Nevrátíme se
Recenze hotelu Nour Palace Resort & Thalasso ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Sisi |
Vloženo: | 27. 8. 2023 |
Pobyt: | srpen 2023 |
Přečteno: | 11x |
Recenze se líbila: | 75 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
V Tunisku jsme byli po šesté. Chtěli jsme hotel v Mahdii, ale s tobogány kvůli vnučkám.
Vincci El Mansour, který jsme před léty navštívili a byli spokojeni, bohužel nemá.
Na LTI Mahdia Beach jsem byla upozorněna, že aquapark je i pro místní a není tam tedy příliš čisto.
Byl nám doporučen právě Nour Palace (z vlastní zkušenosti, i když před více lety).
Pečlivě jsem pročítala recenze na Google, na Tripadvisor.
Vše perfektní, tak jsme zájezd koupili.
Ovšem 14 dní před odletem jsem získala další recenze, které se již značně rozcházely a nakonec potvrdily realitu.
Do tohoto hotelu se jistě nevrátíme.
Mluvili jsme s pár lidmi, někteří byli spokojeni, jiní překvapeni, stejně jako my.
Tři z nás po příjezdu domů střevní potíže.
Mnoho místních, Saudů a Alžířanů.
V podstatě souhlasím s recenzí od pana Petra přede mnou.
Ubytování
Na recepci jsme požádali o pokoje v přízemí, pokud možno u bazénu, vzhledem k špatné chůzi manžela.
Velmi příjemný recepční nám vyhověl a dal nám průchozí (příjemné překvapení) pokoje 3 a 4 lůžkový.
Starší zařízení, nicméně na přespání v pohodě.
Milé paní na úklid. Nechávali jsme si uklidit každý druhý den a vždy nechali dináry jako poděkování.
Měli jsme vše, ručníky, toaletní papír, což u jiných jak jsem slyšela, nebylo.
Jiné nedostatky byly, ale neřeším.
Pouze je potřeba zvýšené kontroly při balení kufru, abyste si nepřivezli domů šváby. Za nás probíhala 2x deratizace, vždy v noci.
Strava a stravování
Všichni jsme se shodli, že mají výborného kuchaře.
Já jsem vegan, tedy za mě spokojenost s veškerou teplou zeleninou (lilek, cukety, brokolice, mrkev, fazolky, kapustičky, atd.) i zeleninové saláty.
Ostatní si pochvalovali různé druhy masa i omáčky.
Rýže 2x za 10 dní, jinak bulgur, špagety (1x hot, že ani já je nedala), pečené brambory a hranolky.
A fronty!
Číšník se nás zeptal, jestli nám má rezervovat stůl a tak obědy a večeře byly bez hledání místa.
Již věděl co pijeme, tedy vše bylo během chvilky na stole.
Pokaždé od nás dostal všimné, tak se opravdu snažil.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál jak který.
Recepce fajn, obchůdky v hotelu fajn.
Animátoři v pohodě.
Paní uklízečky i ti, co se starají o areál, milí.
Bazén čistý, pouze jeden den jsme vyhledali službu, aby odklidila cosi, co jsme ve skupině nedokázali určit. Prý krém, to bylo tedy moc.
Lehátka u bazénu i u moře obsazené ihned ráno. Pokud si nepřivstanete nejlépe po šesté, nemáte slunečník. A pokud cestujete s malými dětmi a potřebujete kontrolu nad nimi, pak to jinak ani nejde.
Barmani nepříjemní, když dostanou, vše je jinak.
U kuchařů, kteří připravují omelety, palačinky, pizzu, máte pocit, že obtěžujete. Někdy si říkáte, že jídlo vám hodí na talíř jak praseti.
Ten, kdo je pivař má smůlu. Pivo pouze v plechovkách, které vám přelévají do plastových měkkých kelímků. Lednice nestíhají, tedy po většinu dne teplé.
Večer drink gin a tonic opět v plastu. Když dáte, máte tvrdší plast a když si vás oblíbí dostanete sklo.
Dojde-li tonic, přinesou vám to se Spritem, aniž by upozornili.
Koktejly se platí.
Pláž a moře
Ze všech hotelů nejhorší pláž. Ale zaslechla jsem, že před nějakými dvěma měsíci, byla bouří zničena.
Moře nehodnotím. Dva dny byl silný vítr.
Když jsme popošli k pláži vedlejšího hotelu, báječné.
Okolí hotelu
Již známe z minulých let. Jsme s tím v pohodě. Pár krámků po obou stranách, na večerní procházku dostačující.
Celkový dojem
Nejsme nároční, navštívili jsme mnoho hotelů a destinací. Například do hotelu SplashWorld Venus Beach v Hammametu 4* jsme se vrátili. Sem už ne.
A přitom by stačil obyčejný úsměv.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 42 z 70 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »