Napsat recenzi

PODÁVEJTE STÍŽNOSTI na CK jelikož pohrdá lidmi nabídkou hotelu SAFA

Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 2 227x
Recenze se líbila: 561 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 22

Podávejte stížnosti na CK - jelikož nabídka služeb hotelu SAFA je pod úroveň lidské důstojnosti, kterou nevidí ani místní český delegát hotelu SAFA, který by měl jako první reagovat na podněty zákazníků že se něco děje a CK akorát inkasuje peníze a pohrdá s lidmi naší České republiky v zahraničí. CK zřejmě vlastní parta humusáků, která si rukama nabírá jídlo .

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Zrcadla neviděla leštěnku ani nepamatujou, okna jak by smet

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

skromná strava na kterou se čeká fronta a pije z plastových kelímků v nabídce all inklusiv !!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

hummus

Pláž a moře  průměrně (3/5)

hummus

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

SUPER KOLONÁDA

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

SUPER HUMUS

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 91 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iva: Reklamace - 10. 9. 2013 9:52

Už je nás víc,co podali reklamaci,některým už ze dřívější doby přišla odpověď od cestovky s výsměchem.Já ještě odpověď nemám,ale myslím,že to bude obdobné.Jsem ale odhodlaná to nevzdat a táhnout stížnosti přez vyšší místa.Když by nás takových bylo víc,myslím,že víc zmůžeme.Delegát vše ví,ale je placen za to,aby nereagoval na stížnosti.Mě odmítl podepsat reklamační protokol. reagovat

Petr v Hábitu: Re: Reklamace - 10. 9. 2013 10:15

Díky za info, telefon mám 731 926 156 kdyby něco.... reagovat

Veronika: Re: Re: Reklamace - 15. 9. 2013 20:32

Zdravím je možné se taky přidat k hromadné reklamaci? razíme směr cestovka jsem zvědavá jak pochodíme Veronika Salam Safa :) reagovat

Leona: Re: Reklamace - 11. 9. 2013 20:00

Jedině s vámi souhlasím!!!!Jen tak dál!!!Předci nenecháme z nás dělat zvířata.......Nic tak odporného a neschopnost lidí jsem ještě NIKDY nezažila.......Snad to zvládnem a dáme to všem vyžrat.....my to museli jíst také....zatím naschle a držím NÁM VŠEM PĚSTI!!!! reagovat

Světlana: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 11:54

Také jsme podávali reklamaci, na reakci má CK 30 denní lhůtu. reagovat

Veronika: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 19:20

Také podáváme reklamaci na exim tours byli jsme s Safa od 31.8 do 7.9 a opravdu katastrofa reagovat

Veronika: Re: Reklamace - 13. 9. 2013 19:22

My jsme tam zatim napsali emaily se stižností a oni nám sami odpověděli, že to berou jako reklamaci a do 30 dnů nám dají vědět.ale ještě zajdeme na pobočku kde jsme dovolenou kupovali.Chtěli jsme dříve ale bohužel jsem byli zdravotně indisponovani jako většina lidi co tam byla :-) Salam Safa kdo byl ví :-) reagovat

Květa: Re: Reklamace - 19. 12. 2013 10:50

Také jsem reklamovala poznávací zájezd do Maroka. Měli jsme objednaný zájezd Velkolepá města, vše v pořádku, ale týden před odletem mi volali, že zájezd je zrušen a nabízí jinou variantu za stejnou cenu. I když píší, že minimální počet 20 účastníků a nás bylo 52 (jezdili jsme v autobuse a mikrobuse s 1 průvodcem). Navíc byl vyhozen a byl to jeho poslední zájezd., tak to bylo znát na zájezdu. Ve Fesu, nejstarší město Maroka jsme byli celkem 5 hod. z toho v historickém centru 8 minut. Viděli jsme několik památek, ale ty 2 hlavní ne co nabízel ***** . Vodil nás bočními uličkami, kde nebyl žádný turista.Stěžovala jsem si na sprosté jednání průvodce na výběr peněz na vstupné, kde se neplatilo ale vše bylo v pořádku, 2x jsem poslala reklamaci a u druhé mi odpověděli, že na zamítnutí trvají a považují je za konečné. Já ale ne a proto jsem se chtěla zeptat, kde budete posílat další stížnost . reagovat

Michal: Re: Re: Reklamace - 7. 1. 2014 17:15

Dobry den, muzete popsat nejake zkusenosti z cesty. premyslime o kombinovanem zajezdu do maroka, tyden poznavani a tyden odpocinek v hotelu. Mam strach, ze to bude uprk. Dekuji za odpoved Michal reagovat

Hanička Berková: Re: Reklamace Znásilněná v Egyptě - 19. 12. 2016 13:10

V říjnu 2016 jsem byla od CK v Egyptě . Podala jsem reklamaci na všechen hnus co se lišil od nabídky z katalogu CK .Byla jsem na pokoji znásilněna uklizečem pokojů . Od CK jsem nedostala , omluvu ani odškodnění . NIKDY NEDOSTANETE ODŠKODNĚNÍ . NIKDY NEEE CESTOVAT S CK **** . reagovat

romana: reklamace hotelu Safa - 10. 9. 2013 12:38

bohužel, já jsem po návratu z dovolené už promarnila šanci na reklamaci,ale stejné zážitky mám i já.Ač byly ztráty veliké,smířila jsem se s tím,že jsem bohužel naletěla. reagovat

iva: Re: reklamace hotelu Safa - 10. 9. 2013 12:55

Na reklamaci máte po návratu 3 měsíce...To už je pryč?? reagovat

Romana: Re: Re: reklamace hotelu Safa - 11. 9. 2013 11:06

Byla jsem v Safě v termínu 13.8.až 20.8. takže 3 měsíce ještě pryč nejsou a tak hned v sobotu usednu a vše sepíšu.Nevím,jestli jste četla všeobecné podmínky CK,odstavec 7,kde je CK velice dobře krytá právě proti těmto reklamacím a zříká se veškeré odpovědnosti.Proto si myslím,že i 13 Kč za známku s reklamací už bude moc. reagovat

Ha: Re: Re: Re: reklamace hotelu Safa - 11. 9. 2013 21:46

Stačí poslat mailem. Mail je na stejné úrovni jako zaslání poštou. Zaklikněte políčko potvrzení o přečtení, což je jako když pošlete doporučený dopis. Do reklamace připojte kopii cest. smlouvy. reagovat

jarka: Reklamace termínu 30.8-10.9.2013 - 12. 9. 2013 21:23

Nejhorší hotel i dovolená na které jsme kdy byli od *****.V hotelu netekla voda,když tekla neodtékal odpad,ručníky i toaletní papír nebyl k dostaní.Byli jsme nuceni si vše kupovat.Všude bordel,smrad a šváby.Jídlo neochucené a pouze když jste přišli mezi prvními jinak nebylo.Místo zákusku hrouda krému který jim asi zbyl.Nebyli příbory ani talíře.Stoly špinavé že vás přešla chuť i jíst.Byli jsme na suché rýži.Pití do špinavých kelímků po dc a to jen po vystání dlouhých front.Kafe dva dny nebylo vůbec a pak divně zapácholo takže jsme ho stejně nevypili.Pláž pro hotel malá s rozlámanými lehátky a barem kde stál rezavej mrazák toť vše.Bazény v hrozném stavu,špinavé a rozlmané rohože takže pozor kam šlapete.Sprchy rezavé,tobogány z půlky nefunkční.Zahrada neudržovaná,všude bordel a vajgly.Personál neochotný snaží se vás okrást na každém kroku i na recepci při výměně měny.CK píše že inclusive je do 24,00 ale v devět zavřou jídelnu a nemáte nikde nic.uklízečky ráno vytírali a večer stáli u jídla,animátoři to samé.Podali jsme reklamaci už tam a jako důkaz máme spoustu fotek.Druhou půlku dovolené jsme byli přestěhovány na vlastní žádost do jiného hotelu za finanční poplatek a donuceni k podepsání papíru že nebudeme nic požadovat od cestovní kanceláře,jinak nás neubytují.Coš mi připadá jako vydírání.Tento hotel nikomu nedoporučuji a to nejsme nároční klienti.Jen se chceme cítit jako lidi a né jako prasata. reagovat

Světlana: Odpověď na reklamaci - 8. 10. 2013 14:15

Včera přišla odpověď na reklamaci. V podstatě bylo vše v pořádku, reklamaci jako takovou neuznali, nicméně nám zaslali slevové poukázky na příští zájezd v hodnotě 1.000,-Kč na osobu. reagovat

Veronika: Re: Reklamace - 8. 10. 2013 19:54

Dobrý den nám přišlo dnes vyjádření. Bylo nám sděleno že k žádnému porušení smlouvy nedošlo.Že vše mělo být tak jak bylo že tam bylo all inclusive a ze nevidi duvod proc nasi reklamaci uznavat.Take mi bylo vysvetleno ze all inclusive znamena to ze mame narok na jedno teple jidlo a to tam je :/ a ze jsou tam vsichni spokojeni tak nevidi duvod proc uznat reklamaci.a ze doufaji ze s nimi opet pojedeme reagovat

zuzana: Najhorsia dovolenka - 16. 10. 2013 22:42

Ja som bola v safe 10.9.17-9. a bolo to uplne najhorsie co sme zazili, Strasne spinave ubytovanie, spinave uteraky, cela izba, spinave okolie, zachody, jedálen. V jedalni neupravene stoly, hnusne jedlo. More sem tam sa dalo sem tam spina a zaplavene igelitmi a inymi spinami. No prave v nasom turnuse bola infekcia v hoteli vsetci vracali mali prujmy a odvazali ludi do nemocnic. Dali sme sa prestahovat inde a doplatili sme 5e/denne, lebo sme nechceli riskovat zdravie. Niesme narocne a boli sme vlani aj pod stanom v Taliansku a nie all inclusive a neda sa to porovnat. Stan bol cistejsi a spolocne vecka takisto a strava polpenzia chutna. Takze hotel Safa je na reklamaciu a mne to musel aj delegat potvrdit. Nedajte sa oklamat, my sme tiez podali reklamaciu a cakame na vysledok. Napisem snad ked pride. Zuzana reagovat

Romana: Odpoved na reklamaci - 17. 10. 2013 14:29

Včera jsem také obdržela dopis na mou reklamaci,samozřejmě jsem ani já nepochodila.Vyjádření CK bylo shodné s vyjádřením paní Veroniky,takže se nedám a dále budu pokračovat.Napsala jsem na oddělení péče o zákazníky a uvidíme. reagovat

Veronika: Re: Odpoved na reklamaci - 17. 10. 2013 18:41

Já jsem jim posílala vyjádření k jejich reklamaci a už se ani nenamáhali odepsat. :/ snad budete mit vic stesti reagovat

Klára: hrůza - 17. 8. 2014 16:33

I já jsem byla tento měsíc v hotelu Safa a napsala reklamaci, ale podle Vašich komentářů asi nic očekávat nemám. Doslova to byl boj o přežití. Nikdy více. Nejhorší dovolená a nejhorší cestovka. Delegátka vymaštěná .Naše námitky vůbec neřešila. Ještě, že sme nic nechytil. A od teď nesnáším Araby. Rozhodně nejsou něco víc já my, aby měli řízky a my ty sr****. reagovat

kockalezedirou: Na co si stezujete?? - 13. 11. 2014 13:56

Nechapu dnesni mentalitu lidi a je to cim dal horsi. Jdete si vybrat zajezd a prvni kriteria jsou :CO NEJVIC MUZIKY ZA MALO PENEZ. Hotel na plazi, nejlepe vse zadara a vse supr, ale nechci moc platit a hlavne hotel ma 3*. V Tunisu 3* je něco mezi 2*-3*, tak co potom jako čekáte??? Zaplatíte to, ale ani pořádně nedosednete s letadlem a už hledáte co je špatně a na co si budete stěžovat. Tak sedte doma na zadku a nikam nelitejte!!! Nebo si zaplatte za lepsi hotel vyssi kategorie a tresnicka na dortu, kdyz jdete servat pracovnika na pobocce, kterej s tim nema nic spolecneho jen prodava to co jeho zamestnavatel nasmlouval a vy jste k nemu sli dobrovolne a dobrovolne jste si vybrali SAFU!! Jste vazne vtipny, jen tak dal.... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání