Pochvala personalu
Recenze hotelu Nour Palace Resort & Thalasso ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Alena |
Vloženo: |
17. 9. 2023 |
Pobyt: |
září 2023 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
72
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Velice oceňuji ochotu a vstřícnost personálu restaurace jmenovitě pan Sálem, ale i další. Stejně je na vysoké úrovni personál uklizejici pokoje. Vždy čisté osušky,povlečení, ručníky a pokoj vonící po vytření podlahy.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Vše v pořádku
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Strava velice chutná,jen mi chybí mořské plody a ryby ve větší pestrosti. Většinou jen jeden druh ryby různé upravený. Například krevety jen výjimečně a ve snáší s těstovinami ap.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Bez problémů viz výše
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Problém s přílivem a případnou nepohodou na moři, která se projevuje spláchnutím písku z pláže,odhalenými kameny a neexistujícími misty na lehátka. Oceňuji nové opraveny přístup na pláž
Okolí hotelu
průměrně
(2,7/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Celkový dojem je dobrý, doporučuji
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 42 z 70 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.