nespokojenost
Recenze hotelu Houda Skanes Monastir Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
johanabr |
Vloženo: |
11. 10. 2012 |
Pobyt: |
září 2012 |
Přečteno: |
115x |
Recenze se líbila: |
525
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nezažila jsem něco podobného ráno nebyly stabilně hrníčky na kávu ,talíře na oběd,pohárky na pití,pouze pivo bylo k pití.O tom ostatním nelze ani mluvit.Pouze moře,počasí a potom i ubytování.Byla jsem v Tunisku poprvé ale asi naposled.Odpusťte ale byl to názor více rekreantů,kteří byli nespokojeni.S pozdravem
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
po výměně pokoj ucházející
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
občas dobré někdy horší
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
naprostá neochota komunikovataž
Pláž a moře
průměrně
(2,9/5)
až na nedostatek lehátek od 7 hodin ráno rezervace moře bylo velmi dobré
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
nebylo večer kam jít
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
už bych si to nechtěla zopakovat
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 4 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.