Napsat recenzi

Noční můra

Recenze hotelu TUI Blue Palm Beach Hammamet Hotel **** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 1 212x
Recenze se líbila: 507 čtenářům
Fotografie: 16
Videa: 0
Komentáře: 6
  • Nádherný výhled z balkonu Nádherný výhled z balkonu
  • pohled z balkonu pohled z balkonu
  • strop v pokoji strop v pokoji
  • obklady na WC a kupelne obklady na WC a kupelne
  • cesta k pokoji cesta k pokoji
  • před pokojem před pokojem
  • světlo v chodbičce pokoje světlo v chodbičce pokoje
  • pod balkonem pod balkonem
  • skvělá nabídka ovoce skvělá nabídka ovoce
  • skvělá jablka skvělá jablka
  • soukromá pláž soukromá pláž
  • soukromá pláž hotelu soukromá pláž hotelu
  • opět pláž hotelu opět pláž hotelu
  • fronta na oběd fronta na oběd
  • fronta na oběd 2 fronta na oběd 2
  • fronta z mého pohledu fronta z mého pohledu

Přeji všem dobrý den. Tento hotel jsem si vybral i dle recenzí, které byli velmi kladné. Udělal jsem tak i minulý rok při výběru pobytu v Turecku u jiné CK a udělal jsem dobře. Tentokrát bohužel. Měli jsem s přítelkyní pocit, že v Hamammetu musí být ještě jeden hotel stejného jména. Tak odpornou dovolenou jsem ještě nezažil.Tunisko je země, do které už ani náhodou a už nikdy z CK Blue Style a to kamkoli.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Při ubytování jsme po chvíli zjistili, že nemáme přikrývky, plesnivý strop, rozbitá klimatizace, nemožnost zavření dveří na WC. Ráno, když jsme uviděli vše za denního světla jsme zjistili, že z balkonu koukáme na střechu kuchyně ze které vedly vývody klimatizace. Na střeše neskutečný nepořádek. Nedopalky cigaret na kila.Po té jsme si u delegátky zajistili výměnu a to byl snad jediný klad celého pobytu.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Den co den to stejné. K snídani skutečně žádná změna. Další jídla o nic lepší. Například jsme měli minimálně 4x za sebou k večeři stejné ragú z hovězího, ledvinek a jater. Teď ovoce. To co je na oficiálních snímcích nikdy neuvidíte. Shnilé broskve, hroznové víno,jablka,hrušky. Shnilá rajčata, špinavé a shnilé salátové listy, špinavé nádobí,sklenice špinavé tak, že jsme si mysleli, že jsou z mléčného skla, špinavé stoly, židle, neustálý nedostatek příborů, neskutečný nepořádek v jídelních prostorech jako nedopalky pod stoly, jelikož se v celém hotelu bez omezení může kouřit a to v četně času jídla.Při každém jídle nekonečné odhánění much a koček.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Vybavení. No pokoje snad v pořádku. Služby katastrofa. Nic neudělají bez bakšiše.Ze tří barů jeden v all in ostatní za poplatek včetně plážového. Výběr minimální.Úklid minimální. neustálý nepořádek po celém hotelu. A pozor krade se v tomto hotelu a nikterak v malé.Přátelům se ztratilo 85 eur ze zamčeného pokojového trezoru. Vážená paní delegátka postiženým sdělila že to je poprvé co se něco takového stalo ale byli jsme svědky o pár dnů dříve toho, jak řešila s klienty Blue Stylu další krádež peněz. Reakce hotelu?Uklízečka, která byla v době krádeže na daném pokoji během čtyř hodin byla čtyřikrát jak bylo zjištěno z výpisu vstupů, neboť zámek je na kartu je muslimka, která se pravidelně modlí a tím pádem nekrade. Konec.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Špína, špína, špína.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Kdo zná ústecké Předlice, nebo jiná místa jako Chánov a podobná, tak ty vypadají proti okolí velmi dobře.Myslím, že víc to rozebírat nebudu.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Celkový dojem. Pokud chcete někoho hodně naštvat a potrestat za něco hodně zlého přesvědčte ho jak je tento hotel úžasný.Prosím berte počet hvězdiček za bezpředmětný, jelikož svou recenzi bez toho nemohu uvést. Tedy ve skutečnosti hvězdičky velká nula.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iveta a Milan: REAKCE NA RECENZI"NOČNÍ MŮRA" - 25. 9. 2013 10:10

V Hammametu je asi opravdu hotel stejného jména "Palm Bech Club".Také jsme měnili pokoj,který nám na recepci vyměnili bez problémů a s úsměvem i když bylo dlouho po půlnoci.Strava byla rozmanitá,každý normální člověk si mohl vybrat podle své chuti.Asi dalo hodně práce pořídit foto s jablky,kde bylo jedno natlučené.Nádobí bylo čisté,myté v myčce,ale pokud si pisatelé vzali po někom sklenici již použitou,pak není co dodat.V areálu hotelu je k dispozici klimatizovaná jídelna,kde se mohli nekuřáci v klidu a pohodě najíst.U jídelny se pohybovali 2 kocourci kteří nikoho neobtěžovali a byli spíše plašší,a jedno hravé koťátko.Ze tří barů byli pro All Incluzive k dispozici 2.V jednom nápoje a v druhém navíc teplá jídla mezi obědem a večeří.O třetím baru za polatek byli informace v CK Blue Style již při výběru zájezdu,ale to je běžné i v jiných destinacích.Co se týče úkildu,pokoje denně ulizené,čisté i bez bakšiše,během 11denního pobytu třikrát měněné ložní prádlo,denně čisté ručníky a osušky,víceméně jsme se chodili na pokoj jen vyspat-(kdo doma mění každý den ložní prádlo?)Páž byla denně udržovaná,moře průzračně čisté,kromě dvou dní,kdy bylo zataženo a velké vlny přihnali řasy-to je příroda.Po té byly řasy shrabány a odklizeny z hotelové pláže.Pisatelům této recenze by jsme pro příští dovolenou doporučili Dubai(7dní cca 80000,-na osobu) a ne hotel na 12dní za 30000,-pro dvě osoby.Iveta a Milan reagovat

helfried švagr: Re: REAKCE NA RECENZI"NOČNÍ MŮRA" - 25. 9. 2013 10:35

Zřejmě opravdu jsou v místě dva hotely se stejným jménem. Strava rozmanitá? To snad nemyslíte vážně? Snídaně stále to stejné. Studená míchaná vajíčka, stejné dva sýry, stejné dva salámy. Ta jablka neby la potlučená, ale ty tečky znamenali, že jsou červivá. Opravdu jste asi měli štěstí,že jste neměli hnilbroskve, hrozno. Opravdu jste asi měli štěstí, že jste 4x za sebou neměli k večeři stejný guláš. Opravdujste měli šěstí na moře. Ano řasy to je příroda. Ale začít uklízet pláž v devět hodin ráno? Nechat tam bez povšimnutí běhat velbloudáře, jehož zdroj obživy si ulevuje na pláž a nikdo to neuklidí?Opravdu jste měli štěstí i na čistotu. Já byl svědkem toho jak jedno dítě si čuchlo k talíři a odmítlo z něho jíst, že prý smrdí. Učinil jsem totéž a opravdu neskutečný pach. Opravdu jste měli asi štěstí na skleničky. Ať jsem vzal jakoukoli byla špinavá ale opravdu špinavá. Pokud jak si myslíte jsem si vzal použitou sklenici musel ji dát na stůl k tomu určený personál. Klimatizovaná jídelna?Nekuřácká? Nevím ale ne jen já viděl ale i spousty dalších jak se v ní naprosto normálně kouří.Mraky much. Proč? Protože úklid v jídelnách minimální.Ten druhý bar s odpolední jídlem. Viděli jsme jak číšník vybíra z košu plastové kelímky a nese je do baru. Zkuste hádat proč. Raději jsme si tam už nic nenechali nalít.Tak že asi jsou v Hamammetu dva hotely szejného jména. reagovat

Míla: Re: Re: REAKCE NA RECENZI"NOČNÍ MŮRA" - 28. 11. 2013 15:28

Když čtu Vaší recenzi na Palm Beach Club v Hammametu,tak mě přijde,že jste snad byli v jiném Palm.B.než my.Navštívili jsme tento hotel koncem června,začátek července 2013.Všude čisto.K snídani nejen vajíčka,párky,sýr,též palačinky,pečivo sladké,slané!Ovoce-melouny ,jablka,broskve,též čerstvé jahody!Obědy i večeře dobré!A nakonec plno zmrzlimy!Pořád tam kmital šéf a sledoval,zda je vše v pořádku.Kočky nás tam neobtěžovaly a v jídelně se nekouřilo!Byli jsme spokojeni tak,že příští rok jedeme znova! reagovat

Miluše: Re: REAKCE NA RECENZI"NOČNÍ MŮRA" - 17. 3. 2014 20:12

Souhlasím s Ivetou a Milanem!My jsme tento hotel navštívili koncem června 2013 a nemůžeme si na nic ztěžovat!Jídla dostatek,zákusky,zmrzliny,ovoce...Pokoj čistý.Pláž udržovaná. reagovat

veronika: (y) - 16. 3. 2014 19:48

docela mě dostává jaký maj na turisty asi dvojí metr a nejspíš záleží i na období, my říjen 2012 a musím podotknout,že pláže byli opravdu velmi upravené,jídlo chutné,hotel čistý a personál ochotný (ale tak leda ve snu) ,pláže odporně špinavé a to nemyslím jen řasy,nehledě na to,že přístup byl na vlastní nebezpečí a to mě teda fakt dostalo,personál děs a co se týká klimatizované a čisté jídelny pcha ,tak to je asi od roku 2013 novinka,na nás tam pomalu dělali ptáci co se tam vesele proháněli a těch švábů nemluvě,můžu říct,že do tunisu se už nikdy nepodívám a pokud se týče komentáře od Ivety a Milana -dubaj 3 hvězdy říjen 2011 cena cca14000 plus vízum je fakt krásná,trošku dražší ale odpovídá kvalitě,nicméně když srovnám Egypt-Taba 5 hvězd únor 2012 cena cca11 000,- luxus,jídlo,pláže,personál a vlastně vše,jediná nevýhoda že mimo hotel mrtvo a ani se nám nic nestalo. Tunis-Hammamet 4 hvězdy říjen 2012 cena cca12 000.- tak já sama za sebe fakt radši pojedu i ten Egypt a Dubaj nemluvě :) a že nejsem žádnej cíťa reagovat

Evik: Lidi prosím vzpamatujte se. - 1. 9. 2016 0:49

Všechny kladné komentáře píší si cestovky samy. Ten jejich rukopis je do nebe volající. Na tyhle blafy neskáču. Hotely v Tunisku po r. 2011 jsou prostě hrúza a nemá smysl si myslet, že některý bude lepší. A kdo si to myslí, tak at dále vyhazuje peníze za pobyt ohrožující zdraví.Zdraví Evan. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání