Napsat recenzi

Hodnotenie

Recenze hotelu Hotel Les Pyramides *** (Tunisko - Nabeul - Nabeul)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 288x
Recenze se líbila: 512 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Prvý a posledný krát. Prišli sma na 15 dňovú dovolenku zaplatenú už v januári. Prvý šok sme zažili večer o 11 hod.keď sme došli, žiadne pitie ,žiadne jedlo.Dali nám apartmán pre 6 ľudí a mi sme boli dvaja , izba neupratana smrad nebolo sa čím prikryt.Nemali sme sa čo napiť. Ráno prišiel ďalší šok, keď sme vošli do jedálne, 2 misky džemu 1 miska medu a plný pekáč varených vajec ,nič iné. 3x sme prešli jedáleň, či dobre vidíme. Ja som diabetik ,potrebujem aspoň trocha niečoho mäsiteho .V rade na napoje trebalo vystať pol hodiny.Veľmi veľa času stravenych čakaním na všetko. Po čase sme sa dozvedeli ,že Poliaci keď došli večer ,tak mali na izbách jedlo prikryté aj vodu mali , to nás tak kastuju ,jedným ano druhým nič.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Na druhý deň nám vymenili izbu.Samozrejme bez balkóna, bola aspoň čistá. Ďalší a najväčší sok bol , keď sme prišli z pláže netiekla voda a ona nam netiekla celých 13 dni ,počas celého pobytu ,dennodenne sme hlásili na recepcii ale náprava nebola, sám riaditeľ to riešil no nedoriešil .Mám slnečnú alergiu a používala som hydrokortizonove masti, ktoré treba dobre umyť , ale nebolo ako.Sprchovali sme sa pri bazéne v studenej vode.Izbu nam za celý pobyt ani raz nepozametali.O praní sme mohli iba snívať. Susili sme osušky presolene na okne a z hrôzou sme zistili, že z 2 poschodia hodili horiaci ohorok a prepalili nám osušku v tom čase sme boli vonku, ešte šťastie ,že boli mokré, ináč mohol horieť hotel.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Obedy a večere boli celkom dobré, viac korenené, ale raňajky bieda.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál mal času dosť, vobec sa nesnažili ,v jedálni sa malo zbieralo riady ,obrusy po špinene.Domorodci dvaja pri stole, 9 tanierov ,pobabrane jedlo a všetko kopy doslova nechavali.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Neudržiavana, personál hlučný ,2x sa skoro pobili medzi sebou.Záleží im len na tom ,aby si zarobili.Lehatka nedostatok, už rano o 5.45 hod.chodili sme obsadiť lehatka a vždy sa našla "dobrá duša" ,ktorá nám 1 zobrala.Nezvladali to ,nabrali veľa ľudí a mali málo lehatiek.Od bazéna nedovolili doniesť lehátka. Ale za hotové mali poskryvane.Do mora zlý vjazd.Žiadny bar ,žiadne wc ,žiadna sprcha na pláži.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Pekné.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Veľké sklamanie.Najviac času strávených na dovolenke ,bolo čakanie v radoch.1 barmab obsluhoval ,mal 10 m stanok ,na jednom konci čapoval pivo a na druhom konci nealkoholické nápoje ,mali by ich platiť od km.Bola to najhoršia dovolenka na akej sme kedy boli.To mal byť darček na moju 60 a manželov odchod do dôchodku. Nečakali sme luxus, ale ani na pláži žiadny bar ani wc ani sprcha a ešte 13 dni bez vody tak to je aj na vola veľa.Nikdy viac do tohto hotela.To je vhodné pre mladých ,ktorí sa pridu na more len pozrieť a celý deň sú pri bazéne a bare.CK by mala tento hotel úplne stiahnuť zo svojej ponuky. 37 ľudí sme hromadné podavali reklamáciu. Delegát už bol z tohto hotela zúfalý, len z tymto hotelom boli najväčšie problémy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 23
z 41 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Nabeul - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání