Napsat recenzi

Na fotkách to vypadalo lépe.

Recenze hotelu Fiesta Beach Djerba Hotel **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 26 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Bohužel letošní dovolenou jsme si zase tak pěkně neužili jako loni. Na fotkách hotel vypadal velice pěkně, ale skutečnost byla trochu jiná. Jelikož jsme přiletěli večer a na hotel jsme se dostali až okolo 22h, bylo nám řečeno, že už pro nás nemají žádné jídlo a že si musíme tedy počkat jestli chceme večeřet. Že po půlnoci u bazénu dělají pizzu. Mladej nevydržel a usnul, tak byl hladem až do snídaně.

Ubytování bylo celkem zastaralé, nábytek hodně opotřebovaný, prostě nic moc. Čistota a pořádek v rezortu by chtěla rozhodně zlepšit, vajgle všude kam se člověk podíval. Na pokoji se moc neuklízelo a objevili se tam i šváby. Neodtékal odpad u vany, před vchodem smrděl celou dobu pobytu odpad (septik), což bylo poslední dva dny cítit i v pokojích. Kdo je alergický na kočky a psy, ten by sem neměl jezdit vůbec. Kočky se pohybují po areálu a psy na pláži.

Koupání super, jak pláž tak bazény, u dětského bazénu byl plavčík, ale u hlavního bazénu nebyl. Což se v pondělí málem stalo osudným jedné slečně. Naštěstí pán si jí všimnul, vylovil ji a podařilo se slečnu po delší resuscitaci zachránit.

Hudba u bazénu a animačních programů, je celkem katastrofa. Zbytečně nahlas, což ty vychrchalné reprobedny moc nedávaly a poslech nebyl příjemný, spíš obtěžující. Jako zvukař a DJ si to dovolím takto hodnotit.

Chybí tady zastoupení Českého animátora, proto člověk ani pořádně nevěděl co se kdy bude dít.

Ubytování  průměrně (3/5)

Výměna ručníků a doplnění pití do lednice bylo jak na houpačce. Jeden den v pořádku a druhý den ošuleno.

Po nahlášení, že neodtéká odpad se nic nedělo. Až po druhé urgenci se teprve začalo něco dít. Dvě hodiny se s tím místní údržbář crcal a se slovy, že je to OK odešel. Bohužel odpad odtékal ještě hůř než před jeho zásahem.

Lampičky na pokojích drželi sílou vůle na zdi.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jídlo klasika, bohužel každý den defakto to samé, což po pěti dnech už člověk hledal změnu. Málo ovoce, zákusky a dorty vypadají hezky, škoda že je to vše chuťově na jedno brdo, (jeden krém z prášku).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Číšníci příjemní, ochotní, nemám co vytknout. Fronty u jídla co se dělalo přímo na jídelně, tam by chtělo zapracovat na zlepšení.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Na pláži by chtělo udržovat více pořádek, jinak OK, nebyl problém s lehátky, vždy jsme měli na čem ležet. Moře, písek, klasika a bez medúz, jenom rybky a mušle a místy ta podvodní tráva.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Celkově je na tomhle ostrově všude nepořádek, více se nebudu rozepisovat.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Náš celkový dojem je, no že už sem nepojedem. V roce 2023 jsme byli v Hamametu a tam to bylo čistější, jídlo rozmanitější a na to, že ten hotel měl o půl hvězdičky méně, byli jsme spokojeni.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 26 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání