Napsat recenzi

Houda Golf & Beach Club velice špatné

Recenze hotelu Houda Golf Beach & Aquapark Hotel (ex Novostar Houda Golf Beach) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 515x
Recenze se líbila: 321 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Takhle to vypadá a ještě hůře, když přijdete na jídlo trochu později, aby jste nemuseli stát fronty na jídlo. Takhle to vypadá a ještě hůře, když přijdete na jídlo trochu později, aby jste nemuseli stát fronty na jídlo.
  • Tady se to zahrnuje Tady se to zahrnuje
  • A co dodat A co dodat

Vyhozené peníze.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Ubytování. Pokoj 2+2 (č.314), bez balkónu (to ale bylo v nabídce uvedeno) s dvěma malými, síťovinou zadělanými okýnky, takže se nedalo nikde usušit, ručníky, osušky, prádlo apod. Museli jsme to věšet různě po televizi, postelích, ale za celý týden se nikdy pořádně neusušilo. Často nefungoval splachovač a slabá klimatizace, v noci horko, špatně se spalo. Pořád nám dávali dva, někdy tři ručníky, přestože jsma byli čtyři. Jen jednou za celý pobyt, až na doprošování jsme dostali čtyři. A až čtvrtý den jsme dostali pouze dvě prostěradla na přikrytí, děti museli spát pod nějakým úzkým přehozem velikosti většího ručníku.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Stravování. V nabídce CK jsou použité fotografie z jiné jídelny, než se používá, určitě nafoceno v jiném resortu. Ta v Houda! Strašný nepořádek v jídelně, špinavé nádobí, nedostatek příborů (2x jsem jedl tak, že jsem si rukou namáčel maso do bramborové kaše, strašné. Na stolku kde byl balík s ubrousky, ubrousky polité, za tři dny to nikdo nevyměnil. Fronty na jídlo, špatně organizované, když vystojíte frontu na maso, jdete stát frontu na přílohu a naopak. Takže vždy máte něco studeného. Když nechcete stát frontu, přijdete později, ale problém najít alespoň trochu čisté místo a příbory a jíte rukama jak ve středověku. U baru špinavé plastové kelímky (od rtěnky, mastné), hnus a bílé víno není, jedině když dáte úplatek (což nám poradil delegát), na co jsme si ale platili all inclusive. Stojíte frontu na pizzu a když na vás přijde řada, předběhne vás Arab, vybere co je na platu a stojíte dál. Mě osobně se ještě stalo, že když na mě došlo, byly tam už jen dva opravdu malé kousky, čekal jsem až obsluha dodá další, jenže mezi tím přijde Arab, ukousne si z kousku pizzi a zbytek položí zpět na plato. Také Arabi si nabírají jídlo, jako třeba špagety, rukama. Potom už nemáte na nic chuť. Personál u barů až na drobné vyjímky neochotný, cítíte že jen čekají na úplatek (to je ta výjímka).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Služby delegáta. Přiletěli jsme se čtyřhodinovým zpožděním, na hotel jsme se dostali až po 23 hodině. Delegát nám jen řekl, že až vyplníme lístky, ať jdeme za pánem, jen nám ho ukázal a se slovy, že nám domluvil lepší pokoj, odjel. Mi jsme další hodinu strávily na recepci, nemohli se s personálem domluvit, aby nám přidělili a dovedli nás na pokoj. Jaký nám ten delegát, nebo spíše darebák domluvil, jsem už psal. Po počátečních problémech jsme ho požádali, aby nám domluvil, zarezervoval večeři v italské restauraci, která byla v ceně. Domluvil to, ale. Druhý den jsme podle pokynů šli za vedoucím stravování, napsal si nás do sešitu (číslo pokoje a počet osob) a mělo to být zarezervováno. Když jsme ale přišli natěšení, že se konečně trochu kulturně najíme, byli jsme vyhozeni, že rezervaci nemáme. Nepomohl ani telefonát s delegátem a ani pokus jednoho z animátorů to domluvit. Takže nic pro nás delegát nezařídil a kdybych mu nenapsal večer před odjezdem ostrou sms (mezi 19 – 20 hodinou), tak jsme ani nevěděli v kolik hodin pro nás přijede autobus na letiště. I díky tomu se naše dovolená změnila pouze na čekání na letadlo zpět, domů. Problém je asi v tom, že tento delegát byl Arab a má jejich náturu a mentalitu. Jen umí česky. Asi když žil v Česku, měl pracovat na pásu v automotive fabrice a potom by si možná vážil práce delegáta. Takhle se vás pouze snaží uklidnit, ale nic pro vás neudělá.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Pláž – moře. Moře špinavé, medůzy, ohraničený prostor bojkami cca 50 x 80m. Nezaplavete si, za bojkami jezdí na skůtrech a člunech. Ze začátku jsme do vody dvakrát vlezli, ale pro nepořádek – odpadky jsme to po chvilce vzdali. Když jsme viděli jak se u břehu objevily medůzy a jak byl jeden z hostů popálený, už jsme nedostali odvahu tam vlézt, takže jsme celou dovolenou trávily u bazénů, ale musel jeden z nás si přivstat a před půl sedmou, než začnou Arabi chodit na snídani, zajistit si lehátka ručníkem, ale i tak se nám stalo, že když jsme k lehátkům přišli po snídani, seděla na nich Arabka s dětmi a ještě na našich ručnících a ještě na vás pokřikuje, že máte strach aby se do vás Arabi nepustili. Navíc nedaleko naší pláže vyváželi fekálem splašky a vypustili to břeh moře a jen to přehrnuli pískem – hlínou. Jeden z hostů od jiné cestovky si to nafotil a slíbil to poslat, takže pokud to pošle, přepošlu to dál.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Těsně u hotelu to jde, ale jinak bordel.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Už nikdy, zlatá Kréta nebo Bulharsko

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 75 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání