EL MOURADI MAHDIA
Recenze hotelu El Mouradi Mahdia Hotel ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Adéla Mládková |
Vloženo: | 7. 9. 2018 |
Pobyt: | srpen 2018 |
Přečteno: | 502x |
Recenze se líbila: | 286 čtenářům |
Fotografie: | 5 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel nemá 5*, jak uvádí cestovní kancelář. Toto ohodnocení je zastaralé (z roku 2005) a hlavně zcela nemístné. Za mě má na místní poměry mít hvězdičky nanejvýš 2-3. Tento hotel je vhodný pro místní klientelu a nikoliv pro turisty. Bazény, kulečník, air-hockey aj. jsou téměř vždy obsazeny místními, a to hlavně dětmi, které se zde chovají na naše poměry dosti nevychovaně.
Ubytování
POKOJ
Hned po příjezdu jsme obdrželi pokoj naprosto nechutném stavu. Všude po zemi byl nepořádek, umyvadlo bylo ucpané zbytky jídel a zrcadla byla strašně zašpiněná. Také nešel otevřít balkon a nefungovali některé vypínače světla. Okamžitě jsme žádali o uklizení pokoje. Čekali jsme asi hodinu, než jsme do pokoje mohli přijít. Nyní nešel balkon pro změnu zavřít a umyvadlo bylo sice čisté, ale stále ucpané. Takže jsme museli tento problém večer řešit znovu. S příslibem opravy do 3min jsme čekali 2h a to jsme se museli ještě 3x připomenout na recepci – což je v den příletu, kdy jste značně unaveni opravdu po desáté hodině v noci nehodí.
I po několika úklidech zůstaly pod postelí nedopalky a vlhčené ubrousky po předchozích hostech – nechutné.
Lednička i klimatizace hučí takovým způsobem, že se skoro nedá spát, o hluku večerních programů nemluvě.
Záchod často protéká a vana odtéká velice pomalu.
Co se týče vybavení pokoje, spousta věcí je špinavá, zrezlá nebo nefunguje.
Skříně na oblečení páchnou zatuchlinou a plísní.
Záclony jsou potrhané.
Zdi jsou špinavé.
Strava a stravování
Kapacita jídelny hotelu je neprosto nedostačující, stejně tak, jako výběr jídel. Navíc jsou veškeré pokrmy buďto bez chuti nebo příliš ostré a hlavně se výběr téměř nemění (nejhorší jsou obědy). U jídel nejsou cedulky s popisem, takže si často dáte na talíř něco, co nechcete.
Číšníci se sice snaží být milí, avšak jejich služby, jakožto zaměstnanců restaurace jsou podprůměrné. Čistého a prostřeného stolu se buď musíte doprošovat, anebo si ho zařídit sami. Na to, co si dáte k pití se vás zeptají málokdy, a tak si i pití musíte obstarávat sami. Pokud se rozhodnete pro pokrm připravený před vámi, připravte se na nekonečnou frontu, stejně tak jako v případě, že se rozhodnete dát si odpolední svačinu v podobě palačinek, pizzy nebo hamburgeru (který je beztak pokaždé připálený). Obsluha zde při práci sama často jí a nevěnuje se vám.
U servírování zmrzliny si dejte pozor pokud máte na něco alergii, lžíci od různých druhů zmrzliny oplachují v jedné a té samé vodě (tu nevymění za celou dobu, co zmrzlinu servírují).
Bar na pláži nabízí pouze pivo a nealko a to ještě do kelímků, které se vám brzy v ruce rozmočí.
Ve všech ostatních barech podávají i jiné alkoholické nápoje, jenže vám je namíchají tak silné, že se nedají skoro pít, a to i přes vaši žádost, že chcete alkoholu méně.
Rovněž u baru pod recepcí chybí stoličky, které jsou však v nabídce hotelu vyfoceny.
Restaurace Saphire neboli La Carte je v katalogu popsána jako kulinářský zážitek, ale to co tady zažijete je spíše jako špatný vtip. Naservírují vám jídlo nevalné chuti, a které si hlavně můžete dát každý den v jídelně. Obsluha se zde o vás nestará a nic nestíhá. Mnoho lidí odtud odchází v polovině a jde se radši najíst do jídelny.
„Minibar v ceně“ zde zřejmě znamená prázdná lednička, kam si můžete tak nanejvýš dát lahev s vodou.
Vybavení, služby a personál hotelu
Anglicky se zde téměř nedomluvíte, a to ani na recepci. Personál rozumí jen tomu, čemu rozumět chce. Jakékoliv stížnosti na pokoj tak zůstávají většinou neřešené a vy se musíte připomínat vícekrát. Zároveň si nelze nevšimnout, že se k místní klientele, která zde tvoří absolutní většinu, chová personál mnohem lépe. Požadavky turistů zde mají menší váhu.
Pokojská služba sice ložní prádlo vyměňuje, ale čisté rozhodně není.
Plavčíci i hotelová ochranka jsou spíše diskusní klub, nic více od nich nečekejte (za dinár se na vás možná tak usmějí).
Ve smlouvě je sice napsáno 24h all inklusive, ale to není ani zdaleka pravda. Nabídka občerstvení nepokrývá celý den.
Animátoři mají sice v popisu práce lákat hosty na jejich programy, avšak jsou neodbytní i v případě, kdy projevíte nezájem, a jsou tak spíše otravní.
V nabídce zájezdu je také uvedena možnost využití minigolfového hřiště, to už však podle fotky, kterou přikládám, není nějaký ten rok pravda.
Delegátka CK se zde vyskytuje pouze 1x za 3 dny a to jen na informační schůzku trvající několik minut. Také není zcela informovaná o chodu a službách hotelu. To, co vám řekne na informačních schůzkách je víceméně to, co máte již napsané v papírech, které jste dostali na letišti. Vyřizování problémů klientů se spíše vyhýbá.
Zaměstnanci na extra službách vám často nevrátí peníze nazpět a berou si tak vlastně bakšiš sami.
Pláž a moře
Pláž je většinu času neuklizená a její kapacita je naprosto nedostačující. Pokud nepřijdete na pláž před 8:00, nečekejte, že naleznete místo. Lehátka a matračky jsou často v dezolátním stavu.
Sprchy na opláchnutí nohou z pláže jsou v jednom kuse rozbité a odtok je ucpaný.
Veřejné toalety jsou spíše brouzdaliště, a to nemluvím jen o těch u bazénu. Na pláži WC není, a tak musíte chodit poměrně dlouho cestu k hotelu.
Okolí hotelu
Na veřejných a běžně přístupných místech se povalují rozbité slunečníky, lehátka aj. Proto vypadají některá zákoutí spíše jako skládka než hotel.
Hřiště určená na fotbal a volejbal jsou ve strašném stavu. Není zde trávník, ale hlína a špína. Dokonce nejsou ani na rovném povrchu.
Kachličky (podlaha) u bazénu jsou ve stavu, který odmítám komentovat, jde tu o úraz.
Celkový dojem
NEDOPORUČUJI ANI SVÉMU NEPŘÍTELI
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 14 z 34 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »