JEDNA VELKÁ HRŮZA
Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
PEPÍNO |
Vloženo: |
14. 9. 2023 |
Pobyt: |
září 2023 |
Přečteno: |
6x |
Recenze se líbila: |
91
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nikdy více do tohoto hotelu byly vymyšlené recenze aby se lidé nachystali. Nevím kdo je psal 1 hvězda místo 4. Denně
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Denně vše stejné pálivé nedalo se to jíst nevím kde by se tam vzal zákusek nebo zmrzlina?Stoly špinavé ubrusy nevymnĕnĕné .Nejlepší snídanĕ bylo čerstvé pečivo a když člověk vystál frontu tak palačinky. Nápoje pod psa. 5 dní nebylo vůbec pivo ALL INCLUSIVE.
Strava a stravování
průměrně
(2,8/5)
Úklid na nulu bez ručníků a toal. Papíru sežeň si sám. Uklízečka špinavá ani jednou nezametla
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
2 výtahy ani jeden nejezdil. Za 2 dny fungoval jeden. Personál se snažil ale nebylo zboží.
Pláž a moře
průměrně
(4,5/5)
Pláž a moře super .
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
NIC MOC.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Hotel hodnotím max 2 hvězdy. ZKLAMÁNÍ NIKDY VÍCE UŽ ANI DO TUNISU .TENTO HOTEL UDĔLAL PRO TUTO ZEMI ŠPATNOU REKLAMU.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 46 z 101 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Zkušený cestovatel: Je to marný.... - 14. 9. 2023 20:23
Pepíno, Pepíno ! Umíš psát, tak snad taky i číst.... První kladná recenze do minulosti na tenhle hotel je z r. 2020 (u když sem byla vložena letos v srpnu...), a předchozích osm z letoška je stejně negativních jako ta Tvoje - tak proč si nepřiplatíš pár stovek na něco lepšího ? Tři hvězdy v chudých arabských zemích je asi stejná míra kvality, jako bys pozval partnerku na nedělní oběd do nádražního bufetu... tak příště trocha soudnosti při výběru, ani ? Právě proto, že Ty a těch dalších několik párů letos tu hrůzu koupilo, bude to stejná CK nabízet dál a stejně se vždycky někdo chytí - u nás doma by ta cena stačila tak na ubytovnu a stánek s párky, ale budete očekávat akci 'sněz co sníž' v Hiltonu... takhle si fakt stěžuješ na vlastní hloupost a lakotu. reagovat