Klidně se zase vrátíme!
Recenze hotelu El Mehdi Hotel PrimaSol **** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Ing.Králík |
Vloženo: |
15. 10. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
623x |
Recenze se líbila: |
522
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
První dojem nebyl tak úžasný jako celý pobyt.
Jediné co se dá vytknout je, že když přijedete brzo ráno do hotelu, musíte čekat na pokoj. Ale to se dá nakonec pochopit. Na hezký pokoj se musí počkat . Jinak jdete do bungalovu.
Upozornil bych jen na koupi výletu za delfíny!Vyvezou vás na širé moře v pidi-člunu(12 osob) a pak dělají, že je lákají a že kolega před hodinou viděl celé hejno apod. Pak vás vymáchají nakláněním člunu v max. rychlosti ,tak že ani nevidíte. A než se nadějete jste zpět na pláži. Ale o 40 Euro lehčí. Jinak naprosto vše super. Kuchař drží i noční službu , kdyby náhodou dostal někdo hlad nebo chuť na sladké.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
*****
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
*****
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
*****
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
*****
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
****
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
*****
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 24 z 29 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.