Napsat recenzi

hotel Ksar

Recenze hotelu The Ksar Charming Hotel & Spa *** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 128x
Recenze se líbila: 489 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkový dojem dobrý. Animátoři úžasní, už jenom kvůli nim stojí za to do tohoto hotelu jet.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Ubytování dobré. Pokud není něco vpořádku je třeba se ozvat. Při příjezdu jsme byli ubytováni v přízemí hotelu z výhledem do zanedbané zahrady ve které byly zřejmě umístěny odpadní jímky. V pokoji byl z tohoto důvodu zápach a nedalo se nijak větrat. Klimatizace nefungovala, Dle sdělení delegátky funguje pouze do konce září. Druhý den jsme požádali o výměnu pokoje a bylo nám ochotně vyhověno - dostali jsme pěkný pokoj v prvním patře a kupodivu tam fungovala i klimatizace. Ráda bych zde, ale upozornila na to, že v agentuře přes kterou jsme zájezd objednávali, nám její zaměstnankyně na dotaz kam jsou situovaná okna hotelu sdělila, že do zahrady a na moře. Toto sdělení se naprosto nezakládá na pravdě (nevím proč takto mylně jsou klienti informováni). Okna pokojů jsou situována buď do zahrady nebo na bazény. Na moře není z tohoto hotelu vidět vůbec, protože mezi pláží a hotelem Ksar, stojí ještě jedna řada hotelů, pak je silnice a teprve ve druhé řadě se nachází výše jmenovaný hotel. Z tohoto důvodu se také vůbec nezakládá na pravdě informace, že pláž je vzdálená 250m. Pláž je vzdálená 250m, ale vdušnou čarou, tedy pouze pro ty hosty, kteří umějí létat. Náš odhad vzdálenosti na pláž je tedy cca třičtvrtě až jeden kilometr, protože již zmíněnou řadu hotelů na pláži musíte obejít. V tomto ohledu jsou tedy klienti klamáni.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Stravě se nedá naprosto nic vytknout, právě naopak. Jídla bylo dost, výběr víc než velký. Určitě si každý mohl vybrat. Spíš byl problém si vybrat v tak obrovské nabídce. Spoousta zeleniny, zeleninových salátů, ryby v různých úpravách, maso hovězí, kuřecí, skopové, vše výborně upravené. 3x jsme měli i kuřecí řízky. Každý den výborná polévka. Spousta úžasných zákusků. 3 druhy výborné zmrzliny. Každý den k obědu byla i pizza. Vždy něco na grilu (k obědu i večeři). Nepřeberné množství nápojů včetně dobrého vína (bílé, růžové, červené). Obrovský výběr byl i na sníaňových pultech. Nápoje k snídani kažý den: káva, mléko teplé i studené, čaj, kakao a 2 druhy džusů. V jídelně i v barech byly k dispozici galony s vodou, takže nebylo nutné si vodu kupovat, ale dala se natočit do plastové láhve ze "studánek" s galony.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Vybavení hotelu je standardní. Personál hotelu je ochotný vždy vyhovět. V prostorách hotelu je čisto a vždy uklizeno, stejně tak i na pokojích. Pokojské uklízejí pokoje denně. Pokojským jsme nenechávali peníze, ale každý den v rohu postele čokoládu. Spokojenost byl na obou stranách. Denně jsme měli na posteli z ručníků nebo prostěradel vytvarované nějaké zvířátko. Ručníky se mění denně.

Animátoři byli nejúžasnější. Nepoznali jsme nikde nic podobného. Denně večer měli připravený program, denně u bazenu zvali na vodní gymnastiku a vodní pólo, věnovali se dětem i hostům celý den na 100 procent. Dokáží se i domluvit česky. Kdo chce může si s nimi i na láži zacvičit ve vodě nebo zahrát petang. I tam se hostům věnují naplno. Na plážích jiných hotelů jsme nic podobného nezaregistrovali. Určitě stojí za to vidět a zažít něco tak ohromě lidského a krásného jako je péče animátorů tohoto hotelu o hosty.

Pláž a moře  průměrně (2,9/5)

Pláž hotelu je písečná, lehátka nikdo nepřipravuje, tak jako je tomu na plážích jiných hotelů. Když chcete lehátko, které je nerozlámané nebo není někde prasklé, musíte si ho sami v hromadě lehátek najít, což je dost problém, protože nepoškozených lehátek je velice málo. Celkově je na pláži lehátek a slunečníkú málo. Nedokážu si to představit v plné sezoně. My jsme zde byli v říjnu a byl s lehátky dost problém. Na pláži hotelu Ksar není žádný jeho zaměstnanec, který by se o lehátka staral - to jsme nikde jinde v žádném hotelu, kde jsme byli al inclusive, také nezažili. Všude bylo samozřejmostí, že byly denně lehátka připravená pod slunečníky a hosté si je nemuseli sami tahat a přebírat. V moři u této pláže by naházeny zbytky dlaždic nebo nějaké sutě s kamením, takže bylo nutné chodit o kus dál. Asi třetí den pobytu byl vstup do vody již dobrý, zřejmě díky přílivu a odlivu bylo kamení zahrnuto pískem. Dost nepříjemní jsou i pronajímatelé koní, kteří si pletou pláž s prérií a jezdí po pláži na koních velice rychle. Je to nebezpečné hlavně pro malé děti.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Okolí hotelu se nedá nic vytknout, snad jen to, že "hromádky" po velbloudech a koních nikdo neuklízí. Ale jiný kraj, jiný mrav.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Celkový dojem z tohoto pobytu máme dobrý a dovolenou jsme si opravdu užili.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 53
z 78 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání