Napsat recenzi

Riu Marillia

Recenze hotelu Vincci Marillia Hotel **** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 4,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 245x
Recenze se líbila: 462 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pekny hotel, s dobrou urovni sluzeb pro klidnou dovolenou.

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Pekne velke pokoje.

Strava a stravování  průměrně (4,7/5)

Rozmanita, spousty ryb, hodne ovoce. K dispozici balena voda, postmixy, dzusy, pivo, vino, koktejly, tvrdy alkohol, kava,caj, cokolada. Zmrzlina pouze v dobe obeda a vecere.

Stravovani od rana az do vecera (brzka snidane, snidane, pozdni snidane, obed, odpo svacina, vecere). Mozno si cokoliv odnest ven (ovoce , zmrzlinu apod.)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Dobra uroven. Pekny velky bazen, dalsi plavecky a jeste detsky bazen. Denni vymena plazovych rucniku. Dobre fungujici denni bar s dobrou nabidkou.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Jemny pisek, pravidelny uklid.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Do mesta cca 500m.

Celkový dojem  průměrně (4,4/5)

Dobry, nekdy se urcite vratime.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 9
z 10 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání