PODÁVEJTE STÍŽNOSTI na CK jelikož pohrdá lidmi nabídkou hotelu SAFA
Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)
Hodnocení: |
průměrně:
2,4/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
9. 9. 2013 |
Pobyt: |
září 2013 |
Přečteno: |
2 227x |
Recenze se líbila: |
561
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
22 |
Podávejte stížnosti na CK - jelikož nabídka služeb hotelu SAFA je pod úroveň lidské důstojnosti, kterou nevidí ani místní český delegát hotelu SAFA, který by měl jako první reagovat na podněty zákazníků že se něco děje a CK akorát inkasuje peníze a pohrdá s lidmi naší České republiky v zahraničí. CK zřejmě vlastní parta humusáků, která si rukama nabírá jídlo .
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Zrcadla neviděla leštěnku ani nepamatujou, okna jak by smet
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
skromná strava na kterou se čeká fronta a pije z plastových kelímků v nabídce all inklusiv !!!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
hummus
Pláž a moře
průměrně
(3/5)
hummus
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
SUPER KOLONÁDA
Celkový dojem
průměrně
(2,4/5)
SUPER HUMUS
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 30 z 91 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Iva: Reklamace - 10. 9. 2013 9:52
Už je nás víc,co podali reklamaci,některým už ze dřívější doby přišla odpověď od cestovky s výsměchem.Já ještě odpověď nemám,ale myslím,že to bude obdobné.Jsem ale odhodlaná to nevzdat a táhnout stížnosti přez vyšší místa.Když by nás takových bylo víc,myslím,že víc zmůžeme.Delegát vše ví,ale je placen za to,aby nereagoval na stížnosti.Mě odmítl podepsat reklamační protokol. reagovatPetr v Hábitu: Re: Reklamace - 10. 9. 2013 10:15
Díky za info, telefon mám 731 926 156 kdyby něco.... reagovatVeronika: Re: Re: Reklamace - 15. 9. 2013 20:32
Zdravím je možné se taky přidat k hromadné reklamaci? razíme směr cestovka jsem zvědavá jak pochodíme Veronika Salam Safa :) reagovatLeona: Re: Reklamace - 11. 9. 2013 20:00
Jedině s vámi souhlasím!!!!Jen tak dál!!!Předci nenecháme z nás dělat zvířata.......Nic tak odporného a neschopnost lidí jsem ještě NIKDY nezažila.......Snad to zvládnem a dáme to všem vyžrat.....my to museli jíst také....zatím naschle a držím NÁM VŠEM PĚSTI!!!! reagovatSvětlana: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 11:54
Také jsme podávali reklamaci, na reakci má CK 30 denní lhůtu. reagovatVeronika: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 19:20
Také podáváme reklamaci na exim tours byli jsme s Safa od 31.8 do 7.9 a opravdu katastrofa reagovatVeronika: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 19:22
My jsme tam zatim napsali emaily se stižností a oni nám sami odpověděli, že to berou jako reklamaci a do 30 dnů nám dají vědět.ale ještě zajdeme na pobočku kde jsme dovolenou kupovali.Chtěli jsme dříve ale bohužel jsem byli zdravotně indisponovani jako většina lidi co tam byla :-) Salam Safa kdo byl ví :-) reagovatKvěta: Re: Reklamace - 19. 12. 2013 10:50
Také jsem reklamovala poznávací zájezd do Maroka. Měli jsme objednaný zájezd Velkolepá města, vše v pořádku, ale týden před odletem mi volali, že zájezd je zrušen a nabízí jinou variantu za stejnou cenu. I když píší, že minimální počet 20 účastníků a nás bylo 52 (jezdili jsme v autobuse a mikrobuse s 1 průvodcem). Navíc byl vyhozen a byl to jeho poslední zájezd., tak to bylo znát na zájezdu. Ve Fesu, nejstarší město Maroka jsme byli celkem 5 hod. z toho v historickém centru 8 minut. Viděli jsme několik památek, ale ty 2 hlavní ne co nabízel ***** . Vodil nás bočními uličkami, kde nebyl žádný turista.Stěžovala jsem si na sprosté jednání průvodce na výběr peněz na vstupné, kde se neplatilo ale vše bylo v pořádku, 2x jsem poslala reklamaci a u druhé mi odpověděli, že na zamítnutí trvají a považují je za konečné. Já ale ne a proto jsem se chtěla zeptat, kde budete posílat další stížnost . reagovatMichal: Re: Re: Reklamace - 7. 1. 2014 17:15
Dobry den, muzete popsat nejake zkusenosti z cesty. premyslime o kombinovanem zajezdu do maroka, tyden poznavani a tyden odpocinek v hotelu. Mam strach, ze to bude uprk. Dekuji za odpoved Michal reagovatHanička Berková: Re: Reklamace Znásilněná v Egyptě - 19. 12. 2016 13:10
V říjnu 2016 jsem byla od CK v Egyptě . Podala jsem reklamaci na všechen hnus co se lišil od nabídky z katalogu CK .Byla jsem na pokoji znásilněna uklizečem pokojů . Od CK jsem nedostala , omluvu ani odškodnění . NIKDY NEDOSTANETE ODŠKODNĚNÍ . NIKDY NEEE CESTOVAT S CK **** . reagovat