Napsat recenzi

Hrůza

Recenze hotelu Palador Beach **** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 879x
Recenze se líbila: 802 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Navštívila jsem hodně zemí a hodně hotelů ale nikdy jsem se nesetkala s něčím takovým jako je Palador Beach! Pokud jste Češi, nejezděte tam! Tento hotel je rozdělen do skupin...Francouzi a Rusové, ti mají všechno. Bohužel my jako Češi jsme pro ně jen do počtu. a krade se tam...bohužel zase jen Čechům se ztrácely věci.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Ubytování docela šlo, pokoje standartní. Nečekejte žádný luxus. Nefungující klimatizace, sprcha, chybějící toaletní papír, málo ručníků na pokoji, protékající záchod...naprosto běžná věc. Pokud to nahlásíte na recepci, možná se dočkáte nápravy ale jen možná. Naši sousedi, také Češi hlásili rozbitou klimatizaci ani po 4 dnech ji neopravili. A to bylo venku nejmíň 45°C a měli s sebou malé dítě.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Na čtyř hvězdičkový hotel, dost hrůza. Jídlo se opakovalo, dvakrát bylo kuřecí maso, jinak nebylo možné poznat co jíte. Maso bývalo většinou tvrdé nebo zase gumové jako žvýkačka. Pití vám dávájí do plastových pohárků, které následně vybírají z košů, umyjí je a dají znova dalším hostům. Talíře někdy moc nemyli jen utřeli hadříkem. Stoly byly špinavé, opatlané. Alkohol byl ředěný a nalévaný opět do plastových kelímků. Pokud se spřátelíte s vedoucím baru, dostanete do skleniček. Pokud jste Francouz nebo Rus také dostanete do skleniček. Pokud jste obyčejný Čech pohárky jsou vaše.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Recepce a bazén, pěkné ale to bylo bohužel vše. Výtah mají starý rozvrzaný, počmáraný, jezdil s námi nahoru dolu než se uráčil zastavit. Služby, jedině úklid pokojů a milé paní uklízečky. Jinak hrůza! A delegát? S ním nepočítejte, jeho zájem jsou výlety. Když jsme ho volali, nezvedal mobil. Konečně když jsme se dovolali, řekl, že není náš sluha aby přiběhl, kdy mi mu zavoláme. Prostě nezájem se s námi bavit či něco řešit. Prý tam není od toho. V hotelu se ztratil ze zamčeného pokoje mobilní telefon, z vedlejšího pokoje dvoje plavky, potápěčská sada, peníze, které byly v kabelce, kabelka byla v kufru a kufr schovaný ve skříni. Do pokoje vám může kdo chce, všichni mají klíče. Jednou naši přátele co bydleli o patro výš, přistihli jak jim z pokoje vycházejí dva mladí kluci, prý kontrolovali pokoj, zda je všechno v pořádku...bohužel protékajícího záchodu, utrženého závěsu, a kapající sprchy si nevšimli. Tak co tam asi tak mohli kontrolovat? Kde mají peníze, telefon a foťáky? Ani delegát, manažerka ani ředitel hotelu, toto neměli zájem řešit. Animátoři...jak se jim chtělo, žádný pravidelný program, nic! Všechno jedna banda zlodějská.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

To jediné bylo hezké, sehnali vám lehátka u moře i když bylo všude plno. Moře čisté, poslední den krásné vlny. To jsme si jako jediné užili

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Bordel, špína, vysypané popelnice, toulavé kočky, které s klidem vlezly do hotelu, do jídelny. I když v Tunisu se tak nějak s nepořádkem počítá, tohle byl extrém! Bohužel město Hammamet není určeno pro turisty, obchody skoro žádné, zábava také minimum

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Mám znovu psát že hrůza? Jeďte tam a uvidíte sami, jak se tam k Čechům chovají!!! Loni jsme byli v hotelu Les Pyramides a to se nedá srovnávat, přičemž to je tří hvězdičkový hotel. Ale u nás má hodnocení tak na 5*.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 17 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Dyksn: Byli jsme ve stejnem hotelu? - 7. 8. 2012 18:38

kelimky naslednee vytahuji z kosu? Nevim, ale at uz se jedna o bar v hotelu nebo na plazi po kazde vytahavoli s origo pytliku a pokud jste sli vecer na bar a cisnik videl, ze se zdrzime dyl tak naleval do sklenicek! Nadobi myte hadrikem? :D dovolte abych se zasmal, vetsinou bylo hodne omacek, moucniky polite medem - to by se paradne lestilo hadrikem ty hadriku. Animatori - jak se jim chtelo? Si delate srandu nebo jste chodili se zavrenyma ocima, aby jste mohli pomlouvat? Byl rozepsany pravidelny rozpis, at uz petang, beach volejbal, vodni polo atd. na vsechny akce lakali a pomalu vas tahali z lehatek aby jste si sli zahrat. Spina? Vysypane popelnice mimo centrum hotelu je temer vsude! Areal hotelu velice cisty a v okoli ostatnich hotelu take. Obchody? Nechodil jste nahodou na druhou stranu od hotelu smerem do neobydlene casti? tak nejak me to prijde. V okoli hotelu 4 obchody kde se dali koupit vsechyn zakladni veci jako suvenyry, drobne jidlo, kosmetika atd. a dalsi obchody pokud jste zasli kousek dal. Pokud jste chteli dalsi obchody, tak Vas taxik zaveze do centra na nase penize asi za 40 kc. Jedine co s vama souhlasim tak to, ze opravdu preferuji rrusy a francouze, ale ne tak ze vam by treba nenalili, kddyz si reknete,a le to ze meli treba rezerrvovane stoli s vyzdobou, ale pokud by jste jim zaplatil, tak Vam to urcite udelaj taky. A pokud letit na dovolenou za 14 000 na nejakych 11 dni, s jidlem, tak to asi opravdu neceka zadny extra luxus. Pro nas to byla fajn dovolena, kam bych se klidne vratil pristi rok. Nekteri lide jezdi hold asi na dovolenou, aby ji potom mohli v recenzi pomluvit ;) mozna nejaky komplex :D reagovat

Jimmy: Re: Byli jsme ve stejnem hotelu? - 8. 8. 2012 12:06

Tak za prvé, pokud jste byl poprvé na dovolené ve čtyř hvězdičkovém hotelu, tak se nedivím, že to pro vás byla fajn dovolená. Já už navštívila dost zemí a hotelů, jak už jsem psala. Hotel, který má čtyři hvězdičky, vypadá opravdu ale opravdu jinak!!! Ono je opravdu těžké vybrat kelímek z koše a nacpat je do obalu, to opravdu zvládne každý. A svůj účel to splnilo a vám to přišlo, jako že to vytahují z "origo pytlíku". Ano a talíře opravdu byly lesklé a mastné, jako když jsou otřené jen hadříkem a já s Vámi husy nepásla, takže oslovení "ty hadříku" jste si mohl odpustit. Nevím, asi jste byl v jiném hotelu, nebo pokud vám nevadí být páté kolo u vozu, po Francouzích a Rusech, příští rok tam leťte znovu! No a když se podívám na Váš pravopis, tak mi přijde že jste též Francouz nebo Rus. A Já opravdu žádný komplex nemám, spíš vy byste měl mít. S pozdravem J. A za svými názory na hotel si STOJÍM! reagovat

dyksn: Re: Re: Byli jsme ve stejnem hotelu? - 9. 8. 2012 15:54

Nevím kdo je na tom hůř? Jestli ten kdo vyhodil několik tisíc za pár dní nebo kdo si dovolenou užil. Hlavně čistého moře a sluníčka a slušného a čistého ubytování, jinak by jsme samozdřejmě byli taky velice nespokojení. A aby mě někdo lezl na dovolené do zadku, pro to tam opravdu nejedu. Ano, nedá se srovnat s luxusem naše a evropské čtyřhvězdičkové hotely a jejich, jenomže s tím jsme tak trochu počítali když člověk letí do takové země. Vy jste měla zkaženou dovolenou. Přijet na dovolenou a hledat chyby v maličkostech nemá smysl. Jen rada pro příště. reagovat

Jimmy: Re: Re: Re: Byli jsme ve stejnem hotelu? - 9. 8. 2012 20:22

A kdo říká, že já jsem si tu dovolenou neužila? Přes den jsem byla pořád v moři, které bylo krásně teplé a čisté, proto jsem k tomu také dala kladné hodnocení! Do té doby, než mi ukradli telefon z kabelky, ze zamčeného pokoje, jsem si dovolenou užívala. Pak nešlo ani o ten telefon ale o přístup lidí v hotelu, nikomu nevadilo že se tam krade a ještě mi pomálu div nevynadali za to, že jsem to vůbec nahlásila na recepci!!! A kdo psal něco o lezení do zadku? Jediné co jsem chtěla byla normální obsluha ale když číšníka požádám o láhev bílého vína, a po dvaceti minutách čekání donese skleničku červeného, teplého, trpkého vína a postaví ji přede mě...to mi opravdu normální nepřijde! Jednou jsem si sakra zaplatila all inclusive, tak chci all inclusive a né abych tam platila za to, že si můžu vzít láhev obyčejné vody na pokoj! Loni jsem byla ve tří hvězdičkovém hotelu také v TUNISKU a oproti tomuhle to byl luxus! Žádné chyby v maličkostech jsem nehledala, všechno se dá přežít ale přístup těch lidí mi opravdu hnul žlučí. A Vaše "ctěné" rady si laskavě strčte za klobouk! Nebyla jsem na dovolené poprvé. Spíš vy kdybyste potřeboval poradit, tak stačí napsat. reagovat

Dyksn: . - 11. 8. 2012 9:10

To víte že příště za Vámi příjdu o radu, Vy jste zkušená a víte co je nejlepší. My jsme byli spokojeni, téměř žádna věc co píšete Vy se nám nestala, takže to nějak neřešíme, tak si užíjte příští dovolenou. A myslím že je zde i víc spokojených, ne jenom my. Mějte se se pěkně a ať se Vám daří při příštím výběru. reagovat

Klaris: Skvělá dovolená - 16. 8. 2012 22:25

Souhlasím s Dyksn. Vše bylo v pořádku. Všimla jsem si taky že víc se všímají Francouzů a Rusáků, ale nás obsluhovali tak jak měli. To že jsem neměla nazdobeny stoleček a prostřeno mi nějak nevadilo. Hned když jsme si sedli nám přinesli skleničku a nabídli nám vodu nebo víno. Chování personálu, animační programy a moře se mi z celé dovolené nejvíc líbilo. Jediné co mi asi vadilo bylo to, že se často opakovalo jídlo.A s tím že Vám něco ukradli? Je to smutné, ale v Tunisku to tak bývá, takže příště sebou zámeček třeba na kufr a zamknout věci do kufru. PS: Za 11 000 kč, to pro mě byla skvělá dovolená:):):) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání