Napsat recenzi

POKOJÍČEK ZE KTERÉHO NÁS PŘECHÁZEL ZRAK

Recenze hotelu Skanes Serail & Aquapark Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2020
Přečteno: 629x
Recenze se líbila: 212 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V době COVIDU v srpnu 2020.

Po příjezdu na hotel se čekalo na pokoj normálně cca do 13.30,to není nic neobvyklého , když nás odvedl personál na pokoj nestačili jsme se divit, nejen že tam byla ještě uklízečka a nebylo ještě ani povlečeno, pro nás dobře, alespoň jsme viděli co se skrývá pod povrchem. Na chráničích matrace žluté fleky evidentně od tělních tekutin, které chtěla uklízečka znovu povléknout, řekli jsme ,aby je tam nedávala , to jsme ale netušili, že nepovleče vůbec, protože prý nemá ložní prádlo :( Manželská postel měla na bočnici obrovskou prasklinu za přistýlkou, kde měla spát naše dcera byla plíseň, dvířka od skříně držely na vlásku a jiný pokoj bohužel taky ne(prostě pokojíček ze kterého nás přecházel zrak). No nic kufry jsme nechali na pokoji, na recepci jsme nahlásili náš "malý "problém a šli jsme na pozdní oběd, tam jsme byli mile překvapení, vše nandaval personál a jídlo bylo chutné ,jen bohužel nebylo téměř nic jiného k pití než balená voda. Jediné co by se v tomto hotelu dalo pochválit byl příjemný personál v restauraci. Ze 3 barů, které měly fungovat, byl otevřen pro hosty pouze jeden a to u bazénu. Měl být otevřen od 10 hodin a to začali chlapci teprve s úklidem a fasováním, takže nebylo kde se do té doby napít ,vrcholem v této době byl nedostatek jednorázových kelímků, používali plastové, které jen opláchli ve studené vodě a znovu použili .Vše jsme řešili s delegátkou a následně po návratu s CK, ale bohužel bez úspěchu, neproběhla ani výměna pokoje, prý nebylo za který. Odpověď zněla, že vzhledem ke covidu musíme počítat s určitým omezením. Jen na závěr -reklamaci jsme učinili všichni co jsme přiletěli ve stejný den, bylo nás cca 15. Takže za nás tento hotel už nikdy a s touto CK taky ne.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Na chráničích matrace žluté fleky evidentně od tělních tekutin, které chtěla uklízečka znovu povléknout, řekli jsme ,aby je tam nedávala , to jsme ale netušili, že nepovleče vůbec, protože prý nemá ložní prádlo :( Manželská postel měla na bočnici obrovskou prasklinu za přistýlkou, kde měla spát naše dcera byla plíseň, dvířka od skříně držely na vlásku a jiný pokoj bohužel taky ne(prostě pokojíček ze kterého nás přecházel zrak).

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Strava chutná , jen bohužel každý den k snídani pouze tři druhy sýra, dva druhy uzeniny , téměř žádná zelenina a obrovské fronty. Vzhledem k tomu, že měla být obsazenost hotelu pouze 50%, což samozřejmě nebyla, byly na vše obrovské čekací doby.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Tady bych udělila pochvalu snad jen některému personálu hotelu a to převážně v restauraci, kde byli vždy milý a ochotní.

Pláž a moře  průměrně (2,9/5)

Jedna polovina pláže, která byla placená pro platící z venku byla krásně upravovaná a čištěna každý den. Druhá polovina , která byla pro hosty hotelu byla špinavá, plná odpadků a neudržovaná, tak jsme se domluvili, byla nás tam parta asi 4 rodin a každý den šel pláž ráno poklidit někdo z nás. Katastrofa, když si zaplatíte určité služby a nemáte téměř nic z toho.

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Zahrada v okolí hotelu byla moc pěkná, jen bohužel úklid začínal až kolem 9 hodiny ranní takže okolo snídaně se všude válely odpadky.

Bazén fungoval jako veřejné koupaliště kam se denně chodili koupat místní, kteří na hotelu ubytovaní nebyli.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Opravdu sem už ne

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 47 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání