Napsat recenzi

Otřesné podmínky a zkažená dovolená

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 621x
Recenze se líbila: 90 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 38
  • Kimatizace, v tom nás nechali celý týden, valila voda, kterou jsme chytali do kbelíku a ten pravidelně vylévali. Kimatizace, v tom nás nechali celý týden, valila voda, kterou jsme chytali do kbelíku a ten pravidelně vylévali.
  • Ubytování. Ubytování.
  • Pivo 2. den došlo a do konce pobytu nebylo, ani cola a 2 dny nebylo mléko do kávy. Pivo 2. den došlo a do konce pobytu nebylo, ani cola a 2 dny nebylo mléko do kávy.
  • Klimatizace po opravě. Klimatizace po opravě.
  • Ubytování. Ubytování.

Zakoupili jsme si od cestovní kanceláře *** a.s./***, IČ ***, zájezd do hotelu Caribbean World Mahdia, Mahdia, Tunisko konaného v termínu od 8. srpna do 15. srpna 2023, pro dvě osoby.

Týden před odletem nám došly pokyny k odletu se zpátečním letem s mezipřistáním na Djerbě (smlouva tedy nebyla dodržená a byli jsme oklamáni touto skutečností.

Nechápu, jak si může *** dovolit takové jednání vůči klientům!

Čtěte dále....

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Při příjezdu do hotelu v nočních hodinách jsme byli ubytováni v neuklizeném, špinavém pokoji s nevyměněným povlečením po předchozích hostech, v pokoji nebyly ručníky ani žádné toaletní potřeby. Tuto skutečnost jsme hned řešili na recepci, kde nám bylo řečeno, že za 2hodiny bude vše v pořádku, uklizeno, včetně ručníků a hygienických potřeb. Nic se však nezměnilo, pouze v koupelně na umyvadle byly pohozeny 2 ručníky. Byli jsme nuceni zůstat ve špinavém pokoji v nepřevlečeném ložním prádle, recepce nebyla ochotná komunikovat. Navíc přímo nad pokojem byla umístěná hlavní jednotka klimatizace, hluk jako n letišti, celý pokoj vibroval. O spánku se nedá hovořit. Druhý den byla v 10. hod. schůzka s delegátem Faouzi Methneni, který nebyl ochotný situaci řešit. Po důrazném naléhání nám byl pokoj vyměněn. Šli jsme se na něj podívat, ale v pokoji byli ještě věci předchozích klientů, včetně osobních věcí a nedopitých drinků a jejich povlečených postelí. Takže jsme šli opět s touto skutečností na recepci, kde nám bylo řečeno, že za 2 hodiny bude vše v pořádku a uklizeno. Po 3 hodinách jsme se šli do pokoje znovu podívat, což bylo v 15hod. druhého dne pobytu a uklizeno opravdu bylo, čisté ložní prádlo, ručníky i hygienické potřeby, tudíž jsme šli opět na recepci a přenášeli si kufry (samozřejmě dosud nevybalené) do 2. patra do vyměněného pokoje, opět ubytovaní mimo hlavní budovu bez výtahu. Pokoj se jevil v pořádku do chvíle, než jsme pustili klimatizaci a nezačali jsme se sprchovat. Při sprchování tekla voda do celého pokoje a klimatizace kapala v pravidelném intervalu na zem. V noci z postele rovnou do vody a pád na záda. Takže jsme zbytek noci vytírali a dali pod ní kbelík - viz fotografická dokumentace a video záznam.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

- Jídelna špinavá, 30min. fronty na cokoliv, jídlo, pití, zákusky. Z jídla mám stále problémy, a to jsem jedla celý týden rýži a nějakou omáčku.

- Pouze první 2 dny bylo pivo a cola, potom již do konce pobytu nebylo, pouze možnost si zakoupit za 8 TDN!!! Dva dny nebylo mléko do kávy.

- V jídelně špína, fronty a příděl jídla a zákusků a pokud už jsme jídlo měli na stole, tak jsme sháněli příbory. Když jsme je sehnali, jídlo bylo studené. Pitná voda byla k dispozici pouze na jednom místě (i ta s výpadky)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Žádné! Ochota personálu žádná - otřesné.

- WC na pláži katastrofa.

Pokračuji ubytováním a klimatizací. Předposlední den (každý den jsme běhali na recepci) situace byla vyřešena tak, že dali pod klimatizaci kbelík (již dříve zmiňovaný) a pod něj osušku. Problém asi vyřešen. Opět na recepci, opět bez spánku, počítali jsme kapání vody. Poslední den klimatizaci opravili, ale vypli ji úplně pro jistotu. Což jsme zjistili, když jsme pátrali a náhodou nám jeden zaměstnanec (který se motal v pavilonu) klimatizaci zapnul. Poslední noc již voda z klimatizace netekla a fungovala, ale zato jsme neměli na přikrytí plachtu, protože údržbáři s ní asi vytřeli a uklízečka se ten den v pokoji vůbec neobjevila. Ovšem to už jsme byli naprosto vyčerpaní, nevyspaní, psychicky i fyzicky vyřízení úplně.

Vše jsme se snažili řešit i s delegátem, vždy mu vše nahlásili. Jeden den si udělal poznámky do bloku, ale žádná změna, další den byl sepsán reklamační protokol, který ovšem delegát neodeslal. Chtěli jsme také využít a la carte menu, a to hned ve středu (spolu s dalšími klienty, které uvádíme jako svědky celého martýria). Bylo nám řečeno, že je to možné až následující týden ve středu, ale to jsme již odjížděli. Takže nic! Za celou dobu jsme měli uklizený pokoj (mám na mysli vytřeno, dodán toaletní papír a vyměněny ručníky) pouze 3x! Za celou dobu pobytu požadavek jiného pokoje nebyl akceptován.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Ano, moře a pláž úžasné.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Neuvěřitelná špína.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Pobyt v nás zanechal otřesné zážitky, museli jsme být v neuvěřitelné špíně, nevyspali jsme se a úklid ani opravy a jakákoliv náprava se nekonala.

Podívejte se na video a fotodokumentaci.

Do hotelu bych neposlala ani největší nepřátele.

https://uloz.to/tamhle/7VSCibFc08hx#!ZGx4AGR1LwHmZQSuMJMyLJAxLGNlrTt4ZS9PYayjoxyXBQV2

https://uloz.to/tamhle/YuVZkpPzJ62I#!ZGpkZmR2ZGN3LmpkMQR0AwOuAwtlMxxlAxcbAayfBSEwLJZ3Mt==

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 101 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Marmik: *** - 22. 8. 2023 6:53

Tak ubytovat se na dovolené v takové destinaci ve 3* je hazard se životem. Jedině 5* a někdy ani to nestačí. reagovat

Blanka: Re: *** - 22. 8. 2023 8:22

Ono to je ale 4hvězdičkový hotel, který je uveden na stránkách *** a ***. A v Tunisku jsme byli již několikrát, loni v tříhvězdičkovém hotelu El Borj, kde bylo vše v naprostém přádku. reagovat

Blanka: Re: *** - 22. 8. 2023 8:30

On to byl 4hvězdičkový hotel (viz stránky *** a ***). Byli jsme v Tunisku již několikrát i v tříhvězdě El Borj, kde bylo vše v naprostém pořádku. reagovat

Majkl: Re: *** - 22. 8. 2023 14:15

Souhlasím. Příště zvolte raději pětihvězdičkový hotel. reagovat

Mila: reakce - 22. 8. 2023 16:38

to je pravda ,Afrika hotel jedině ***** reagovat

Marek: Kdo šetří má za 3 - 22. 8. 2023 7:40

Dobrý den, když jsem viděl ceny zájezdu do tohoto hotelu tak mě to nepřekvapuje. Můžete být rádi, že vás neprodali na orgány nebo někam do Harému. reagovat

Blanka: komentář - 22. 8. 2023 8:26

Myslím si, že 28tis. je na last minute a čtyřhvězdičkový hotel OK z hlediska ceny. Ale toto už bylo opravdu moc ta neochota špína. reagovat

J.D.Zásadský: Mahdia - 22. 8. 2023 10:59

Musím vám upřímně poděkovat za tuto recenzi já do Mahdie jezdím velice rád a mám z Mahdii a z pláží nejlepší zkušenosti letos opravdu jsem znova uvažoval o Mahdii a právě o tomto hotelu. Přesvědčili jste mě nepojedu tam vybral jsem si Hammamet zatím s vysokým hodnocením uvidím jak budu v Hammametu spokojený. Ale poznámka nakonec! Jestli chcete zažít opravdu krásnou pláž posypanou množstvím krásných mušliček tak jedině Mahdia. reagovat

Blanka: Re: Mahdia - 22. 8. 2023 11:14

Ano, máte pravdu, pláž a moře v Mahdii jsou jedinečné :-) Je to nádhera. reagovat

Blanka: Re: Mahdia - 22. 8. 2023 11:36

Ano, máte pravdu, pláž a moře v Mahdii jsou úžasné. Jen pro upřesnění, jedná se o čtyřhvězdičkový hotel, což uvádí cestovky a je to i na hotelu. reagovat

Luboš: Hloupost - 22. 8. 2023 12:22

Jet do Afriky do 3* hotelu, já ani do Turecka bych nejel pod 4*, do Afriky jedině 5* s all inklusive, jinak jsou to blázni nebo IQ 20. Byl jen v Egyptě s rodinou, doletěli jsme po půlnoci a z letiště nás odvezli do hotelového komplexu, kde na nás v noci čekalo teplé jídlo formou bufetu, nádhernýpokoj s výhledem, jídla co si kdo vybere a to u bazénu i u pláže, nádhera a o vánocích tam jedeme znovu. Egypt, Caribien World Resort, Soma Bay pod Hurgádou včetně ohřívaného bazénu na zimu. Prostě paráda. Je lepší na hotelech nešetříit, jsou tam bohužel obrovské rozdíly. reagovat

Blanka: Re: Hloupost - 22. 8. 2023 13:32

Byl to 4hvězdičkový hotel s dobrými recenzemi, last minute cena zase nebyla tak levná. V Tunisku jsme byli několikrát, i v 3hvězdičkovém hotelu (přímo v Mahdii, El Borj), který byl o 100 % lepší. Myslím, že označení mě za blázna s IQ 20 opravdu není na místě a zbytečné. Popsala jsem pouze skutečnosti, které jsme zažili ve 4hvězdičkovém hotelu, nic víc, nic míň. reagovat

Richard : Re: Re: Hloupost!!! - 22. 8. 2023 19:07

Proboha vy furt omíláte to samé, že jste byla někde v nějakém el borj. Být vámi, tak tady ani nelezu a nepsal bych nesmysly o tom, jak jste si sama naběhla. Co jste jako čekala? Do Afriky se jezdí jen do 5* , všechno pod je mimo evropské standardy a ani ve všech 5 hvězdách to neplatí. reagovat

Miroslava : Re: Re: Re: Hloupost!!! - 6. 9. 2023 9:09

Tyto stránky jsou určeny posílání recenzí na hotely . Jde o předávání zkušeností z cest. Kdo nezná poměry v tomto hotelu a destinací si recenze rád přečte a poučí se z nich. Reagujete zbytečně rozhořceně. reagovat

Jiří Zásadský: Do Egypta tak hodně štěstí a prosvištět si ruštinu - 22. 8. 2023 13:39

Cestuji každý rok minimálně 3x do zahraničí a to i včetně arabských zemí ze všech zemí z arabského světa je na tom opravdu nejhůř Egypt jak tam se dokážou chovk vlastním ženám je na blití a každou vaši ženu europarku by nejradši ohnuly pořád natažená ruka a one dolar one dolar Alláh akbar reagovat

Josef : re - 22. 8. 2023 14:48

Tak příště buďte doma ,a nebo někam do kempu v Čechách ,jste ale doma .Nikdy nikam bych nejel ,je mi 63 let,a nebyl jsem nikde u moře ,nejdále v Německu asi 60km od hranic .Stačilo . reagovat

Blanka: Re: re - 22. 8. 2023 16:23

Také zajímavý komentář k recenzi hotelu. Děkuji za radu od člověka, který nikdy nikde necestoval a u moře nikdy nebyl, ale recenze hotelů u moře důkladně pročítá. Jenže lidé jsou různí a jsou i takoví, kteří rádi cestují a moře milují! reagovat

Blanka: Re: re - 22. 8. 2023 19:08

Děkuji za radu, především od člověka, který nikde nikdy nebyl, ani u moře, ale důkladně čte recenze hotelů. Ono někteří lidé rádi cestují a milují moře. reagovat

Richard : Vítězka Darwinovy ceny za hloupost - 22. 8. 2023 18:57

Opravdu jen člověk mdlého rozumu se může domnívat a čekat, že v Africkém hotelu 3* dostane služby jako v 5* Africká trojka * je ve skutečnosti maximálně 2* víc ne. Tady se nabízí jen dodatek, dobře vám tak. Aspoň si to zapamatujete. reagovat

Blanka: Re: Vítězka Darwinovy ceny za hloupost - 22. 8. 2023 19:07

Naopak, jedeme nyní do 3hvězdičkového. Ale recenzovaný hotel má 4 hvězdičky. Asi se nebudete divit, že bych vám také přála takovou zkušenost. reagovat

Nox: Re: Vítězka Darwinovy ceny za hloupost - 7. 9. 2023 17:32

Mdlého rozumu je spíše někdo, kdo si myslí, že počet hvězdiček znamená, že daný hotel bude na vysoké úrovni. Většinou tyto kategorie ani nejsou nijak přesně definovány, což platí hlavně u rozvojových zemí. Není tedy problém narazit na špinavou pětihvězdu, která vsází vše na nízkou cenu, minimální údržbu a nekvalifikovaný personál, případně na tříhvězdičkový hotel, kde vedení záleží na svých klientech a snaží se jim poskytnout maximální péči a spokojenost. My cestujeme hlavně na vlastní pěst, tedy jsem zvyklý si dopředu zjišťovat veškeré informace o podmínkách a ubytování. V dnešní době lze najít spoustu recenzí a zkušeností o ubytování po celém světě, obzvlášť u takových dovolenkových destinací, dokonce z mnoha zdrojů. Stačí se podívat na pár hodnocení na Google a mám jistotu, že bych sem nikdy nejel. reagovat

Vláďa: Tunisko - 22. 8. 2023 19:03

My jsme byli za 100 tis. ve čtyřhvězdičkový hotelu na Djerbě. Již nikdy více . Na pokoji šváby v jídelně špína a hrůza. Dcera se tam prokazatelně nakazila mononukleozou.Do teď *** nevyřešil reklamaci. reagovat

Blanka: Re: Tunisko - 22. 8. 2023 19:12

Děkuji zaVáš komentář, ale výše uvedený komentář pana Richarda nemá chybu a jistě by Vám také řekl, dobře Vám tak, že 4hvězdičkový hotel je málo. Co k tomu dodat, jen popřát takovým lidem podobnou zkušenost. Já jsem pouze uvedla popis, s čím jsme se setkali my. reagovat

Petr Matlas a : 3*není 5* - 22. 8. 2023 20:51

Když k muslimům,tak pouze a jedině5*AI,jinak je to katastrofa!Raději jezdím do Řecka, kde znají vepřové. reagovat

Blanka: Re: 3*není 5* - 22. 8. 2023 21:16

Úplně nemohu souhlasit, protože jsme loni byli v Mahdii v hotelu El Borj, což je 3hvězda a byli jsme nadšení. Zkusili jsme 4hvězdu a takto jsme dopadli, a to jsou hotely od sebe cca 2km. Ale zcela jiná klientela... S vepřovým souhlas :-) reagovat

Monča: Egypt - 22. 8. 2023 21:24

Jak zde už bylo několikrát psáno,jedině 5* a nejlépe německý majitel.Byli jsme v hotelu Jaz Lamaya a luxus. Teď jsme byli v Turecku ve 4* a super,ale Afrika ,to už je jiná liga. reagovat

Blanka: Re: Egypt - 23. 8. 2023 13:10

Loni jsme byli v Turecku v hotelu Imperial Sunland Resort 5* a docela dobré, ale luxusem bych to nenazvala. Za základ a standard kdekoliv považuji čisté ložní prádlo (i kdyby to byla ubytovna), ručníky a základní hygienické potřeby (toalet. papír a mýdlo). Což ani tam nebylo, toaletní papír jsme na recepci několikrát požadovali. A za běžné při all inclusive by měla být nabídka piva, coly a mléka do kávy, což v Caribbean World Mahdia nebylo. Mléko do kávy nebylo 2 dny, pivo nebylo celý pobyt a cola byla cca 3 dny z celého pobytu. reagovat

Monča: Re: Re: Egypt - 23. 8. 2023 14:06

To je hrozný!Zatím jsme se s ničím takovým nesetkali. Každopádně,víme ,že do tohoto resortu nepojedeme:), reagovat

Dali: *** - 24. 8. 2023 13:07

Fuj v životě bych nevlezla v Tunisu do *** hotelu, v životě bych abi do Tunisu nejela...v zásadě vám doporučuji Kypr Kaya Artemis, byly jsme tam letos a boží. reagovat

Blanka: Re: *** - 24. 8. 2023 13:28

Děkuji za doporučení. Byl toale 4**** hotel. Byli jsme loni v 3*** v hotelu El Borj (Mahdia) a vše v pořádku. V Turecku 5***** a o luxusu se hovořit nedá. Na Kypru jsem také byla, je tam nádherně, ale pláž a moře v Mahdii jsou opravdu krásné. reagovat

Blanka: Re: *** - 24. 8. 2023 18:14

Děkuji za radu. Byl to ale 4* hotel. Na Kypru je krásně, ale pláž a moře v Mahdii jsou úžasné. reagovat

Dali: Re: Re: *** - 28. 8. 2023 13:38

A proč máte v popisu s 3 hvězdičky? reagovat

Blanka: Re: Re: Re: *** - 6. 9. 2023 18:39

Tak to by mě také zajímalo, protože je to 4*. Ale pro zajímavost si zkopírujte odkaz. https://uloz.to/tamhle/PctrJPr59mrV/name/Nahrano-6-9-2023-v-18-32-15?view=gallery&sort=exif_date#!ZJWyZwR2Amx4MzRlMQDkZwuzBJD0ZyMloGyXE1IYnz5BDJH1Zt== Jak je to tedy s počtem hvězdiček u hotelů, když každá CK uvádí jiný počet? (týká se to jiného hotelu). Caribbean World Mahdia je deklarován jako 4*. reagovat

Blanka: Re: Re: Re: *** - 6. 9. 2023 18:42

Jak je to s počtem hvězd u hotelů? Zkopírujte pro zajímavost odkaz: https://uloz.to/tam/5cfb73e8-f964-44c5-a0f1-637972811224 reagovat

Michal: El Borj - 26. 8. 2023 15:05

Je to tak v Hotelu El borj jsme byli je sice 3* ale úžasný a je italský a také cenově je jako 5* hotely a moc se nám líbilo, jeli by jsme znova. Úžasné jidlo spousty, čisto všude. Krásné pláže pořád uklizené, naprosto vše v pořádku. Ale převážně cestujeme po Egyptě ty už jsou proti tunisanum o daleko vepředu. reagovat

Michal: El Borj - 26. 8. 2023 15:14

Také si přečtite hodnocení na El Borj a uvidíte sami tento hotel vůbec by neměl mit 3* ale vic je cenově podobně 5* ale jídlo má mnohem lepší mluvili jsme z lidma na mahdii co byli v 5* hotelu. El Borj vlastní Ital a je to vidět. Naprosto vše ok na vše. Caribbean world v Tunisku je otřes zavřel bych ho o něm se už mluvilo minuli rok strašně co vim i v televizi byl. reagovat

Blanka: Re: El Borj - 27. 8. 2023 11:25

Ano, zcela s Vámi souhlasím. Ale čemu nerozumím, je počet hvězdiček např. u hotelu El Borj. Když se podíváte na jednu cestovku (např. ***, má tam 4*, ale jiná cestovka (***) uvádí 3*. Ono to také o hvězdách není, ani 5* hotel není zárukou toho, že tam bude vše v pořádku - mám vlastní zkušenosti z Turecka. reagovat

Jarda: H - 19. 9. 2023 2:00

Nevím, ale v srpnu jsem byl ve stejným hotelů a vše v pořádku....nevím co každý čeká za zázrak, buď jedu k moři za rozumný peníze a budu si užívat moře, nebo zaplatím třikrát tolik peněz a můžu si užívat luxusu na nějakým hotelů..nic proti, ale za ty peníze nečekejte Hilton..zrovna tohle bylo za hubičku, za 2500 možná ani ne,nevím co čekáte za ubytování All inclusive...jinak,chování Čechů k Tunisanum hrozný, aby tam jim nadávali *** a tak a povyšovali se na ně, tak si myslím hrozný...furt jsem tam slyšel nějaký burany který se neuměli ani chovat, co všechno je špatně a přitom neuměli ani pozdravit...omlouvám se ,ale za mě to bylo super, za rozumný peníze rozumná dovolena... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání