Napsat recenzi

Nejhorší dovolená! Plná stresu, hladu a neustálého doprošování!

Recenze hotelu Prima Life Imperial Park **** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 763x
Recenze se líbila: 493 čtenářům
Fotografie: 10
Videa: 0
Komentáře: 6
  • Cestou na pláž.. Cestou na pláž..
  • Saláty na Snack baru... Saláty na Snack baru...
  • Toho byla celá pláž... Toho byla celá pláž...
  • Bylo 19:40 a už nic nedoplnili (večeře 19:00 - 21:00) Bylo 19:40 a už nic nedoplnili (večeře 19:00 - 21:00)
  • Výtah.. Výtah..
  • Čistota nade vše! Čistota nade vše!
  • Sprchy u bazénu :-/ Sprchy u bazénu :-/
  • Plesnivé máslo? Aneb dobrou chuť u snídaně! Plesnivé máslo? Aneb dobrou chuť u snídaně!

Nový název hotelu je Solarus Imperial Park Hammamet!

Absolutně neodpovídá 4*!

Popis pobytu od CK Blue Style je mazání medu okolo pusy, absolutně se neslučuje s realitou!!

Neuvěřitelná špína (nádobí myto nejspíš studenou vodou - skleničky jak poblité, talíře se zaschlou špínou a příbory jak by smet, pokojská za celý pobyt ani nezametla, ručníky neměnili každý den a když už jsme dostali jiný, nebyl voňavý ani čistý - stopy po řasenkách, rtěnkách, fleky...), vybavení hotelu staré a rezavé, neochota personálu (tady absolutně neplatí "můj zákazník, můj pán"), okrádání na recepci (při směně peněz, placení služby trezoru, kauce na ručníky na pláž a k bazénu), nefunkční klima, výtah se kolikrát ani nerozjel a muselo se pěšky a velký kámen úrazu byla voda! Tu prostě vypínali! Jídlo katastrofa - výběr, teplota, vše!

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Pokoj jako takový nebyl až tak špatný. WC a koupelna zvlášť. Manželská postel, dva noční stolečky, skříň, skříňka s lednicí a TV, velká zrcadla, stoleček se židlí... Klimatizace kámen úrazu, 3/4 pobytu pouze hučela, ale nechladila! Páková baterie rozbitá, koš rezavý a celý špinavý...

Hotel jako takový měl spoustu skulinek špíny, mravenců, švábů.. Vše oprejskané, rezavé!

Celkový dojem ohavnej, člověk se bál někde opřít, sednou si...

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Šílenost! Jídlo vždy studené, malý výběr, když došlo tak prostě nedoplnili.. Nedostatek talířů, příborů. Vše špinavé! Stoly nebyli schopni po lidech uklidit, válelo se to tam x minut a člověk si neměl kam sednout! Jakmile jsme nebyli mezi prvními, neexistovalo, že stůl doprostřeli nebo aby jsme dostali ubrousek na stůl!

Největší katastrofa Snack bar ze všeho slibovaného CK Blue Style byl pouze salát a pizza, 1-2 plechy na celý hotel, dostali se k ní většinou jen rusáci!! Pak řekli "finish" a měli jste smůlu! Takže Snack nebyl od 16:00 do 17:00, ale prvních pět minut. Když jste pizzu fakt chtěli, mohli jste si jí zaplatit, ale proč platit dvakrát? Vždyť je to v ceně!!! Poslední den, který jsme celý proseděli u bazénu, jsme se k pizze konečně dostali a byla syrová, takže taky paráda.

Jídlo, které jim zbylo nedotčené z předchozího dne, podávali při dalším menu... U snídaně jsme se dokonce dočkali másla s plísní!

Celou dovolenou jsme byli na bagetě, rajčatech, melounu a sladkém, které jako jediné, měli fakt dobré...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Služby hotelu katastrofa! Veřejný WC neustále špinavé, ucpané a za 24hod se nic nezměnilo! Úklid na pokojích zmiňovaná katastrofa, recepce stejně tak! Pinglové si neustále říkali o dýška, ale kdo by jim chtěl něco dávat, když vše bylo tak šílené? Navíc zkoušeli na nás hosty s All Inclusive, že káva se platí atd. Kdo si neuměl otevřít pusu, tak jen platil jak mourovatej!

Služby nabízené CK Blue Style se nedaly plně využít, např. minigolf, protože okolí bylo zarostlé, vytopené šikovným zahradníkem, dráhy absolutně křivé!

Animační program neustále uvnitř. Jednou za pobyt ohnivá show, která lákala nazdobenými stoly s vodnicí... Kterou slibovali zdarma a když jste si sedli, chtěli 6 dinárů...

Pláž a moře  průměrně (2,1/5)

Moře sice studené, ale krásné.

Cesta na pláž není 200m, ale min 3x více, všude odpadky, rozjeté suché žáby, výkaly... Pláž tohoto hotelu oddělena dřevěným plotem, plná velbloudích a koních výkalů!! Nedostatek lehátek!

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Městečko Yasmine Hammamet je krásné, ale to je tak všechno... Okolí hotelu zarostlé a neudržované. U vchodu do hotelu ani fontána není funkční, nic není osvětlené...

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Velmi nepříjemný zážitek, už nikdy více s CK Blue Style, která nebyla ochotna nic řešit!

Lidi, pokud nechcete vyhodit peníze z okna, sem opravdu nejezděte! Není to o rozmazlenosti a zvyklostech na luxus, je to opravdu realita!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 15 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jirigusta: Tedy - 1. 8. 2013 16:22

zajímalo by mne, jak žijete vy ? V zámku se služebnictvem nebo máte celé patro v hotelu Burj Al Arab ? Tací jako vy , by recenze snad ani psát neměli. To co jste napsala - tomu neuvěří ani dítě a pokud ano , tak retardované. reagovat

Pavlína: Děláte si legraci? - 1. 8. 2013 21:59

Vy jste tam s námi snad ten termín byl a vše s námi prožil? Ona se asi jen tak z ničeho nic z toho zhroutila i delegátka, že? Z ničeho nic nám dala CK odstupné? Jste opravdu směšný a povrchní, že si opovažujete někoho urážet, kdo si prožil opravdu "skvělou" dovolenou... Bouřilo se nás tam termín před i po 95%! Promiňte, že člověk svou recenzí chce ušetřit další zklamání... Lituji Vás, jste opravdu ubohý člověk! A ani by mě nenapadlo, kdyby jste byl z cestovky a snažil se všechny nespokojené shodit, aby jste si nekazili reputaci.... reagovat

Pavlína: Re: Tedy - 1. 8. 2013 22:15

A fotky jsme si asi vycucali všichni tak z prstu! reagovat

Petra: Re: Tedy - 27. 8. 2013 12:12

Bohužel musím souhlasit s recenzí.. Vrátila jsem v neděli a není tam nic, co by nebyla pravda, možná bych ještě přihodila.. reagovat

kocmani: každý má právo na svůj vlastní názor - 1. 8. 2013 23:12

ubožák jste vy milý pane či kdo to vlastně jste, nikdo z nás si nevymyslel ani špetku toho, co je tu psáno, všichni jsme jeli na dovolenou si jí užít a ne psát sem nesmysly, vše je doloženo fotkami a všichni jsme oprávněně dovolenou reklamovali - to, že chceme aby nebyli napáleni další lidé si dovolujete odsuzovat? od toho recenze jsou a nemáte právo nikoho z nás tady urážet - fotky nás všech jsou toho jen důkazem reagovat

Petra: Re: každý má právo na svůj vlastní názor - 27. 8. 2013 12:16

Mám fotky skleniček, které v životě podle mě neviděly vodu, upatlané od ž***, tomu se totiž jídlo říct nedalo, navíc na jídlo se ve frontě čekalo i třeba 45 minut, což je docela maras na all inclusive, ze kterého vlastně udělali plnou penzi, neboť my už neměli ani odpolední pizzu.. až po třech dnech se probrali z komatu. Všude bordel, špína, neumyté skla, ať na stolech nebo dveřích. H*** se válely i půl dne přímo u mísy na WC vedle recepce. Co to je za úroveň? A to podotýkám, že pro mě to byla první dovolená tohoto typu, jinak jsem jezdila pod stan a bez jídla.. takže ty kecy o tom, že tady někdo žije na zámku, nejsou na místě.. A pokud s tím máte problém, doporučuji daný hotel, který CK Blue style v průběhu našeho turnusu již stáhla z nabídky, navštívit.. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání