Napsat recenzi

zkušenosti s pobytem

Recenze hotelu Regency Hotel & Spa **** (Tunisko - Monastir - Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2024
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 43 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt s *** po stránce zajištění cesty s delegátkou Veronikou (na místě) bez problémů, vše OK. Ovšem zbytek již tak luxusní nebyl. Pobyt na 11 dní a 9 nocí s all v termínu 26.6. - 6.7.2024. Byli jsme 2 páry a tak hodnocení si myslím je plně objektivní a shodné. Samozřejmě je třeba si uvědomit, že se jedná o zemi rozvojovou, avšak velmi pomalu se rozvíjející. S tímto jsme samozřejmě počítali.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Dle daných možností, nesmíte to moc zkoumat a brát to tak, že na pokoj chodíte jen spát a provádět hygienu. Problém s uklízečkou, která každé ráno v době snídaní vstoupila na pokoj a odebrala ručníky. Nové doručila až po obědě a lidi utírejte se do čeho chcete .....

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Počátek dne snídaně - po otevření restaurace v 7 hodin neprostřené stoly, na některých nepořádek ještě po předchozí večeři, neprostřeno, chybějící příbory a ubrousky na stolech. Nebylo k dispozici pečivo, dorazilo asi 30 minut po otevření. Absolutní absence malých lžiček, prostě ani jedna a na místo nich plastové náhrady. Sortiment každý den stejný, k dispozici pouze jeden druh obyčejného salámu, stejné sladké pečivo, stejná omeleta, .... 3 den nevíte, co si dát.

Oběd - špatná organizace v prostoru, hlavní jídlo v zadní časti a neskutečné fronty čekajících hostů, kteří jen stály ve frontách a nevěděli ani na co a zjišťovali až průchodem kolem všech nabízených pokrmů po vystání fronty. Maso nedovařené a nedopečené, kolikráte uprostřed sirové. Vše silně ochuceno česnekem, je to dost složité pro citlivější žaludky a žlázy. Na stolech chybějící skleničky, příbory, ubrousky. Bylo potřeba vždy oslovovat personál a milostivě se dožadovat nalití jedné skleničky vybraného nápoje. Nemožnost nalévat si sám, tudíž trpěl pitný režim, a to i po každodenní odměně pro obsluhující personál. Velmi pomalu a neochotně personál sklízí použité nádobí.

Večeře - nedoporučuji venkovní gril, vše je tam nedodělané, sirové. Práce personálu je velmi zpomalená. Rovněž počítejte s tím, že pokud budou výjimečné a slavnostní večeře, tak se nenajíte. Kuchaři se s personálem u toho vyfotí, pak chvíli obsluhují a pak najednou zmizí a každý se v tom hrabe sám !!! Strašné !!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vybavení slabší průměr, nabízený vnitřní bazén pouze jako součást wellnes za poplatek. Uklízečky se snaží, ale spíše zde platí, co je mokré, to je čisté. Ostatní personál bez pokynu většinou nefunguje. Pohybují se mezi hosty u jídla špinavý, oblečení vykazuje několikadenní užívání. To je nechutné.

Pláž a moře  průměrně (2,5/5)

Pláž pro hosty malinká, ohraničena bójemi. Bohužel zapáchající, někde tam vyúsťuje kanalizace do moře a pak si obrázek udělejte sami, zda chcete lézt do této vody ... Navíc v moři byly bohužel medúzy, nebylo popálení příjemné, hlavně pro pokožku žen, je citlivější. Znečištění plovoucími odpadky dodává negativní pohled bohužel.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Okolí všeho všude žádné. Hlučná cesta před a nad hotelem. Zbytek oplocen a nemožnost pohybu po okolí. Pouze do přístavu a všude přítomné skupiny mladých dost nedůvěry hodných mladíků. Chlapi asi v pohodě, ale ženy říkaly, že sami ani náhodou.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Nebudu vše jen negovat, to by pak zavánělo podjatostí ...

Shrnu to tedy - sem už fakt ne, strava nedostatečná, hygiena pouze dostačující.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání