Napsat recenzi

Komáří farma

Recenze hotelu Meridiana Djerba **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 886x
Recenze se líbila: 503 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Africe jsem po 6. a v hotelu Meridiana vévodí největší zklamání.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Po příjezdu na nás čekali připravené pokoje, kde nás ovšem čekala komáří farma, na což jsme byli upozornění již naší delegátkou a čehož jsme si ostatně všimli při prvním obědu, kdy jsme viděli jelita na ostatních hostech.

V pokojích je lednice, jejíchž obsahem = 1 voda v láhvi (onen minibar).

Čistota pokoje nejhorší ze všech Tunisek a Egyptů, co jsme zažili.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Jídlo ucházející, velmi mě překvapili mořské plody, kde byly - slávky, chobotnice, krevety...moc jsem se těšila, kdybych v průměru v každém druhém pokrmu neobjevila černý vlas. Servis v jídelně ucházející.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Služby personálu mne zklamaly již první den. Přijeli jsme do hotelu cca kolem 10-11 hodiny, kufry nám odnesli až na pokoj (samozřejmě za bakšiš) a poté jsme měli informační schůzku, která trvala cca do 12-ti hodin. Poté jsme si chtěli jít vyzvednout ručníky k moři - omyl, ručníky se vydávají 8-12 a poté 15-18. V půl 3., kdy nám začalo pršet jsme se uklidili na pokoj a usnuli, v 17:30 jsme si šli vyzvednout ručníky, abychom si jimi ráno mohli zamluvit ráno lehátka na pláži a jít se alespoň první den vykoupat, když nám konečně přestalo pršet. To jsme ovšem nevěděli, že máme smůlu a ručníky se vydávají pouze do 17:30. Upozorňuji, že na cedulce bylo, že se máme vyčkat 10-15 min, takže jsme čekali a cca po 5 min za námi přišel animátor, že to zařídí. V 6 hodin přišli cca 3 animátoři, kteří nám oznámili, že finish - ručníky až zítra. Mluvili jsme anglicky, kdy jsem se jim snažila vysvětlit, že jsme přiletěli dnes, máme 7 dní a že bych se alespoň ráda vykoupala ten první den, když přestalo pršet, stále mi říkali, že máme smůlu. Řekla jsem tedy, že se jdu zeptat na recepci, to se animátoři zarazili a snažili se mi vysvětlit, že mi ručníky nemůžou dát, neboť se tam někomu musím podepsat a že na recepci nic nevyřeším a oni z toho budou mít problémy. Nakonec jsme se domluvili, že se půjdu zeptat na recepci. Na recepci se mi pán vysmál, bylo 18:05, že už je konec a tak jsem se mu snažila dokola vysvětlit, že se chci koupat a on dokola mlel, že mi ručníky dát nemůže, dokonce byl arogantní a vysmíval se mi, že si asi dělám legraci! To mě velice naštvalo, musím říct, že v každém hotelu vždy vyšli vstříc! Poté jsem se mu snažila vysvětlit, že nevadí a nechci dělat problémy, vezmu si ručníky z pokoje a ráno vyřeším ostatní - bylo mi sděleno, že nemůžu. Nevím, jestli mi pán nerozuměl, když jsem mu řekla: "Can we take the towels from our room?" a stále říkal - no tomorrow nebo o co šlo...

Recepce a tento přístup mě velice zklamal!

Animátoři se snaží být milí. Personál v jídelně a na barech velmi milí.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pokud vlastníte rybářské holínky, tak se Vám zde budou jednoznačně hodit! :-) Chaluhy téměř 2 metry od břehu a jejich výška cca 50 cm.

Bylo nám sděleno, že chaluhy tady ničit je zakázané = je to o štěstí, co moře přinese, takže pokud máte rádi překvapení, tak Vás každé ráno jedno čeká...

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Okolí hotelu je fajn, je tu bezpečno a klasické smlouvání je na denním pořádku téměř v každém hotelu.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Hotel Meridiana mě odradil a vím, že do Tuniska už nikdy nepojedu. Neporovnatelný servis s Egyptem. O Evropě nemá cenu mluvit.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 4 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání