Napsat recenzi

Pavel

Recenze hotelu Samira Club Spa & Aquapark Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 9x
Recenze se líbila: 90 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Děs a hrůza.Strava každý den stejná, polévky 2 v poledne i večer stejné celých 11dnů,navíc moc nepoživatelné. doplňování stravy v podstatě žádné,hodně lidí mělo zdravotní problémy. Už nikdy více.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Špína,židle byly umyty asi v minulém desetiletí.Televize měla mít satelitní programy,ale byly tam 3místní stanice,které měly název zrnění,takže nekoukatelné.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Jak se bude člověk cítit,když bude jíst každý den stejné jídlo a navíc hnusné. Něco takového mi dát manželka doma,tak má rozvod.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Animátoři se bavili mezi sebou,večer byl nějaký program.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

ta byla ze všeho nejlepší.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Bordel

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Hůza!!!!!!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 66
z 88 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání