Napsat recenzi

ZKLAMÁNÍ

Recenze hotelu Hotel Topkapi Beach Mahdia *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 210x
Recenze se líbila: 369 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • výhled na vedlejší hotel a moře výhled na vedlejší hotel a moře

Jako all inclusive v žádném případě

Protivný vedoucí jídelny

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Měli jsme dostat 2 pokoje s 2 postelemi a přistýlkou. V prvním pokoji byla přistýlka tak rozvrzaná, že jsme měli strach, že se rozpadne. V druhém pokoji byla místo přistýlky jakási sedačka s dřevěnými bočnicemi v délce 1.5 m , kde se nemohl nikdo vyspat. Navíc s výhledem do ulice. Pokoje jsem šla reklamovat na recepci a zároveň volat delegátovi. Byla nám nabídnuta výměna za pokoj se sedačkou. Poté nás recepční odvedl do 2 patra, kde nám ukázal pokoje jiné o něco málo lepší, s výhledem na vedlejší hotel a z části i na moře. Když jsem řekla, že radši chceme tyto pokoje, bylo nám sděleno, že za výhled na moře se platí, tudíž za každý pokoj jsme připláceli 20 euro.

Po nastěhování jsme zjistily, že v pokoji jdou otevřít dveře i bez klíče. Po reklamaci je ihned opravili. Poté jsme zjistily, že nesplachuje záchod. Šikula, to neuměl opravit, takže manžel sundal vrchní kryt WC aby jsme mohli splachovat a opravy jsme se dočkaly až následující den dopoledne. Týž den co opravili splachování,večer, když manžel šel na pokoj, zjistil, že WC a koupelnu máme vytopenou. Následovala další reklamace a následná oprava. Také jsme zjistily, že jsme si výměnou za dražší pokoje moc nepomohli. Sice jsme nekoukali do ulice, ale hotel naproti byl pouze pro lidi této národnosti tudíž do 23 hod tam hlasitě vyhrávala jejich hudba. Během pobytu jsme byli svědky dalších 3 reklamací a výměn pokojů.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

SNÍDANĚ- 6.30-9.30hod

buď výběr ze 3 druhů buchet (croissant, šnek s čokoládou nebo něco jako babeta)

nebo 2-há možnost- vajíčka, máslo, sýr ( mozarella), salám ( něco jako náš junior), rajče a v míse med

bageta

OBĚDY 12.30-14.30hod

- pečené brambory, těstoviny, asi 3 krát rýže, 1 krát kuskus, bageta

- maso, které Vám sami dávali na talíř (pokud jste chtěli víc, museli jste ukázat ať Vám přidá.

- ryba (střídali se 3 druhy stále dokola)

- asi 3 krát malé klobásky

- každý den 1 druh zapečené plněné zeleniny ( paprika, lilek, rajče) nebo smažená

cibule - cuketa

- něco jako naše lečo

- saláty ( výběr asi z 8 druhů)

- zákusky (výběr z více druhů)

- ovoce každý den 1 druh (vodní meloun, žlutý meloun, broskev)

- 1 jsme dostali místo ovoce zmrzlinu. ( 2 kopečky, sám nám je nakládal)

KOLEM 17 HOD PŘINESLI NA VENKOVNÍ BAR BUĎ 1 TÁC NAKRÁJENÝCH PLNĚNÝCH BAGET, NEBO TÁC S PIZZOU NEBO PALAČINKAMI. Kdo dřív přišel ten měl štěstí. Ostatní měli smůlu až do večeře.

VEČEŘE- 19-20.30 hod

na způsob obědů

SNÍDANĚ KAŽDÝ DEN PO CELÝ POBYT STEJNÉ. JEN TYTO 2 MOŽNOSTI S TÍMTO VÝBĚREM.

OBĚDY DOKOLA TO SAMÉ JEN SE ZÁMĚNOU ( BRAMBORY- TĚSTOVINY)

(BRAMBORY- RÝŽE), záměnou masa, záměnou ryby

!!!!!!!! PITÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pití nalévají I V JÍDELNĚ I U VENKOVNÍHO BARU do 100 ml plast kelímků nebo do 100 ml skleniček, takže se uběháte.

Na výběr FANTA, SPRITE, COCA COLA,

voda, káva, čaj

PIVO, VÍNO, CEDRATINE (mandlový likér), a potom něco jako naše slivovice

Když si pořídíte větší lahev na pití, dělá vedoucí jídelny problémy. Osobně jsme s ním měli několikrát potyčku. I jsme byli u dalších, kdy se hádal s jinými lidmi a nechtěl aby jim bylo do jiných větších sklenic- pohárů naléváno. Nebo kdy řval na personál, že nám či jiným do větších ( sklenic, pohárů, lahví) nalili.

Po stížnostech na recepci, byl sice pokárán, ale během několika dní se vše opakovalo znovu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Na wifi se lze připojit jen dole v hale a chce to pevné nervy. Pokud je více lidí, signál šíleně hapruje

ANIMÁTOŘI- MLADÍ STUDENTI, FAKT SUPER

PERSONÁL V JÍDELNĚ SUPER, MILÝ, USMĚVAVÝ AŽ NA NESNESITELNÉHO, PROTIVNÉHO vedoucího

RECEPCE POHODA - V PŘÍPADĚ PROBLÉMŮ ŘEŠIT VŠE S NIMI. Nám pomohli i při problémech s vedoucím jídelny.

Uklizečky- milé, ochotné ( na požádání přidají toal. papír i vody)

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Personál až na vedoucího jídelny byl milý, usměvavý, ochotný

Jídlo si vybral každý dle své chuti, problém byl ve stálém opakování se a s velikostí sklenic na pití

Bazén, moře super

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 44 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání