Napsat recenzi

1 x stačilo......

Recenze hotelu Le Zenith Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 625x
Recenze se líbila: 538 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Východ slunce - z balkonu. Východ slunce - z balkonu.
  • Pláž....k našemu hotelu. Pláž....k našemu hotelu.
  • Balkon. Noo, a dveře se otvíraly ven...na balkon. Balkon. Noo, a dveře se otvíraly ven...na balkon.
  • "Myší díra" - cesta na pláž. "Myší díra" - cesta na pláž.
  • Pláž k hotelu. Matrace za poplatek, bar již nefungoval. Pláž k hotelu. Matrace za poplatek, bar již nefungoval.

Byla jsem v Hammametu po 2., ale tentoktát jsem nadšená nebyla. Uvádí, že pláž je vzdálená 200 m. Není pravda, skutečnost je taková, že vzdálenost je cca 400 m. Na pláži slepice, psi, špinavá a polorozbitá lehátka. Promaštěnou matračku si můžete za poplatek půjčit. Jelikož jsme byli v říjnu, bar již na pláži nefungoval a v hotelu se dalo pít pouze pivo a káva. Ostatní pití (myslím tím alkohol) bylo nepoživatelné. Bylo to namíchalé kyselé víno se sodovkou. Kolem koňaku to ani "neprošlo". Tomu říkají all inclusive??? Pokud jsme si chtěli naředit limonádu s vodou v jídelně, byl problém - zakázáno.

Moře krásné, čisté, pokoje hezké, bohužel bez lednice a fénu. Malý balkon.

Shrnutí: 1 x stačilo. Příště jinam.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Ubytování jsme měli pěkné, 3. patro, výhled na moře a bazén. Na pokoji chybí lednice ( na chlazení nápojů) a v koupelně fén by měl být samozřejmostí.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava výborná. Snad bych jen vytknula to, že celý pobyt byly 2 druhy stejných polévek.

Velký výběr všeho - spokojenost.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál hotelu? Neochota v baru. Animační programy začínaly ve 22 hod. a končily ve 23. hod. Denně stejná hudba a vše se opakovalo. Nic - moc.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pláž vzdálená cca 400 m (ne 200m) . Musíte projít "myší dírou" a přes komunikaci. Pláž neupravená, lehátek málo a polorozbitá, promaštěné matračky za poplatek. Plážový bar zavřený.

Moře nádherně čisté a na to, že jsme tam byli od 14. října i teplé.

Přímo v hotelu je vnitřní bazén s horkou ( prý také ředěnou) termální vodou. Ale je tak horká, že v ní vydržíte max. 5 min. Na prohřátí je to bezva.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Okolí hotelu - špína, ale u nich je to normální.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Letos jsme byli v Egyptě, Turecku a naposledy v Tunisku. Tuto poslední dovolenou bych hodnotila jako nejhorší a do tohoto hotelu se určitě nevrátíme. Doporučila bych jen nenáročným.

Delegátka Eva D. neřešila problémy. Do hotelu jsme přijeli před 23. hod. a již jsme nedostali večeři. Zájezd měl být na 11 dní, strava byla pouze 9 dní + poslední den snídaně.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 63
z 106 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hana: Velké zklamání. - 25. 4. 2014 23:05

Je skoro květen 2014 a já se stále léčím - je to následek z října 2013 z hotelu Zenith. Snad to byl počáteční svrab nebo něco podobného ( léčba na svrab, kterou jsem prodělala, nikomu nepřeji). Na kožní chodím do dneška, mažu se různýma mastičkama a nic nepomáhá. Do Tuniska- hotel Zenith ...nikdy !!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání