Pavel
Recenze hotelu Samira Club Spa & Aquapark Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Pavel |
Vloženo: |
4. 10. 2023 |
Pobyt: |
září 2023 |
Přečteno: |
9x |
Recenze se líbila: |
90
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Děs a hrůza.Strava každý den stejná, polévky 2 v poledne i večer stejné celých 11dnů,navíc moc nepoživatelné. doplňování stravy v podstatě žádné,hodně lidí mělo zdravotní problémy. Už nikdy více.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Špína,židle byly umyty asi v minulém desetiletí.Televize měla mít satelitní programy,ale byly tam 3místní stanice,které měly název zrnění,takže nekoukatelné.
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Jak se bude člověk cítit,když bude jíst každý den stejné jídlo a navíc hnusné. Něco takového mi dát manželka doma,tak má rozvod.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Animátoři se bavili mezi sebou,večer byl nějaký program.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
ta byla ze všeho nejlepší.
Okolí hotelu
průměrně
(3,1/5)
Bordel
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Hůza!!!!!!!!!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 66 z 88 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.