Napsat recenzi

Velmi pěkný hotel!

Recenze hotelu Hammamet Beach Hotel *** (Tunisko - Nabeul - Nabeul)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 544x
Recenze se líbila: 790 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po příjezdu do hotelu jsme byli mile překvapeni. Hotelový komplex je rozlehlý, všude plno palem, široká a dlouhá pláž hned u hotelu. Prý patří k nejlepším tříhvězdičkovým hotelům na hammametské pláži, jak tvrdily delegátky. Fotografie z cestovky nebyly daleko od pravdy. Hotelový komplex dobře udržovaný, vše čisté, pěkné tenisové kurty, hřiště, minigolf.

Pokud chcete vidět fotky z tohoto hotelu, co nafotili přímo hosté, tak jděte na tripadvisor.cz a zadejte název hotelu: Club Marmara Hammamet Beach. Je tam fotek spousta.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Dostali jsem pěkný, čistý, jednoduchý, moderně a vkusně zařízený pokoj v klidné čísti hotelu, s výhledem na relaxační bazén. Koupena čistá, matrace, polštáře, balkonový plastový nábytek byli zánovní. Stěny pokoje čistě bílé. Večer krásný výhled na osvícený bazén. Každý den na pokoji lahev s vodou. Denně úklid.

V areálu jsou ještě bungalovy, někteří hosté tam byli ubytovaní. Řekla bych, že to bylo asi o něco horší ubytování, trochu z ruky, mimo dění hotelu. Nepodařilo se mi zjistit, zda hosté za takové ubytování platili míň a nebo jestli vás tam nemůžou ubytovat, když je hotel plný, přestože jste si zaplatili standartní pokoj. Ani delegátka nevěděla.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Jídlo velmi dobré a rozmanité. Moc jsme si všichni pochutnali. Jelikož jsme vegetariáni, tak asi nebudu úplně objektivní, masité chody jsme neochutnali. Snídaně tak trochu stejné, ale obědy a večeře super. Většinou několik druhů těstovin, pizza, hranolky, pečené brambory, rýže, zapečená zelenina, masité omáčky, ryby, grilovaná zelenina i maso, občas mořské plody, spousta salátů, nepřeberné množství sladkostí, ovoce většinou dva či tři druhy. Zmrzlina 4 druhy na výběr. Myslím si, že většina hostů byla s jídlem spokojena. Tento hotel má ocenění za vysoký hygienický standart v kuchyni.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Atmosféra v hotelu byla moc příjemná, všichni se chovali kultivovaně. Převážnou většinu hostů tvoří Francouzi, mají zde klub. S personálem jsem mluvila anglicky, celkem rozuměli, ale i ostatní Češi, co neuměli jazyk, se v pohodě dorozuměli. Zaměstnanci vždy usměvaví a nápomocní, nedělají rozdíly mezi národnostmi. Nikdo si otevřeně neřekl o bakšiš.

Animační program byl ve francouzštině, což nám nevadilo, není to druh zábavy, který vyhledáváme. Jsou tu dva bazény, jeden relaxační, druhý animační s hlasitou hudbou. Z hotelové terasy krásný výhled na moře.

Pro děti je tu miniklub, pro nejmenší děti je zde pěkné, čisté a ohrazené hřiště s plastovými domky, houpačkou a skluzavkami. Pro větší děti pouze jedna houpačka a to je škoda!

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Největší zklamání bylo moře. Bohužel jsme neměli štěstí. První dva dny byly velké vlny a přinesly s sebou odpadky. Všude, kam jste se do vody podívali, tak jen plast a igelitové sáčky, bylo to nechutné. Pak se moře trochu zklidnilo a vyčistilo. Ale ne na dlouho, pak pro změnu připlavaly chaluhy, sice byly jen u břehu a dál už bylo blankytné moře, ale i tak to znepříjemnilo dětem vstup do moře. Ale i tak jsme si zaplavali pěkně a vyblbli. Pláž by mohli udržovat lépe. Chaluhy ani pořádně neshrabali. To je jediná výtka k tomuto hotelu, že se by se mohli lépe starat o pláž! Lehátka na pláži byla v dobrém stavu a protože byl říjen, většinou volná i v první řadě u moře. Teplota ale byla stále vysoká, kolem 27 °C, voda kolem 24°C.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Okolí hotelu děs, běs, hrůza. Samé odpadky. Zakázala bych rozvojovým zemím používat plast, když nevědí, co s ním!

Místní veřejnou dopravou (autobusová zastávka kousek od hotelu) jsme si zajeli na pevnost do Hammametu, vstupenka stojí 7 dinárů. Bylo to tam pěkné! Pak jsme ještě zajeli do Nabeulu na páteční trhy. Všem doporučuju si zjistit předem reálné ceny zboží v obchodech s fixními cenami, nebo vás trhovci pěkně natáhnou. Klidně si nasadí cenu i 4x vyšší než je v obchodě s fixní cenou. A když pak usmlouváte na polovic nebo na třetinu, tak to stejně nekoupíte lépe než v obchodě.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Do tohoto hotelu bych se klidně vrátila, ale ty odpadky v moři mě dost vyděsily. Ale tak to v Tunisku prostě je. Nebyla jsem zde poprvé, tak jsem věděla, do čeho jdu. Hotel doporučuju, tři hvězdy určitě splňuje.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Nabeul - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání