Napsat recenzi

hotel le zenith hammamet tunisko

Recenze hotelu Le Zenith Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 370x
Recenze se líbila: 482 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Jedním slovem katastrofa a navíc arabský doupě

Ubytování  průměrně (3,4/5)

velni jednoduché, stále se drbem tak snad jsme nic nechytlí

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

stále se opakující strava málo masa a když tak kuřecí je nasekané samá kost,fronta úplně na vše jídlo pití meloun atd.chybějící talíře příbory ubrousky skleničky k večeři není možně dostat čaj nic nenosí jen natahují ruce

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

jednoduché vybavení nepříjemný personál pouze jeden bar na celý hotel nedostatek lehátek, restauraci říkají jídelně

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

moře jako všude hezké pláž jedině na stojáka, lehátka zaberou ráno rusové a pak arabové

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

je to afrika všude humus a smrad

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

hrůza nedoporučuji 12.8.2014

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 63
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Michaela: souhlas? - 12. 8. 2014 20:46

Souhlasím, k tomu všemu problémy s vodou, buď tekla málo nebo vůbec, špína, ručníky takové lepkavé, stěny z papíru a špatně se otevírali dveře, jídlo celkem v poho, ale stále každý den to samé, limonády nezahnaly žízeň spíše naopak, alkohol se nepodobal alkoholu... Omáčky skoro bez masa a ostré.. Co se týče lehátek, ráno jsme si přivstali, abychom si zabrali nějaké to lehátko, v 8h jsme brali mezi posledníma... ale po obědě jsme měli ručníky na zemi a lehátko pryč :)))) doporučuji pouze pro velmi velmi nenáročné :)))) reagovat

Jana: Naprosto souhlasím - 14. 8. 2014 13:50

Naprosto souhlasím se všemi komentáři. V tomto hotelu jsme byli 12 dní a upřímně už v noc příletu jsme měli sto chutí otočit se na podpatku a odletět zpět. Byla to katastrofa. Již jsme podali reklamaci na cestovní kancelář *********. Tak pokud jste tak ještě neučinili, tak bude super pokud nás, co se ozvou bude více. reagovat

Jana: naprostý souhlas - 17. 8. 2014 20:55

Včera jsme se vrátili z dovolené, stále se nemůžu nějak vzpamatovat z toho co jsem zažila. Plně souhlasím se svou jmenovkyní i ostatními. Připadala jsem si jak čekatelka na cokoliv, co hotel nabízel. Zajímalo by mě jak mám podat cestovní kanceláři reklamaci. Bohužel jsem si neudělala žádné fotky, nemám žádný důkaz o tom že to, tak skutečně bylo. reagovat

Lucka: Super dovolená - 22. 8. 2014 11:42

Milé dámy, když jste zájezd kupovaly, informovaly jste se o tom, že jedete do Afriky? Upřímně řečeno, jestli jste se 16.8. vrátila, jela jste na dovolenou v nejvyšší sezóně, kdy jsou zájezdy velmi drahé a co tak vím, byl tento hotel jeden z nejlevnějších, takže by mě opravdu zajímalo, co jste čekala. Hotel měl samozřejmě chybičky, ale pokud chcete hotel bez chyb, jeďte do Karibiku a ne do Tunisu. Alespoň mě dvouminutové čekání na skleničku nebo talíř rozhodně dovolenou nezkazí. Pokud člověk záměrně žádné chyby nehledá, je to naprosto super dovolená!!! V Tunisu jsem byla již po páté a tento hotel mě mile překvapil. Vám všem, kdo si tady stěžujete na maličkosti typu - špatně se otvíraly dveře, doporučuji nekupovat nejlevnější zájezd, který je v nabídce, ale zaplatit si pětihvězdičkový hotel ve Španělsku či Řecku. Hezký den :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání