Napsat recenzi

Celkova nespokojenost. Pochvalit mohu jen delegatku Blanku za jeji vstricnost, dochvilnost a zajimave povidani pri vyletech.

Recenze hotelu Hotel Sidi Mansour Resort & Spa **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 199x
Recenze se líbila: 507 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Co me sokovalo hnéd pri prvnim vstupu do hotelu, - byla necistota, tedy spina - veskere koberce byly flekate tak, ze nebyla poznat puvodni barva.

Vse, ceho se clovek dotkl, at zu v hetulu nebo i pokoji, bylo ulepene a mastne...

Za cely pobyt nam nebylo vymeneno povleceni ( ve 4* hotelu ?)

Asi 2x se stalo, ze nam sice byly odebrany pouzite rucniky , ale o nove jsme si musely rict, abychom se mely do ceho utrit.

Umyvadlo v koupelne napr.pani uklizecka neumyla za cely pobyt vubec, zachodove prkenko melo prasklinu, ktera delala pobyt na wc dost neprijemnym.

´Celkove jsem se citila ne jako ve 4* hotelu, ale jako v ubytovne.

Obrovske kupy odpadku, ktere nebyly ani v nejakych obalech ci pytlich ( chce se mi rict - skladky) po stranach cest pri ceste autobusem z/do hotelu me sice vydesily, ale po par dnech pobytu jsem si na tento obrazek zvykla, nicmene prijemne to tedy nebylo.

Take jsme pri prijezdu do hotelu dostaly jakesi pasky - dlouhe tenke pasky z pevneho plastiku, ktere jsme meli 24 hodin na sobe, nedaly se sundat, byly ostre, skrabaly a nicily nam obleceni, clovek musel byt porad ve strehu, aby se o ne neporezal nebo si neponicil odev, a to i ve spani.

Navic jsem si pripadala jako okrouzkovana slepice...pokud jsem si stacila vsimnout, tyto pasky meli zase jen Evropane....

Ackoli nam bylo pri koupi zajezdu receno, ze v Tunisku prsi max. 2 dny v roce, (tedy vicemene nikdy) - proprsela nam uplne cela dovolena.

Pri fakultativnim vyletu na velbloudech jsem byla nekolikrat poprosena mymi pruvodci o "baksis" - jakysi peniz navic., pry pro velblouda. Pritom samotna vyjizdka na velbloudovi nebyla nejlevnejsi, prislo mi to jako zebrani,a to vazne nebylo prijemne.

Ubytování  průměrně (4/5)

Ubytovani na opacnou stranu nez byl bazen i more, tedy na stranu hlavni cesty pred hotelem, = bylo tam velice hlucno, a to i do pozdni noci.

I ostatni Cesi, kteri s nami prijeli, nebyli s ubytovanim spokojeni ( hlucnost,smrad, , pocit nebezpeci kvuli nemoznosti neuzamykatelnosti balkonu a ubytovani v prizemi...) a pokusilo se hned po prvni noci vymenit svuj pokoj za jiny.....s neuspechem.

Balkon se dal jen privrit, kdokoli se vsak mohl dostat dovnitr i z venku., v kteroukoli denni i nocni hodinu.

Navic byl cely Balkon tak hrozne zapraseny a spinavy, ze se nedal vyuzit ani k posezeni.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Strava: temer kazdy den jsem meli k jidlu skoro to same, mozna s jednou obmenou denne.

Skoro vse bylo smazene, fritovane, grilovane - vetsina ceskeho osazenstva hotelu ,pokud vim - dostala po par dnech takove stravy prujem.

Pri zaplaceni "all inclusive" jsem ve 4* hotelu opravdu necekala, ze pokud v tom jejich teplem pocasi dostanu chut na "obycejny" nanuk, budu si ho ovsem muset koupit.

Take jsem ocekavala alespon 1 den/vecer, kdy by se podavalo typicke tunisske jidlo+ neco jako tradicni tunissky vecer (ktery pry v jinych hotelech i probehl) - lec nekonalo se.

Jedine, co bylo v hotelu opravdu chutne , bylo ovoce , podavane na veceri - ovsem jakou zasluhu na Tom ma sam Hotel, to je otazka.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

SLUZBY - Host vetsinou vsude dlouho cekal, nez byl obslouzen - obsluha u baru, recepce...

Take jsem si nemohla nevsimnout, ze personal recepce klidne nejdrive obslouzil i nekolik jinych ( 5, 6 ..) hostu - Turku, Arabu, zen celych zahalenych v odevu, - kteri prisli k recepci az po nas, ale zjevne nebyli Evropane, popr. Cesi - nez se milosrdne zacal venovat nam.

Nekolikrat jsem si nemohla vymenit vysi castky za tunisklou menu, jakou jsem chtela, s oduvodnenim personalu, ze bud nema na vymenu nebo nevede tzv. drobne, vymeni i vyda pouze papirove penize ( !?).

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Plaz a more - plne hromad morskych ras a neporadku, proto jsem nakonec za cely pobyt do more ani nevstoupila, i kdyz jsem samozrejme prave proto koupila pobyt u more....

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Okoli hotelu - okoli u bazenu a u hlavniho vchodu pusobilo upravene, pokud se ovsem clovek vydal par metru k mori - Neupravene, spinave, vsude se povalovaly odpadky.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Je mi lito, ale do Tuniska uz se nevratim a nikomu nedoporucim tam jet, spis naopak.

Mozna to bylo i zklamanim se v hotelu ( lide z jinych hotelu byli prece jen o neco spokojenejsi..)

Tu jednu hvezdicku za celkovy dojem si zaslouzi delegatka Blanka a i samotna projizdka na pratelskem velbloudu byla hezkym zazitkem. Vse ostatni bylo vice ci meine velke zklamani a presne takove "dovolene" se pro priste radeji vyhnu.

Hotel nejenze nedoporucim nejlepsim pratelum, ale nikomu! Doporucit se snad da jen osobam, ktere touzi po dobrodruzstvi (a snesou hodne necistoty) , nikoli po dovolene.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 20 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ella: Dobrodružství - 3. 9. 2016 23:42

Já myslím, že hotel by byl vhodný pro naše bezdomovce, na jídlo by se vykašlali, hlavně pití a aspon by tam uklidili ten největší binec. Nějaká nadace by jim mohla takovou dovolenou dopřát, ale pro normálně pracujícího člověka je to silné kafe. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání