Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu Iberostar Selection Royal El Mansour Resort ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 21 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

První den ok, ubytovali nás třetí patro výhled na bazény more paráda, ale druhý den nám recepční uzamkla pokoj, takže jsme museli přijít na recepci. Recepční nám řekla, že nám dali super pokoj a jestli v něm chceme zůstat, tak za příplatek něco přes 100 euro, což jsem odmítla. Přestěhovali nás do prvního patra někde skoro na konec chodby a směr na ulici. Jak tady někdo psal přede mnou, v noci šílený hluk a okno jsme museli mít celé otevřené, protože je asi po sezoně a tedy už nejde klimatizace. Mravenci na pokoji ok, zvládli jsme to i s nimi. Jídlo mají hodně rádi skopové a ryby. Něco málo z kuřecího taky bylo, ale v podstatě pořád stejná nabídka, i to jsme zvládli.

Poslední den mě recepční odchytla, že pobytovou taxu nám u tovali jen za týden a my jsme tam 10 dnů, tak ještě doplatit. A když jsme přišli na pokoj po obědě, už byl zase blokován. Odjezd jsme měli až v 22 večer, takže opět za recepční, aby nás do pokoje ještě pustila. Ani jsme neměli sbaleno, ale ručníky už uklízečka aktivně posbírala. Takže tak no, další zkušenost.

Ubytování  průměrně (3/5)

Zvládli jsme to

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Přežili jsme

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Ok

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Jo dobré

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Všude je něco

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Příště jinde

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Inka: Naše zkušenosti - 27. 10. 2024 9:52

Já přidám naše zkušenosti. Pečlivě si přečteme nabídku CK, z které si vybereme a připlatíme i pokoj - standard, výhled zahrada, bazén, moře nebo alespoň boční výhled na moře, info na stránkách hotelu, mapách a další dostupné informace. U cestovky, která nemá pokoj na výběr, bychom si zájezd nekoupili. Také víme, že po příjezdu dostaneme pokoj většinou až po 12 hodině, ale hlavně při odjezdu ho musíme většinou do 12 hodin opustit bez ohledu na čas odletu, to je věc CK a prodloužení je za poplatek. Pokoj musí uklidit, což už začali, když odnesli ručníky. Divím se, že po vás ten poplatek nechtěli, když jste neměli sbaleno, byli jste na obědě a ještě jste se vrátili na pokoj. Tak příště. reagovat

Inka: Re: Naše zkušenosti - 27. 10. 2024 10:57

Ještě jsem chtěla napsat, že všechny tyto informace jsme vždy obdrželi už na letišti od delegáta, které nám po příletu předal, než jsme šli do autobusu na hotel. reagovat

Ivan: Obecné znalosti cestování... - 31. 10. 2024 4:59

Tak, jak popisují přidané komentáře, by se měch zachovat každý soudný a průměrně inteligentní cestovatel. Skutečnost, že téměř celý svět poskytuje ubytování do max.12:00 odjezdového dne, je tak běžná a samozřejmá, že snad ani nelze čekat, že na to bude prodejce opakovaně upozorňovat (stejně jako neupororňuje na to, že si před odjezdem máte dojít na toaletu....) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání