Napsat recenzi

Docela zklamání

Recenze hotelu Hotel Topkapi Beach Mahdia *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 476x
Recenze se líbila: 440 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Tunisku jsme byli s manželkou potřetí a musím napsat, že každé místo má jiné klady a jiné zápory. Tady nejlepší koupání a suverénně nejhorší strava. Nejsem mlsný, ale tady to byl opravdu extrém.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokud při příjezdu do hotelu a příchodu na recepci nadáte do pasu 10 až 20 Euro, tak nemůžete počítat se slušným pokojem. Kdo nedá, musí reklamovat a je to nepříjemné dohadování. Jinak, než anglicky se s vámi samozřejmě nikdo nebaví, což je logické. Klimatizace většinou nefunguje (na našem pokoji z ní dokonce vytékala nepřetržitě voda).

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jídlo v tomto hotelu, to je kapitola sama pro sebe. Nic horšího jsme nikde zatím v Tunisku nezažili. A to si myslím, že nejsme vybíraví. Snídaně každý den beze změny - bageta, džem, máslo, vejce a pár kousků sladkého pečiva. Obědy a večeře, to byla síla! Suché brambory a rýže, trochu hnusné a oschlé zeleniny. Saláty dva druhy po celý pobyt stejné. Několikrát i těstoviny. Maso téměř neexistuje. Za 12 dní jen pár kostí, které kuchař přiděloval... Je hnus, když nejchutnějším jídlem zde byla smažená cibule. Zákusky dobré a chutné. Pivo, víno do kelímků a opravdu odporná pálenka /nikomu nechutnala/. Nealko v pohodě, vše super vychlazené. Často nedostatek talířů i příborů, špinavé ubrusy. Odpolední svačina v rámci All Inclusive byl jeden kousíček pizzy o velikosti max 6 x 6 cm. Rozhodně se ale na každého nedostalo, většinou se ale tvořila fronta, jak za totality na banány.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení hotelu odpovídá třem hvězdičkám a služby také. Personál vcelku příjemný a ochotný. Krámek v hotelu a stánky před hotelem jsou fajn. Prodavači jsou také v pohodě a moc neotravují. Bazén u hotelu je velký, čistý. Problém je nedostatek lehátek. Jako velmi rušivý element byla neustálá hlučná hudba, bylo to velmi nepříjemné. Poblíž bazénu byl mini pult, kde se většinou stála fronta na občerstvení. Animátoři příjemní, snaživí a přitom nevtíraví, během dne 2x aqua aerobic. WC u bazénu - většinou strašidelný!

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře většinou čisté a krásně teplé. Na pláži po ránu chaluhy, ale během dne se většinou uklízí. Sportovní aktivity na pláži jsou bezva, A všude spousta mušliček.

Problém však byl nedostatek lehátek.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Na tuto zemi je okolí vcelku ucházející, ale pro člověka, který je zde poprvé, je to docela šok. Ale sever a jih Tuniska je v tomto ohledu mnohem horší. Prostě, nepořádek patří ke koloritu této země. Lidé v Mahdii jsou vcelku příjemní. Nedaleko hotelu skvělý obchůdek s pevnými cenami, plný spousty suvenýrů a dalšího zajímavého zboží.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Do Tuniska se rádi opět vrátíme, ale do tohoto hotelu zejména kvůli stravě, už určitě ne!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 44 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání