Napsat recenzi

Průměrná dovča

Recenze hotelu Club El Bousten *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 234x
Recenze se líbila: 528 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 12

Když se člověk zamyslí,kvalita hotelu a služeb odpovídající ceně,jen by mělo vedení hotelu zvážit,zda jsou mu přednější zahraniční hosté a služby upravit jejim požadavkům,nebo hosté z řad místní komunity,protože si myslím,že v tom množství,které se tam o víkendech sejde není možné klidné soužití těchto dvou naprosto rozdílných kultur.

Ubytování  průměrně (3/5)

Pobyt od 30.8.- 13.9.příjezd do hotelu v ranních hodinách,v rámci možností alespoň trochu slušný pokoj až na potřetí,když recepční pochopil,že se nás tak lehce nezbaví a za bakšiš.Později jsme zjistili,že jsme dostali,že jsme dostali asi to nejlepší z pokojů,co hotel nabízel.Jen nečekejte slušný výhled,např.na moře a pod.,výhled je na další budovy,koukáte do protějších pokojů.Další mínus bylo,že jsme bohužel dorazili v období,kdy bylo dost deštivo,takže se to brzo ukázalo na vodě,která z několika míst kapala ze stropu,takže jsme měli vlastně bez příplatku ,,vodní lůžko,,.Pokoj jsme po týdnu vyměnili za suchý na stejné chodbě.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Zatím asi jedna z nejslabších,co jsme na dovolených zažili,úplně nejhorší snídaně,každý den pouze francouzské bagety,měkké,ale bohužel každá několikrát ohmataná hlavně hosty z řad místní komunity,vařená vejce,občas i míchaná,druhý týden i volská oka,když jste si vystáli frontu.Jeden druh sladkého pečiva,nepoživatelný salám,oschlý sýr,nějaká ta zelenina,na mazání rostlinné máslo,jeden druh zavařeniny.Kdo je zvyklý z dovolených na bohaté snídaně,včetně jogurtů,pudingu,medu,salátu z čerstvého ovoce,palačinek nebo lívanečků s čokoládou bude dost zklamán.Jediné zpestření jsou něco jako pečené vdolečky,když si vystojíte frontu,protože je to oblíbená strava místní komunity a dokuď jim to nepadá z talířů,neodejdou z fronty.

Celkový dojem ze stravování je tragédie,nepořádek v jídelně,špinavé stoly,otrávený personál,což se zase dá pochopit,potom co museli uklízet hlavně po místní komunitě,v jejich případě bych skutečně doporučila spíše koryta.

Hlavně víkendy se měnily ze stolování v boj o přežití,absolutní nedostatek talířů,příborů,skla,nestíhali mýt nádobí,což se dá i pochopit,vzhedem ke kultuře stolování místní komunity,byli jsme zhnuseni úrovní jejich chování.

Obědy a večeře lepší výběr než u snídaně,myslím,že tam nikdo hlady neumře,sladké na příděl,z ovoce většinou červený meloun,občas vodní,1x za pobyt broskve a hroznové víno.

Nejponižující jsou ty fronty,které opět místní komunita nerespektuje,boj o talíře,příbory a sklo.Ke konci jsme si už z toho dělali srandu a snažili jsme se jim to oplácet stejnou mincí.Odpolední palačinky nemá cenu komentovat,když jste vystáli frontu,dostal jste je přídělově,stejně tak zmrzlinu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Hotel je neudržovaný,celkový nepořádek a tak nějak zašlá špína,co se týče úklidu pokojů,asi jsme měli štěstí na slušnou pokojskou,za každodenní všimné bez problému s toaletním papírem,osuškama,čistým povlečením.Personál otrávený,na tak velký hotel a množství turistů málo lidí,nestíhali,i přes bakšiš,o který si neustále říkali nepříjemný a neochotný.Pouze jeden bar all incusive s věčnou frontou s 1 číšníkem,když už byl hodně nervozní dorazila 1 posila.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Jeden z mála kladů hotelu,pláž docela slušná,línějšího plavčíka jsme ještě nezažili,ten si tam tu praci opravdu odseděl,podložky na lehátka se platí,máte pocit,že ho obtěžujete tím,že jí chcete přinést,nezapomene Vám sdělit,že jste kapitalista,když nechcete celou dovolenou ležet na tvrdém:Když už se musí podložky platit,člověk by očekával,že budou alespoň čisté a suché,opak je pravdou.Jak večer opustíte lehátka,tak je ráno najdete,žádný úklid se nekoná,vysypat popelník musíte také zvládnout sami,alespoň že vybírá koše.Moře první týden vlny a řasy,za to nikdo nemohl,co mi vadilo jsou projíždějící velbloudi a koně,kteří trousili ,,koblihy,,,které nikdo neuklízí,a když se o to nepostará příliv,musíte dávat pozor kam šlapete.Kdo očekává průzračnou vodu a podmořský život,bude zklamán.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Jako všude kolem hotelu nepořádek,v okolí pár obchodů a restaurací,na žádné příjemné procházky okolí hotelu to není.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Takže Tunis po 2 a naposled,a už vůbec né tento hotel,snažili jsme si vybrat z našeho pobytu to pozitivní,na druhou stranu to byla naše volba hotelu,a myslím že to odpovídalo ceně.Narozdíl od některých našich soukmenovců,kteří očekávali za své peníze služby 5*hotelu,a neustále si na něco stěžovali,co se týče delegáta Aliho,občas jsem ho i litovala,spoustu věcí skutečně nemohl ovlivnit,to je na vedení hotelu,který byl asi sám se sebou spokojen.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Tereza: ???? - 16. 9. 2013 9:33

Jak je videt,tak by jste opravdu za par korun chteli zlate kliky.My jsme tu taky a nestezujem si.Vystat si frontu je normalni nijak zvlast dlouhe.Jidlo super.Nestezujem si.Zase tolik cizincu tu neni,spis cesi.Diky takovym lidem jako jste vy jsme meli hruzu odletet na dovolenou a jak je videt, clovek opravdu nemuze verit recenzim. reagovat

Majkako: Re: ???? - 16. 9. 2013 21:16

Tak to opravdu musíte být zvyklí na všechno. My když jsme tam jeli taky jsme byli připraveni na vše. Za ty peníze jsme toho moc nečekali, ale tohle opravdu nešlo. Procestovali jsme toho dost, ale tento hotel byl ten nejhorší kde jsme byli tady nic nefungovalo a fungovat nikdy nebude. Podívejte se na mé video z tohoto hotelu je tam vše reálně vidět, je zde v recenzích. A opravdu to není žádná fotomontáž. http://www.youtube.com/watch?v=2L4MNnzc_3k reagovat

Jitka: Re: ???? - 16. 9. 2013 21:37

Terezo - to nemyslíte vážně - to jsem se zasmála : "vystát si frontu je normální ..... a jídlo super"???? - zažila jste tam přeplněný hotel a nájezd místních obyvatel????- když se tam perou a berou vám z ruky talíře, příbory, hrnečky atd. jídlo (maso) si vybírají na talíř rukama-když se jim nelíbí hodí ho zpět, příděly moučníku (2ks 2x25cm) atd. atd. - já to tam zažila a bylo to ponižující, - to nemá nic společného s all inclusive! Že nebude ubytování přepychové - s tím jsme v 3hvězd.hotelu počítali, ale i tak mělo několik rodin hodně velké problémy s přiděleným ubytováním, no a my jsme tam zažili JENOM šváby ! - Minulý rok jsem byla také v Tunisu a strava byla výborná, pestrá, hodně ovoce a zeleniny - všeho dost a bez front a přídělů!!! - ale to co bylo tady - hrůza !!! - Takže dávám ve všem za pravdu autorce recenze (Maxina). reagovat

Jitka: Re: Re: ???? - oprava - 17. 9. 2013 9:37

oprava : - moučníky velikosti 2cm x 2,5cm a pouze 2ks, a když chtěli rodiče svým dětem dopřát více kousků - museli vystát frontu znovu a znovu.......................... reagovat

Maxina: Re: ???? - 17. 9. 2013 10:41

Vážená Terezko,opravdu štěkáte na nepravý strom,já jsem jen objektivně popsala realitu hotelu,skutečně jsem neočekávala žádné zázraky,a jelikož jezdíme hodně do arabských zemích mám s čím srovnávat.Naopak jsme patřili mezi ty,kteří si nechodili pořád na něco stěžovat,nenadávala jsem na rozdíl od jiných delegátovy,nesepisovala jsem stížnosti a a nebudu nic řešit přes tisk a televizi,jak tam mnozí vyhrožovali.Jen jsem napsala svůj názor na tento hotel,tak trochu jako varování pro další potenciální klienty tohoto hotelu.Jestli jsem Vás tím pohoršila rozhodně se Vám nemíním omlouvat,ale rozhodně jsem neočekávala zlaté kliky..... reagovat

petr: Re: ???? - 17. 9. 2013 11:55

Tak tady čtu komentář o zlatých klikách a pár korunách,je vidět že jste toho opravdu málo procestovala.Možná jste také z CK a proto hodnotíte vše kladně,tak hlavně pozor at si nepřivezete z té dobré stravy a čistoty střevní problémy nebo něco horšího.Strašidelnější dovolenou jsme nezažili. reagovat

petr: Re: ???? - 17. 9. 2013 12:14

Dobrý den,tak tady čtu Váš komentář o zlatých klikách a pár korunách,asi jste toho opravdu málo procestovala protože i nenáročný člověk tohle nemůže chválit a nebo jste od CK potom to chápu to kladné hodnocení.Hlavně si dávejte pozor na to dobré jídlo a čistotu aby jste neměla střevní potíže a nebo nedej bože něco horšího......Tohle byla nejhorší dovolená co cestujem. reagovat

Romana: pruměrná dovča - 16. 9. 2013 21:30

Dobrý večer p.Terezo,nyní čtu váš komentář k recenzi H.El Boustnu a aspon jste mě ujistila že jste alespon trochu spokojený.Taky jsme se báli toho co jsme zde četli....ale mi byly v období Ramadámu,kde byli samý češi ale jakmile jim končil ,tak nám bylo naznačeno že jsme zde byli ve správném čase....a že je teprve čeká mazec.Araby jsme zažily 2 dny a stačilo a to jsme říkali ,co by dělali kdyby byl hotel plný..my měli opravdu všeho dostatek ,jídla ,pití.pokoje uklizené,ale když jsem to zde psala,někteří odepisovali tak hnusně...prostě jsme jenom lidi.Kdyby jsme zažili to co oni ,tak bych to zde nevychvalovala...byli jmse od Ck you travel,super delegátka,cokoli jsme potřebovali,tak nám vyhověla...je pravda že by měli sem bud jezdit evropané,nebo mít naká opatření,jinej systém v hotelu ale asi jim to je jedno....přeji vám at si to tam užijete... reagovat

lenka: zly sen - 20. 9. 2013 23:18

V tomto hotelu jsme byli letos v lete a byl to zly sen.Dovolenou reklamujeme a uz to nechceme zazit.Opravdu ztrata dustojnosti.Poslala bych tam hygienu! Pani Tereza bud keca, nebo neni pri smyslech. reagovat

Jana: zlý sen - 21. 9. 2013 20:53

Dobrý den Lenko, musím se zastat Terezy, protože jsme se včera vrátili a vše bylo naprosto v pohodě.. Vy jste zřejmě chytli plný hotel a špatný pokoj a od toho se to celé odvozuje... Fronty nebyli víc jak na 3minuty, talíře, příbory, to vše taky bylo..na každého se dostalo.. doplňovali vše.. Takže Tereza NEKECÁ a při smyslech je...!!!! My jsme byli naprosto spokojení.... reagovat

Michaela: pro nás to byla super dovča - 2. 10. 2013 4:01

mám pocit že jsem byla asi v úplně jiném hotelu než většina zde a nebo jsme měli asi na vše štěstí(bez bakšiše, dávali jsme drobné pouze čišníkům v denním baru na vystavený talířek) každopádně pokoj jsme měli vždy celkově čistý, uklizený, osušky vyměněné už do oběda,vytřeno, klimatizace i TV fungovaly, odpadky v moři jsme tedy zažili jen jednou a jeden den bylo přeplněné moře chaluhami-což je v moři podle mě občas normální,to hotel těžko ovlivní, na pláži bylo dostatek lehátek,u slunečníku jsme měli vždy popelník,animátoři úplně v pohodě,měli připraveno dostatek aktivit, marocká kavárna s donáškou - výborná, to že po pláži běhá tuniský maník a nabízí kde co je tam normální, bazény čisté, větší frontu v restauraci jsme zažili jednou kdy tam opravdu bylo dost místních, jídla tam bylo dostatek, vše doplnili, pokud si nevšimli, upozornili jsme čišníka a během pěti minut tam bylo to co před tím došlo, zákusky jsme si mohli brát dle libosti, z ovoce dva druhy melounů, hrušky a jablka,pro nás tedy vše OK., delegát to během našeho pobytu opravdu neměl jednoduché, lidé si stěžovali, ale my opravdu neměli na co. reagovat

niky: Re: pro nás to byla super dovča - 8. 10. 2013 12:34

naprosto souhlasím s kladnými rececnzemi, byli jsme zde potřetí za 4 roky, vždy se zde ráda vracím, jsou tam super lidi a to nejsem od CK. Veronika úžasná, vždy ochotná.Bohužel lidí, kteří Vám, kteří si stále stěžují je tam tolik, že bych nejraději utekla, ale od nich. I kamarádka, která se nerozčiluje, tam na ně chytla takové nervy, že si to za rámeček nedali. Také na dovolenou musím rok i dva šetřit, ale tady je ráda utratím. Vždy bylo čisto a pohoda a byli jsme tam srpen- září, takže araby jsme zažili, to byla opravdu hrůza, ale toto uznávali i zaměstnanci hotelu. Takže sem se kdykoliv vrátím. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání