Napsat recenzi

Poprvé v Tunisu

Recenze hotelu Hotel Les Pyramides *** (Tunisko - Nabeul - Nabeul)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 781x
Recenze se líbila: 606 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0
  • pohoda u moře pohoda u moře
  • pohled z balkonu pohled z balkonu
  • u večeře u večeře

Dovolenou do Tunisu jsme si vybrali z důvodu, že jsme tam ještě nebyli a chtěli jsme tuto zemi trochu poznat. Letěl jsem s manželkou a švagrovou trochu i s obavou, jak to bude ve skutečnosti, když recence jsou dost protikladné. Byli jsme ale mile překvapeni, a to nejen při příjezdu do hotelu, ale celkovou atmosferou hotelu.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Byli jsme ubytováni v pokoji s výhledem na moře a hned první noc odešla klimatizace. Měli snahu ji opravit, ale chtěli jsme jiný pokoj s funkční klimou a tak hned druhý den nás bez problémů odstěhovali do jiného pokoje s funkční klimatizací, ale s krásným, šiřším výhledem na moře a celý areál hotelu, než jsme měli předtím.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Z jídla se dalo vždy vybrat, ať to byla snídaně, oběd nebo večeře, bylo ho vždy hodně. Většinou se sice opakovalo, ale pokud jsme si dali každý den jinou kombinaci tak to šlo. Škoda, že asi po třech dnech pobytu přestali dělat na snídani palačinky a dost často chyběla uzenina a zelenina, které ale na večeři bylo dost.

Občas chyběly příbory a tak se musely sehnat, ale vždy se našly.

Někdy mi bylo líto, jak si hosté naberou na talíře hromady jídla, pak do toho rýpnou příborem a nechají ho nedojedené.

Chlazená balená pitná voda v ceně a vždy dostupná.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál měl většinou snahu vyhovět požadavkům hostů a pokud se na ně usmála manželka, tak vše vyřídli. Pouze barmani u baru, kde se naléval alkohol a servírovala káva, byli pomalejší a ne vždy 100 % ochotní, a to hlavně u hostů s all inclusive.

Bazén velký a každý den čistěný od písku. Vadou je, že do něj chodí i domorodci z ulice a voda zřejmě nebyla dost filtrovaná a ke konci pobytu nebyla již dost čistá. Animační programy byly pravidelné, ale hodně hlasitá hudba při nich byl dost rušivý element.

Směnárna byla v hotelu a bez problémů.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Pláž písková a v pohodě. Vstup do moře je sice hned u východu z areálu kamenitý, ale chce to kousek popojít a hned u lehátek a slunečníků, jež patří k hotelu a u all inclusive bylo jejich používání zdrama, je vstup do moře pískový a místo pro koupání ohraničené jen pro hosty hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Při východu z hotelu okolí upravené, procházkou si můžete zajít do města do obchodu, lékárny i na tržnici, kde vám sice budou chtít prodat úplně vše, ale stačí se obrnit trpělivostí a pokud hodláte něco koupit, tak smlouvat a smlouvat a hlavně pozor, pokud měníte již vybrané zboží..

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Za velice příznivou a přijatelnou cenu včetně all inclusive dovolená v pohodě, bez problémů, organizace při příjezdu, odjezdu, výletech kupodivu klapala. Je to určitě také zásluha delegáta, kterým byl pan Ali Torkhani a který případné problémy řešil hned.

Chybičky se najdou vždy, nic a nikdo není 100 %, ale v celkovém hodnocení možno konstatovat, že se sice jedná o hotel pro nenáročné, kde jsme však byli spokojeni a kam se kdykoliv vrátíme rádi s jistotou spokojené dovolené.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 23
z 41 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Nabeul - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání