Napsat recenzi

Už bych sem nejela...

Recenze hotelu Club El Bousten *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 441x
Recenze se líbila: 579 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • pokoj 112 s lednicí, velmi klidný, až na vzdálenou noční diskotéku od 23 hodin do 5 hodin ráno pokoj 112 s lednicí, velmi klidný, až na vzdálenou noční diskotéku od 23 hodin do 5 hodin ráno
  • hezký výhled z pokoje do neudržované vedeljší zahrady hezký výhled z pokoje do neudržované vedeljší zahrady
  • ranní pláž bez lidí... ranní pláž bez lidí...
  • vila Sebastian s krásným čistým a urdržovaným parkem asi 3 km od hotelu (taxikem za 4 TD, vstup 5 TD) vila Sebastian s krásným čistým a urdržovaným parkem asi 3 km od hotelu (taxikem za 4 TD, vstup 5 TD)
  • v pozadí jídelna, v popředí prostor pro večerní posezení v pozadí jídelna, v popředí prostor pro večerní posezení
  • za stromem balkon pokoje 111, velmi výkonná klimatizace, jeden z nejlepších pokojů za stromem balkon pokoje 111, velmi výkonná klimatizace, jeden z nejlepších pokojů

Pozor na recenze bez popisu, slouží pouze k vylepšení bodového hodnocení hotelu!

Jedná se o starší 3* hotel a je to na něm vidět téměř všude. Dovolenou zprostředkovávají 2 CK. Pokud budete mít tu lepší CK, máte vyhráno...

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel je rozdělen do bloků A, B, C, D, E (ty jsou strašné), a bungalovů. My jsme byli ubytovaní v bloku A pokoje v patře 111 a 112, vše bylo čisté, funkční, ručníky nepotrhané, ale občas z nich bylo cítit Savo. V přízemních pokojích a v bungalovech je vlhko, v některých je silný zápach z klimatizace, ve které je evidentně plíseň (nedoporučuji astmatikům a alergikům). Bungalovy číslo 549 až 597 jsou těsně vedle kuchyně, ze které se line neskutečný zápach a hluk z klimatizace.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Snídaně: po celou dobu jeden druh baget, žádné jiné slané pečivo nebo chleba, 1 druh salámu, 1 druh sýra, 3 džemy, vejce na tvrdo (někdy tam leželo hodně dlouho a mělo už velmi hnědý bílek), máslo, rozvařená rýže a zelenina (někdy plesnivá), 2 druhy sladkého pečiva. Mléko ve velké nádobě a instantní káva (na vlastní oči jsem viděla, jak kuchař nalil do velké nádoby s kávou odkapané zbytky z mističky pod kohoutkem). Na jogurt nebo tvaroh zapomeňte! Oběd a večeře podobné: mleté maso v různých tvarech a podobných zeleninových omáčkách (předpokládám, že se jednalo o recyklaci nedojedených jídel z předchozího dne), nasekané kuřecí a skopové kosti s trochou masa. Některá jídla silně pálivá.

Z ovoce meloun žlutý a 2x hroznové víno, jinak za 12 dní nic jiného. Zákusky, piškot s krémem, se lišily pouze horní vrstvou oříšky, kokos, kakao, čokoláda, želatina jinak naprosto stejné celý týden. Až po příjezdu 3 autobusů Bělorusů (150 lidí) se v jídelně ukázalo, že i tuniská kuřata mají prsa a objevily se 3 druhy nových zákusků. Alkohol se pravděpodobně také recykluje, z lahve od vína mi bylo nalité víno už namíchané s Colou, tak nevím, jak to jenom dokážou….?

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Hotelová směnárna směňuje velice ráda bez dokladu, dokonce zkouší na turisty, že nemají drobné a zaokrouhlují výměnu peněz směrem dolu na desítky. Na hotelu jsme dostali za 40 Euro 86 TD, po zaokrouhlení 80 TD a v Hammametu ve směnárně za 40 Euro 112 TD. Takže se opravdu vyplatí udělat si výlet do města, cesta tam a zpět vyjde na 10 TD (domlouvat cenu hned před nastoupením do taxíku, nad 5 TD nejít). Pokoje jsme měli vždy dobře uklizené. Zásluhou delegátky jsme byli spokojeni i se službami recepce, po nočním příjezdu jsme dostali každý 1,5 litru vody a ubytovaní jsme byli během 2 minut. Animační programy v pohodě, někomu se líbí někomu ne, ale snaží se. Mimo sezonu je plně postačujících asi 500 míst před podiem.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž krásná, čistá, moře teplé, bylo to to nejlepší na celé dovolené. Lehátek je asi 500, z toho je jich asi 100 až 200 rozbitých. V září je na hotelu okolo 400 lidí, takže lehátek bylo dost. V sezoně, kdy je na hotelu až 1 400 lidí je asi naprostý nedostatek lehátek, slunečníků, talířů, ručníků, příborů no prostě všeho….

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Záleží na kterou stranu se vydáte, v části kde bydlí místní je ohromný nepořádek, ve městě je to lepší.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Jedná se o starší 3* hotel a je to na něm vidět téměř všude. Dovolenou zprostředkovávají 2 CK. Pokud pojedete s CK Y*** t****, máte vyhráno a budete ubytovaní v pokojích bez plísně s televizí, některé i s lednicí a to vše bez příplatku. Delegátka bydlí na tomto hotelu a problémy hned a ochotně řeší.

Pláž krásná čistá, moře teplé s pozvolným vstupem. Tato pláž je i před vedlejšími hotely, které nabízejí podstatně lepší ubytování a stravování za velmi podobné peníze. Znám z vlastní zkušenosti z hotelu o 1 km dále. Do hotelu Bousten bych už nejela a nikomu bych ho nedoporučila.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání