Otřesné podmínky a zkažená dovolená
Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Blanka |
Vloženo: | 20. 8. 2023 |
Pobyt: | srpen 2023 |
Přečteno: | 621x |
Recenze se líbila: | 81 čtenářům |
Fotografie: | 7 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 38 |
Zakoupili jsme si od cestovní kanceláře *** a.s./***, IČ ***, zájezd do hotelu Caribbean World Mahdia, Mahdia, Tunisko konaného v termínu od 8. srpna do 15. srpna 2023, pro dvě osoby.
Týden před odletem nám došly pokyny k odletu se zpátečním letem s mezipřistáním na Djerbě (smlouva tedy nebyla dodržená a byli jsme oklamáni touto skutečností.
Nechápu, jak si může *** dovolit takové jednání vůči klientům!
Čtěte dále....
Ubytování
Při příjezdu do hotelu v nočních hodinách jsme byli ubytováni v neuklizeném, špinavém pokoji s nevyměněným povlečením po předchozích hostech, v pokoji nebyly ručníky ani žádné toaletní potřeby. Tuto skutečnost jsme hned řešili na recepci, kde nám bylo řečeno, že za 2hodiny bude vše v pořádku, uklizeno, včetně ručníků a hygienických potřeb. Nic se však nezměnilo, pouze v koupelně na umyvadle byly pohozeny 2 ručníky. Byli jsme nuceni zůstat ve špinavém pokoji v nepřevlečeném ložním prádle, recepce nebyla ochotná komunikovat. Navíc přímo nad pokojem byla umístěná hlavní jednotka klimatizace, hluk jako n letišti, celý pokoj vibroval. O spánku se nedá hovořit. Druhý den byla v 10. hod. schůzka s delegátem Faouzi Methneni, který nebyl ochotný situaci řešit. Po důrazném naléhání nám byl pokoj vyměněn. Šli jsme se na něj podívat, ale v pokoji byli ještě věci předchozích klientů, včetně osobních věcí a nedopitých drinků a jejich povlečených postelí. Takže jsme šli opět s touto skutečností na recepci, kde nám bylo řečeno, že za 2 hodiny bude vše v pořádku a uklizeno. Po 3 hodinách jsme se šli do pokoje znovu podívat, což bylo v 15hod. druhého dne pobytu a uklizeno opravdu bylo, čisté ložní prádlo, ručníky i hygienické potřeby, tudíž jsme šli opět na recepci a přenášeli si kufry (samozřejmě dosud nevybalené) do 2. patra do vyměněného pokoje, opět ubytovaní mimo hlavní budovu bez výtahu. Pokoj se jevil v pořádku do chvíle, než jsme pustili klimatizaci a nezačali jsme se sprchovat. Při sprchování tekla voda do celého pokoje a klimatizace kapala v pravidelném intervalu na zem. V noci z postele rovnou do vody a pád na záda. Takže jsme zbytek noci vytírali a dali pod ní kbelík - viz fotografická dokumentace a video záznam.
Strava a stravování
- Jídelna špinavá, 30min. fronty na cokoliv, jídlo, pití, zákusky. Z jídla mám stále problémy, a to jsem jedla celý týden rýži a nějakou omáčku.
- Pouze první 2 dny bylo pivo a cola, potom již do konce pobytu nebylo, pouze možnost si zakoupit za 8 TDN!!! Dva dny nebylo mléko do kávy.
- V jídelně špína, fronty a příděl jídla a zákusků a pokud už jsme jídlo měli na stole, tak jsme sháněli příbory. Když jsme je sehnali, jídlo bylo studené. Pitná voda byla k dispozici pouze na jednom místě (i ta s výpadky)
Vybavení, služby a personál hotelu
Žádné! Ochota personálu žádná - otřesné.
- WC na pláži katastrofa.
Pokračuji ubytováním a klimatizací. Předposlední den (každý den jsme běhali na recepci) situace byla vyřešena tak, že dali pod klimatizaci kbelík (již dříve zmiňovaný) a pod něj osušku. Problém asi vyřešen. Opět na recepci, opět bez spánku, počítali jsme kapání vody. Poslední den klimatizaci opravili, ale vypli ji úplně pro jistotu. Což jsme zjistili, když jsme pátrali a náhodou nám jeden zaměstnanec (který se motal v pavilonu) klimatizaci zapnul. Poslední noc již voda z klimatizace netekla a fungovala, ale zato jsme neměli na přikrytí plachtu, protože údržbáři s ní asi vytřeli a uklízečka se ten den v pokoji vůbec neobjevila. Ovšem to už jsme byli naprosto vyčerpaní, nevyspaní, psychicky i fyzicky vyřízení úplně.
Vše jsme se snažili řešit i s delegátem, vždy mu vše nahlásili. Jeden den si udělal poznámky do bloku, ale žádná změna, další den byl sepsán reklamační protokol, který ovšem delegát neodeslal. Chtěli jsme také využít a la carte menu, a to hned ve středu (spolu s dalšími klienty, které uvádíme jako svědky celého martýria). Bylo nám řečeno, že je to možné až následující týden ve středu, ale to jsme již odjížděli. Takže nic! Za celou dobu jsme měli uklizený pokoj (mám na mysli vytřeno, dodán toaletní papír a vyměněny ručníky) pouze 3x! Za celou dobu pobytu požadavek jiného pokoje nebyl akceptován.
Pláž a moře
Ano, moře a pláž úžasné.
Okolí hotelu
Neuvěřitelná špína.
Celkový dojem
Pobyt v nás zanechal otřesné zážitky, museli jsme být v neuvěřitelné špíně, nevyspali jsme se a úklid ani opravy a jakákoliv náprava se nekonala.
Podívejte se na video a fotodokumentaci.
Do hotelu bych neposlala ani největší nepřátele.
https://uloz.to/tamhle/7VSCibFc08hx#!ZGx4AGR1LwHmZQSuMJMyLJAxLGNlrTt4ZS9PYayjoxyXBQV2
https://uloz.to/tamhle/YuVZkpPzJ62I#!ZGpkZmR2ZGN3LmpkMQR0AwOuAwtlMxxlAxcbAayfBSEwLJZ3Mt==
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 46 z 101 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Marmik: *** - 22. 8. 2023 6:53
Tak ubytovat se na dovolené v takové destinaci ve 3* je hazard se životem. Jedině 5* a někdy ani to nestačí. reagovatBlanka: Re: *** - 22. 8. 2023 8:22
Ono to je ale 4hvězdičkový hotel, který je uveden na stránkách *** a ***. A v Tunisku jsme byli již několikrát, loni v tříhvězdičkovém hotelu El Borj, kde bylo vše v naprostém přádku. reagovatBlanka: Re: *** - 22. 8. 2023 8:30
On to byl 4hvězdičkový hotel (viz stránky *** a ***). Byli jsme v Tunisku již několikrát i v tříhvězdě El Borj, kde bylo vše v naprostém pořádku. reagovatMajkl: Re: *** - 22. 8. 2023 14:15
Souhlasím. Příště zvolte raději pětihvězdičkový hotel. reagovatMila: reakce - 22. 8. 2023 16:38
to je pravda ,Afrika hotel jedině ***** reagovat