Hrůza
Recenze hotelu Palmyra Golden Beach Skanes Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Jarda |
Vloženo: |
20. 8. 2012 |
Pobyt: |
červen 2012 |
Přečteno: |
314x |
Recenze se líbila: |
599
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nikomu nedoporučuji tento hotel. Hrůza,hrůza a zase hrůza. Tak bych schrnul zážitek z tohoto hotelu.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Nejdříve Vám dají pokoj pro zaměstnance někde ve sklepě,a čekají jestli se ozvete.Pokuť ano,tak teprve potom,vám dají slušnější pokoj.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Neustále stejné jídlo,špína,nepořádek v jídelně,nedostatek kelímků,talířů,příborů,ale i jídla.
Spousta much,nefunkční klimatizace,neochota personálu.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
Animační program je asi to nejlepší z celého hotelu.Neochota personálu u bazénů, vybavení hotelu skoro žádné.Personál se chová, jako by jste je otravovali
Pláž a moře
průměrně
(3,7/5)
Jedině plaž a moře zaslouží pochvalu
Okolí hotelu
průměrně
(2,4/5)
Moc jsem z hotelu nechodil,součást města,silnice a spoustu aut
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Celkový dojem = Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.