zklamání
Recenze hotelu Eden Yasmine Resort Meeting & Spa **** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
13. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
89x |
Recenze se líbila: |
103
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
hotel absolutně neodpovídá 4*,
pokoje plné mravenců, neudržovaná pláž, nechutné jídlo, maso buď tvrdé nebo připálené a zcela znehodnocené, minimum ovoce, drinky přeslazené práškovým džusem,
animace do 2 hod do rána - hlasitá hudba, žádný klid a pohoda
Ubytování
průměrně
(2/5)
pokoje vlhké, plné mravenců
Strava a stravování
průměrně
(2,3/5)
strava špatná, maso tvrdé nebo spálené, velmi těžce se vybíralo
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,3/5)
na recepci neochota
Pláž a moře
průměrně
(2,7/5)
pláž špinavá, špatně udržovaná, moře teplé
Okolí hotelu
průměrně
(2,3/5)
všude nepořádek
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
velmi špatný dojem, už nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.