Napsat recenzi

Velice špatná dovolená-All incllusive

Recenze hotelu Vincci Helya Beach & Spa Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 330x
Recenze se líbila: 480 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Tento hotel není vhodný pro děti,k vůli nechutnému stravování. Nejsem nováček ani nejsem vybíravá v jídle,ale co je moc je moc.Jezdím do Egypta,Turecka,Řecka a teď po 15letech opět Tunis a zase hrůza.Při odletu jsme se bavili na letišti z jinými turisty z jiných hotelů se 3a 4hvězdičkami,ale měli velký výběr jak v kvalitním jídle,tak i ovoci(různorodé). Kdyby tento hotel byl uveden,jako 2hvězdičkový,tak bych tuto negativní recenzi nepsala.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Pokoj čistý,milá pokojská.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Během 10.denního pobytu třikrát játra(riziko),nedopečená a krvavá kuřata.Hovězí maso tvrdé a jen dvakrát za celou dobu,ovoce jen meloun.Děti měly pouze 2krát palačinku a jen po jedné, jinak piza,která jim nechutnala.Pochválit jedině cukráře(vynikající).Brambory ohřívané z předešlého jídla.Jídlo není přikryto(za chvílku vlažné až studené)ještě že tam mají bagety a máslo.Víno ředí vodou.Pozdní snídaně katastrofa a svačiny také.Pítí jen u bazénu nebo v hotelu a v nedostatečném množství a velké fronty,protože tam není obsluha,přitom tam má být různé druhy pití.Kávu objednat je problém(věčně se vymlouvali, že kávovar nejede a za chvíly fungoval(záhada). Pro děti je hotel nevhodný. Na Allinclusive,velice špatné,srtavování odpovídá 2hvězdičkovému hotelu.Malé kávové lžičky jen z plastu,podšálky neexistují.Nedoporučuji.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Dálkové ovládání na TV,ručníky na pláž a fén je na kauci.Úvádí se pouze trezor!

Perzonál za barem,(kromě ženy,která tam obsluhuje)je neochotný. V restauraci věčně hybělo nádobí,ubrusy hnusně špinavé a také podlaha. Ptáci volně poletovali v uzavřené restauraci. Poslední den pobitu vám už před 11.hod vyklidí pokoj(odeberou ručníky) přitom máte pokoj do 12.hod k dyspozici.Nemůžete se umýt. Špatně fungující venkovní sprchy. Personál upřednostňuje rusky mluvící hosty. Delegát pro české turisty-katastrofa,

nic neuměl zařídit. Animátoři perfektní.

Pláž a moře  průměrně (2,7/5)

Od 15.7.-25.7.2014 byla pláž neudržovaná.Málo lehátek,malá úzká pláž plná trusu od velblouda,i v moři plaval.Katastrofa

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Jako v těchto destinacích.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Velice špatný dojem

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 29 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petra T.: Špatná dovolená od 15.7.-25.7.2014 - 27. 7. 2014 20:26

Dobrý den,ve všem souhlasím s paní,byla to katastrofa my jsme ke všemu měli i nehezky uklizený pokoj.Vana a umyvadlo špinavé a za celou dobu to nikdo neumyl.O jídle ani nemluvě a ten personál hrůza,nebyl vůbec ochotný.Na pláži a u bazénu slibovali lehátka a museli jsme vstávat brzo ráno,aby jsme si ho zajistili.Shrnutě nikdy více reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání