Napsat recenzi

Primasol Golden Beach Club

Recenze hotelu Palmyra Golden Beach Skanes Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2012
Přečteno: 1 342x
Recenze se líbila: 676 čtenářům
Fotografie: 11
Videa: 0
Komentáře: 2
  • Hotelové lobby Hotelové lobby
  • Pláž Pláž
  • Hotelový komplex od pláže Hotelový komplex od pláže
  • Mimo holtelových pláží... Mimo holtelových pláží...
  • Výhled z našeho balkónu 
 ( jeden z těch lepších) Výhled z našeho balkónu ( jeden z těch lepších)
  • Náš balkón z chodníčku Náš balkón z chodníčku
  • Příchod po chodníčku kolem bazénu k moři Příchod po chodníčku kolem bazénu k moři
  • Pokoj - od dveří Pokoj - od dveří
  • Pokoj - od balkónu Pokoj - od balkónu
  • Dvojpostel - mezera nevýhodou Dvojpostel - mezera nevýhodou
  • Koupelna ( záchod oddělen dveřmi) Koupelna ( záchod oddělen dveřmi)

Zdravíme přímo z hotelu, určitě jste četli,že v popisu hotelu je také wi-fi zdarma, což je a i nyní toho využíváme. Jsme tu s cestovní kanceláří Best reisen, paní delegátka čekala na letišti, a vše proběhlo bez problémů. Hotel je asi 10 min od letiště v Monastiru což je velká výhoda.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Hotel jako takový se zdá , že nejlepší léta ma již zasebou, ale i tak je zde plno klientu a nevypadá špatně. Největší nedostatek který pociťujeme, je klimatizace - na pokoji sice klimatizace funguje, ale tím způsobem že za celou noc na maximum ochladila z 26°C na 24°C - to si můžu rovnou otevřít okno, jenže když vám večer venku hraje diskoteka a ráno štěbetají vrabci tak se nespí nic moc.( letadla sice dělají taky rámus ale není to hruza - mi to osobně vubec nevadilo). Klimatizace však nešla během naší návštěvy nikde jinde( restaurace, prostory recepce ). Proto mají celý den v restauraci otevřené okna aby to aspoň větralo a nalítá tam much, že se při obědě musíte ohánět aby vám neseděly na talíři! Takže největší problém je KLIMATIZACE a MUCHY ! ( dodatečná informace od delegátky: v období 1.7 - 31.8 je v Tunisku povinná funkční klimatizace v hotelových prostorech, takže klienti, kteří míří do tohoto hotelu v tomto období už naše problémy mít nemusí)

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

V rámci all-inclusive mi příjde že je zde menší výběr než například v hotelech které jsme již navštívili. Na jídlo si však nestěžujeme, vždy se najde něco k jídlu. Ovšem většinou na stolech chybí příbory, protože obsluha nestíhá. A ty hejna much vážně dokážou jídlo znepříjemnit! Jinak pití bez problémů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Hotelový persolnál je ochotný a nepožaduje bakšiš jako třeba v Egyptě (ovšem jsou vděčni za každý denárek). Pokoje jsou ucházející a pokojské uklízí každý den.My, jakožto nenároční klienti se dokážeme spokojit skoro se vším, ale jak jsem již zmiňoval klimatizaci a mouchy - to je zásadní nedostatek. Zrovna teď sedíme v hotelovém lobby ( u recepce) a je tady nějakách 28°C. Člověk příjde chvilku na internet aby se podíval co doma, spojil se s rodinou a odchází se spocenýma zádama! Prostě není kam se jít ochladit ( jedině moře nebo bazén - ale né večer).Ten problém s klimatizací na pokoje je ale asi jen náš problém protože známí říkali, že jim chladila.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pláž je celkém pěkná, jemný, světlý písek a pozvolný vstup do moře.Ujdete asi 60 metrů než jste po pás ve vodě - ideální pro děti.Tohle místo však není vhodné pro potápění ( ve srovnání s Egyptem ), nějací ti mořští tvorečci tam jsou ale hlavně písčité dno porostlé chaluhami. Shrunuto - koupání v moři v pohodě.Na pláži je ale nedostatek lehátek, takže když si ráno nějaké před snídaní neobsadíte, pak můžete hledat marně. Personál se snaží chaluhy ze břehu vyčistit a jde jim to - u tohoto hotelu se nám zdála plaž čistší než u vedlejších. Písek na pláži jednou týdně prokypří ale i tak tam zustavají vajgly.Možná je problém v tom že někteří kuřáci pohodlně zahodí vajgl do písku než aby se nahli ke slunečníku kde je košík na toto.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Jako všude jinde - mimo hotel se už o nic tak nepečuje.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Píšu možná hodně kriticky, ale chtěl jsem upozornit hlavně na nedostatky tohoto hotelu.K čemu jsem se nedostal je z mého pohledu vyhovující a v pořádku.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 18 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Nick Davidoff: Hotel Golden Beach Tunisko Monatir Hodne Spatne!!! - 11. 7. 2012 17:08

Zdravim vsechni. Ted jsme zrovna vratili z dovolene z Hotelu Golden Beach a v zadnem pripade nedoporucuji tento hotel pokud neprejete stravit dovcu v nechutne a spinave dyre!!!!! Je to stary hotel max *** any to ne, dal bych tak dve hvezdicky. Zadne servis a zadna hygiena, priserna restaurace a stale hybejici talire a pribory. Obsluha ktera Vam vubec nebude rozumet protoze mlouvi pouze Fr a tak na Vas jen zamava a neni ochotna nic resit. Bylo nas asi 50 lidi v Prahy a z toho skoro kazdy se stizoval na Ck ,, B.......,, Samy stress a neprijeny dojem. NEDOPORUCUJI reagovat

Jana Franková: Hotel Primasol Golden Beach 28.6.-5.7.2012 - 12. 7. 2012 9:21

Bohužel musím souhlasit s kritikou tohoto hotelu. Možná, kdybychom nezažili už i něco jiného jinde, leccos by nám až tolik nevadilo.... Služby cestovky Best reisen i delegátka -super, letecká společnost Holidays airlines - vše na výbornou. Dojezd k hotelu busem asi 10 minut (super - pokud cestujete s malými dětmi). Přímo na hotelu - asi hodinu a půl jsme čekali na ubytování, postele byly nachystané pouze 2, 2x jsme urgovali lůžkoviny na 3. přistýlku, pak manžel už asi ve 22 hod. u recepce čapl jednoho "pikolíka" - ten tedy dělal co mohl, neměl už totiž přístup k výdeji povlečení, ručníků atd, ale sehnal nám to z jiného neobsazeného pokoje. JIní z našeho letu byli ubytováni do neuklizeného pokoje (nepřevlečené povlečení, ručníky... atd. Náprava trvala hodně douho. Koupelna a WC pro nenáročné klienty (plíseň), denně výměna ručníků, vytřeno, ustláno, o toal. papír jsem si musela říct (jednou dali, jednou ne). Na chodbách smetí na kobercích - nevysáty za celou dobu pobytu, i když vysavače tam znají, ale používali je jen ve vstupních prostorách, kde to bylo asi nejvíc na očích. Jídlo velice dobré, ne takový výběr jako jsme měli loni v Egyptě, ale každý si vybral a určitě hlady netrpěl (výborné crosanty, pečivo, ryby, těstoviny, kuskus, brambory, kuře, nějaké to jejich maso na různé způsoby, zelenina, melouny, jablka, švestky, broskve, v poledne venkovní čerstvá vynikající pizza. Mínusem byl neustálý nedostatek nádobí a hlavně příborů ( i když po stížnostech u delegátky se to rapidně zlepšilo) a taky všudepřítomné, neodbytné mouchy u jídla (nezavírali totiž okna a nepouštěli klimatizaci) - po výstupu jedné ruské delegátky se vše změnilo - okna zavřená a puštěná klimatizace (to bylo asi od půlky našeho pobytu). Pití v rámci all inclusive - dostatečný výběr alko i nealko, problém jen s nepříliš umytými kelímky - místní hygienu asi příliš neřeší (zřejmě z toho jsem já i dcera měla 1,5 dne střevní problémy, ale naštěstí jsme měli léky s sebou). Nedostatek lehátek u bazénu i na pláži (pokud jsme si ráno už kolem 7. hod.nehodili ručníky na lehátka, pak jsme byli na trávě). Toalety u bazénů - hrůza (vím, že to dělají lidi, ale uklízečky tam byly a ty pouze stíraly podlahu). Pláž pěkná, celkem udržovaná, jen vajgly od cigaret - ale to zase dělají turisti..... Na výše popsané si lidi hodně stěžovali, někteří to nesli velice "těžce" , myslím, že i sepisovali stížnosti na místě a budou reklamovat - ale myslím, že necestovali stejnou cestovkou jako my. Klimatizace na pokoji fungovala bez problémů. Ubytování v hotelovém komplexu je do takového U-čka (říkalo se, že Rusi a Němci dostávají lepší pokoje, nevím.. Z jedné strany to fakt vypadalo poněkud lépe a hlavně dál od hlavního pódia) My měli pokoj přesně na půlce animačního amfiteátru mezi naším hotelem a sousedním. Hudbu máme všichni rádi, ale tohle bylo i na nás trošku moc. Naštěstí kolem 1 hod ranní to většinou končilo. Navíc zřejmě jsme od čtvrtka "natrefili" na mistrovství v aerobiku amatérů, kteří cvičili od poledních hodin fakt do noci s hudbou - tuc tuc tuc - při šílených decibelech. Naštěstí v sobotu byla závěrečná soutěž a od neděle byl relativní klid - aspoň přes den. Musím ale říct, že od neděle fungovali večerní animátoři skvěle - jak pro děti - od 21. hodiny, tak s dalším vystoupením pro dospělé - každý den měli nachystaný jiný program - opravdu se snažili. Jinak přes den - volejbal, vodní pólo, aquaaerobic, petang, na pláži paraglaiding, vodní skútry, vození na takových těch nafukovacích banánech... Svezení na velbloudu, na koních. Bazény vypadaly čistě, moře aspoň 50 m od břehu mělké, vhodné pro malé děti. Shrnuto - komu nevadí trocha špíny a hlučná hudba do pozdních ranních hodin - ať klidně jede. My už příště zvolíme něco jiného, i když v globále se nám dovolená vydařila a líbila - a hlavně naší 6-leté dcerce a to jde. Jo skvělý byl půldenní výlet do ZOOFARMY- s vystoupením lachtana a delfinárium. Jestli jsem na něco zapoměla, tak to bylo v pohodě. Rozhodně bych ale tento hotel nedoporučila lidem,kteří si chtějí na dovolené užít trošku klidu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání