnili až v sobotu a v pondělí jsme letěli domů. Ostatní byli s pokojem spokojení, prý krásné tak proč ne my za stejné peníze.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Mohli jste se najíst i na pláži, krátká doba na obědy, fronty jako ve školní jídelně o hranolky rvačka. Hledali jsme volný stůl, voda v láhvi, obsluha číšníků. Večerní bar, fronta, káva z automatu, prostě velký hotel a hodně lidí.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Několikrát jsem byla v 5hvězdičkovém hotelu , mnohem lépe vedeném a organizovaném. Delegáti vám rozdají obálky a hlavně prodají zájezdy , víc je nezajímáte. Personál přívětivý uklízeli už ve 3h ráno .

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Pláž čistá, málo lehátek, možné půjčit šlapadla , hodně medúz . U bazénu lehátka obsazené už v 7 ráno.

Okolí hotelu  průměrně (2,2/5)

Byli jsme v Tunisku po třetí, víme kam jedem , pořádek jsme nečekali . 2km.hezký přístav s obchůdky .

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

*** jsem zaplatila Řecko které nebylo volné ,oznámili mi to po dvou dnech , chtěla jsem krátký let do 3h, nabídli mi Tunisko až když mi přišly informace o letu jsem zjistila že zpáteční let je přes Djerbu .Takže jsme byli na letišti o 3h dříve vyletěli jsme v 20:30 a do Ostravy přiletěli 1:45 a to dřív než jsme měli. Děti cestovali v horečce , takže ideální stav. Hrůza za hodně peněz.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Port El Kantaoui - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání