safa***nejen hruza ale i strach z nákazy
Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Nenarocni horale |
Vloženo: | 25. 9. 2013 |
Pobyt: | září 2013 |
Přečteno: | 587x |
Recenze se líbila: | 534 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 3 |
Nechteli jsme verit negativnim recenzim,byli jsme v Hamametu pred5lety v blizkosti hot.SAFA a klijenti SAFY si pobyt velmi chvalili.Kdyz jsme prijeli a ubytovali se byl to des.V jidelne nejdriv boj o nadobi a pak boj o jidlo,priloh bylo dostatek ale na maso se staly doslova fronty.U snidane hrnky spinave,otlucene,bez uch,tak jsme si koupili vlastni a nosili je s sebou.BAR-katastrofa-umelohmotne zasle kelimky,pivo-vino-nealko dostatek ale alkohol na pridel,1krat dopoledne,pak fraze za pul hodiny a to se opakovalo do odpoledne,pak zas chvili byl a vecer sladka voda ochucena trochou vodky podavana u bazenu a na baru nic.OPRAVDU! SUPER ALL INCLUSIVE"Pokoje prumer ale porad jsme byli bez rucniku,chodoli jsme na recepci urgovat,stalo se ze jsme je dostali az vecer a to jsme meli 3leteho vnuka.SAFA-UZ NIKDY!!!!!!!!
Ubytování
prumerne
Strava a stravování
Vybavení, služby a personál hotelu
personal neochota
Pláž a moře
more krasne,plaz necistena,lehatek malo a vetsina rozlamanych
Okolí hotelu
krasna promenada k pristavu,nova medina izabavni park
Celkový dojem
pro zamilovane kteri pro lasku nevidi nedostatky ale v zadnem pripade na pro rodiny s detmi.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 30 z 91 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
ANNA BOJKOVA: odpoved na reklamaci zajezdu - 4. 10. 2013 23:09
Dovolte nám podotknout, že recenze jsou subjektivní názory klientů. Hotel Safa je místními úřady klasifikován jako 3* hotel a jsme přesvědčeni, že své kategorii v místních podmínkách odpovídá. Jedná se o velice oblíbený hotel, který máme v nabídce již řadu let. Obdrželi jsme na služby tohoto hotelu mnoho kladných ohlasů. Jedná se hotel kategorie 3*, tedy hotel nejnižší kategorie, který v dané oblasti naše společnost nabízí. I tak se domníváme, že poskytuje adekvátní služby odpovídající jeho ceně. Úroveň služeb vždy vychází především z místních podmínek a zejména při cestách do mimoevropských zemí nemusí vždy odpovídat standardům a očekáváním evropských cestovatelů. Je nám velmi líto, pokud Vám ručníky nebyly dodány ihned. Hotel byl v době Vašeho pobytu plně obsazen, restaurace tedy nemusí být schopna pojmout kapacitu klientů najednou, a tudíž může docházet ke zpomalování některých služeb (dodávání jídelního servisu, stravy, apod.). Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů a ostatních ubytovacích zařízení odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva. Proto je nutno počítat mnohdy s menší zkušeností a určitou ležérností. Plastové kelímky se používají z důvodu bezpečnosti klientů, jeví také známky používání a stopy po mytí v myčce. Z důvodu plné obsazenosti hotelu ve vrcholné sezoně mohou při podávání nápojů a stravy vznikat fronty. Rozsah, sortiment, místa a doba čerpání programu all inclusive je plně v kompetenci hotelu. Všechny Vaše připomínky byly předány vedení hotelu ke zkvalitnění služeb. Děkujeme Vám, že jste věnovali svůj čas, abychom byli aktuálně informováni........... reakce nenarocni horale V hotelu byly obsazeny pouze dve patra a to jeste ne uplne reagovatDana: Re: odpoved na reklamaci zajezdu - 8. 10. 2013 17:17
Tak tenhle dopis posílají všem jako odpověď na reklamaci. Univerzálně napsaná odpověď. Je vidět, že na oddělení péče o zákazníky nemají nejen zájem věci řešit na slušné úrovni, kterou bych jako klient očekávala, ale z tohoto je vidět, že pracovníci jsou jen zaměstnanci bez kousku fantazie alespoň každou odpověď napsat přímo a konkrétně. Mně z toho vyplývá, že pokud takový dokument zasílají jako univerzální odpověď všem nespokojeným, pak asi nestíhají vyřizovat množství reklamací na tento hotel na CK Exim přichází. Rozchází se s tím s tvrzením, že mají spoustu spokojených klientů. Taky jednu takovou odpověď vlastním. Mám i druhou ... ještě lepší a oduševnělejší. reagovat