Napsat recenzi

Už nikdy více

Recenze hotelu Le Zenith Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 269x
Recenze se líbila: 484 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 13

Po přečtení recenzí a prohlídce fotek, jasná volba, ale.......Hotel na fotkách CK krásný, jak uvnitř, tak i venku. Ve skutečnosti špína, hotel z půlky vybydlený, personál nepříjemný.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Pokoje celkem útulné, na přespání stačily. Ručníky uklízečka měnila pouze za dinár, jinak za celý týden ne. Jeden den jsme ručníky ani neměli. Zůstal v koupelně jen jeden na podlahu.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Nápoje ředěné a točené do kelímků 150 ml. Nedostatek nádobí, příborů, hrníčků, skleniček. Když už byly, tak špinavé. Jídlo se opakovalo, tisíce příloh, ale nic k nim, naopak velký výběr zákusků, ale toho se člověk nenají. Pláž špinavá, neudržovaná, lehátka polámaná.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál na recepci nepříjemný, trezor nám dávali 4 dny, neustále nás odsouvali na další den, poté přišla na řadu stížnost delegátce a trezor byl ještě ten den. Obsluha baru nepříjemná. Na pokoji TV, která absolutně nehrála.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pláž špinavá a neudržovaná. Lehátka polámaná. Bar na pláži děs běs, do sprch a na WC jsem radši ani nešla. Do tohoto hotelu již nikdy více.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Všude nehorázný bordel a smrad.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Do tohoto hotelu určitě ne, do Tuniska možná. Myslím, že dovolenou v Chorvatku bychom si užili asi víc.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 63
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Šárka: Souhlasím - 16. 9. 2013 9:08

Máme stejné zkušenosti :-) reagovat

Kamila: Souhlas - 16. 9. 2013 10:32

I já jsem si z Tuniska odvezla stejný dojem (Sousse). :) reagovat

Jana: Nesouhlasím - 16. 9. 2013 14:38

Byli jsme v tomto hotelu rovněž (přelom srpna a září). Nemohu s Vámi souhlasit téměř v ničem, až na ten s prominutím bordel v okolí, ale to je hold Tunisko. Jídlo skvělé a hodně. Minimálně 4 druhy masa, ryby, pizza, hranolky, maso na grilu. Zelenina a přílohy. Pokud jste čelali knedo-vepřo-zelo, nebo řízky, vybrali jste si špatnou lokalitu. Personál usměvavý, ochotný a ručníky nám měnili denně (i když jsme někdy zapomněi na dinár). Pokoj jsme měli čisťoučký s výhledem na hory. Lehátka na pláži jsou nová, ale i stará. My jsme nikdy neměli problém s nedostatkem. Pláž byla uklizená každý den.Obsluha na pláži-2 protivní kluci. Kelímky na pití malé, ale nebyl problém vzít si rvnou 2. Problém s trezorem nemohu posoudit. Tuto službu nikdy nevyužíváme. V Chorvatsku byste si to užili minimálně za trojnásobnou cenu, pokud by to bylo letecky a allinclusive. reagovat

Věra: Re: Nesouhlasím - 16. 9. 2013 14:55

Knedlo, vepřo, zelo, jsme určitě neočekávali, nebuďte směšná. Je pravda, že tam bylo na výběr spousta zeleninových salátů a příloh, ale to je asi tak vše. Chodila jsem na pláž kolem 8 hodiny ráno a nikdy tam nebylo uklizeno, to vypadala líp pláž veřejná, než ta naše. Ale to je Váš názor a já Vám ho neberu. reagovat

Šárka: Re: Re: Nesouhlasím - 16. 9. 2013 18:10

Máte pravdu, já do recenze dávala i fotky jak byla pláž krásně "uklizená".... reagovat

Kamila: Re: Nesouhlasím - 16. 9. 2013 15:02

Promiňte, ale ručníky se mají měnit automaticky, a ne jen když personálu dáte dinár. Bohužel musím souhlasit s Věrou. Tunisko už nikdy více. reagovat

Alena: Re: Souhlasím - 18. 9. 2013 23:16

Souhlasím s Janou, my jsme též s ničím neměli žádný problém, kdo hledá více, nesmí si vybírat hotel se třemi hvězdami! reagovat

Jana: Už nikdy více - 19. 9. 2013 15:10

Paní Kamilo, máte pravdu, že se ručníky mají měnit automaticky ( a u nás to tak vždy bylo, když jsem je hodila na zem byly vyměněné). Dinár je asi 12 Kč a dávám ho ráda. V těchto zemích je to součást poděkování. Paní Alena má pravdu, že pokud jste náročnější, hledejte více hvězdiček. reagovat

Kamila: Re: Už nikdy více - 20. 9. 2013 7:35

Paní Jano, my jsme měli hotel se čtyřmi hvězdičkami a stejně jsme s ručníky měli problém, některý den nebyl žádný, když jsme je hodili na podlahu, buď tam zůstaly, nebo zmizely, ale žádný nový jsme za něj nedostali. Automaticky platit za něco, co už máme jednou zaplacené, mi přijde zvrácené. O dalších nedostatcích, podobných těm, které popisovala Věra, ani nemluvě. Myslím, že hotel se čtyřmi hvězdičkami už by měl mít služby na určité úrovni, ale Tunisko celkově o turisty moc nedbá. Divím se tomu. Chudá země, jako je ta jejich, by měla být za turisty více vděčná. Takhle je jen odrazují. Evropa je zkrátka skutečně hezčí, vstřícnější, vděčnější. A rozhodně ne zákonitě dražší! Toť zase můj názor. reagovat

Jana: Re: Re: Už nikdy více - 24. 9. 2013 10:58

Paní Kamilo, berte to tak, že Evropa je Evropa a Afrika je Afrika, a to se vším všudy. Nedá se to srovnávat. Vyberte si co Vám sedí a hotovo. Chápu, že větší problémy znepříjemní dovolenou, ale od toho je delegát a někde, fakt nefunguje. Cestovky by měli o stavu otevřeněji informovat. Já jsem si spoustu věcí našla na internetu sama, věděla jsem do čeho jdeme. Měli jsme štěstí na všechno (ubytování, jídlo, delegátku). V Tunisku jsme byli po druhé po 6 letech a taky bych tam nejezdila častěji. Po 1.jsme byli v Mahdii hotel Topkapi a ač měl hotel jen 3 hvězdičky, byl srovnatelný. Městečko Mahdia - mnohem pěknější než Hammamet. Pokud ale člověk hledá "pastvu pro oči", s Chorvatskem se to srovnat nedá. Tak šťastnou volbu příští rok :-) reagovat

Kamila: Re: Re: Re: Už nikdy více - 25. 9. 2013 13:16

Ano, tak to teď už budu brát, nedá se to zkrátka srovnat. :) Jen jsem si pro tohle zjištění musela projít nepříjemnou zkušeností, což je podle mě škoda. :( Kdyby CK více informovaly, jak píšete, možná by to bylo jiné. Také jsem si hledala hodně na internetu, ale když někdo někde napsal, že tam byl velký nepořádek a smrad, myslela jsem, že jen zrovna v tom jednom místě, nenapadlo mě, že to patří ke koloritu Tuniska. :-/ Někomu vyhovuje to, někomu to. Já už vím, že pro příště zvolím Evropu. Také vám přeji pro příští rok příjemnou dovolenou! :) reagovat

Věra: Re: Už nikdy více - 24. 9. 2013 8:42

Já myslím, že jsem poměrně nenáročná člověk, spokojím se i s dovolenou pod stanem, ale vzhledem k tomu, že to byla naše svatební cesta, čekala jsem od ní mnohem víc a ne jen, to, abych si ráno dávala pozor na to, abych na pláži nešlápla na odpadky, v jídelně pozor na příbory, protože rukama, jako spousta Tunisanů, já nejím a na další věci. Přijela jsem si odpočinout, což se trochu i povedlo, ale celou dovolenou mi kazil opravdu všudypřítomný nepořádek a neochota personálu. Nemluvě o tom, že hotel ve skutečnosti absolutně neodpovídá tomu, co je nafoceno u pořádající CK. reagovat

Hana z Hořovic: není pravda, že Afrika je Afrika - 31. 10. 2013 22:20

V hotelu Zenith jsme se i my necítili dobře. Nejvíce nám vadily lehátka jak na pláži-rozbitá, tak u bazénu - proležená a promaštěná. Celá jsem se osypala a musela jsem doma navštívit kožního lékaře. Vím, že jsem nebyla sama. Bodejť by ne, když na pláži byly slepice a psi. Kde si myslíte, že vykonávali tělesnou potřebu? V Africe jsem nebyla po prvé. 4x jsem byla v Egyptě a nedá se to s tímto hotelem srovna. V Tunisku jsem byla po 2. a po této zkušenosti - naposledy. Byli jsme od 14.-24. října a plážový bar nefungoval. Ono to skoro bylo jedno, protože bar u hotelu - otřesné. To, co nalévali barmani bylo ředěné, prostě nepoživatelné. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání